Premiéra série Dominion: Pilot (Sezóna 1, Epizóda 1)

Dominion - Sezóna 1

Po zhliadnutí pilotnej epizódy najnovšej pôvodnej série spoločnosti Syfy Panstvo „Stále si nie som celkom istý, ako sa to niekedy odlepilo. Teraz tým nechcem zabuchnúť šou - ale nestáva sa to často tak, že by švihlo ako v malom Légie , ktorý sa v pokladni osvedčil ako skromný úspech už v roku 2010, ale nebol ničím zvláštnym, čo sa týka zápletky, premisy alebo hereckého výkonu, dostane pokračovanie, nehovoriac o celom televíznom seriáli. Existuje nejaký dôvod na to, aby ste sa do sveta tak podrobne vrátili Légie , v ktorej armáda anjelov vedená archanjelom Gabrielom vedie vojnu proti ľudstvu? Úprimne, asi nie - ale Panstvo baví bez ohľadu na to.

bude hviezdny trek 4

Šou sa otvára 25 rokov po ukončení Légie , v ktorej archanjel Michael úspešne chránil novonarodené dieťa, predpovedané ako Vyvolený, z Gabrielovej armády. V Panstvo sa ľudstvu podarilo odraziť anjelov pomocou ťažko opevnených miest, z ktorých najväčšie je Vega (predtým Las Vegas). V tomto meste, ktoré zaviedlo prísny kastový systém, súperia o nadvládu dva domy. House Riesen vedie generál Edward Riesen (Alan Dale), nezištný vojenský veliteľ Vegy a jeho krásna dcéra Claire (Roxanne McKee). House Whele zatiaľ vedie chytrý politický operátor David Whele (Anthony Stewart Head) a jeho oddaný syn William (Luke Allen-Gale), ktorý sa zasnúbil s Claire.

Claire je však zamilovaná do Alexa Lannona (Christopher Egan), mladého vojaka v archanjelskom zbore, ktorý vedie Michael (dnes Tom Wisdom). Málokto vie, že Alex je tým dieťaťom Légie , všetci dospelí, a jeho otec Jeep (teraz Langley Kirkwood) a Michael stále veria, že je vyvoleným. Keď sa o tomto odhalení dozvie sám Alex a vodcovia oboch domov, obaja spoznajú jeho neuveriteľnú hodnotu a aké nebezpečenstvo predstavuje pre ich spoločnosť.

kedy je ďalší film o warcrafte

V tejto 90-minútovej pilotnej epizóde je strašne veľa nastavení - možno som spomenul niečo viac ako polovicu postáv, ktoré sa objavia, a ani som sa nedotkol mnohých ich motivácií. Na konci epizódy sa však zdá byť celkom jasné, kde Panstvo ide. Šou sa pokúša oženiť s rovnakým druhom politickej drámy, aká mala NBC krátke trvanie Kings (ktorý tiež hral Egana) posadnutý pochmúrnymi postapokalyptickými vibráciami AMC Chodiaci mŕtvy . (Koniec koncov, okrem niekoľkých prípadov, keď sú v tejto epizóde videní lietať, rozcuchané vzhľady anjelov a neutíchajúca krvilačnosť vyvolávajú myšlienky na zombie tejto série.)

Panstvo je úspešnejšia s prvou polovicou spomínanej zmesi ako s druhou, hlavne vďaka hrozivej práci Head a Eganovmu úspechu pri premene Alexa na sympatického protagonistu. Sledovanie týchto dvoch stretov v priebehu série by malo umožniť šťavnatú a presvedčivú drámu. Panstvo čaká ešte dlhá cesta, kým bude môcť tvrdiť, že drží sviečku Chodiaci mŕtvy Návykové rozprávanie a dramatický pátos.