Recenzia premiéry sezóny Doctor Who: Asylum Of The Daleks (séria 7, epizóda 1)

Čas nadišiel. Po dlhých jedenástich mesiacoch vysielania Doktor Who dosiahol triumfálny návrat do televízie s Azyl Dalekovcov. Som Jonathan Lack, Máme kryté bydlisko Doktor Who odborník, a každú sobotu v noci budem podrobne skúmať a analyzovať každú epizódu novej sezóny. Ak si chcete prečítať môj predchádzajúci Doktor Who píš, prosím navštívte moju starú webovú stránku , kde sa všetko archivuje.

Ale bez ďalších okolkov, spojlery pre Azyl Dalekovcov sa chystajú začať ...

Koľko problémov, pán rybník? Z desiatich? Jedenásť.

Nikdy neverte Stevenovi Moffatovi, že robí veci jednoduchým spôsobom.

Začiatok novej sezóny s dramaticky rozšírenou Dalekovou mytológiou, smutným novým statusom quo pre obľúbené spoločníčky Amy a Rory, predstavením mimoriadne dôležitej novej postavy a pokusom o rozlúsknutie dobrej samostatnej postavy Doktor Who príbeh je súčasne výzvou podobnou šialenstvu. Ale ako Moffat ukázal v dvoch vynikajúcich sezónach ako showrunner, šialenstvo a genialita môžu prebiehať strašne blízko pri sebe.

A Azyl Dalekovcov? To bol Moffatov šialený génius v jeho najpodivuhodnejšom rozpoložení a miloval som každú minútu.

Moffat hovoril o svojom zámere zamerať sa na túto siedmu sériu viac individuálne zameranú ako na minulé sezóny, sústrediť sa menej na celoročné oblúky príbehu a viac na silné individuálne trháky. Ak Azyl Dalekovcov naznačuje, čo môžeme očakávať v budúcnosti, hovorím, že je to veľmi úžasný nápad, pretože nám dal jeden z najpamätnejších samostatných SZO dobrodružstvá v nedávnej pamäti bez obetovania silných charakterových momentov a emocionálneho rozvoja, dve oblasti, v ktorých Moffat beží ďalej SZO vždy vynikal. Aj keď šiesta séria bola celkovo kreatívne úspešná, v určitých bodoch sa zaborila do mechaniky väčšieho oblúka a bola súčasťou zábavy Azyl je jednoducho si sadnúť a zažiť vzrušujúce, srdečné dobrodružstvo s doktorom bez akýchkoľvek previsnutých rozprávačských rozporov.

A aké to bolo dobrodružstvo, jeden z najlepších Dalekových príbehov modernej doby, špičková sezónna premiéra a jeden z lepších výstupov, aké kedy Moffat napísal. Je to povzbudzujúci a časom ohromujúci spôsob, ako uviesť veci do pohybu ešte raz a po jedenástich mesiacoch bez nich Doktor Who, Nemohol som byť šťastnejší, že budem mať predstavenie späť, najmä v takej skvelej forme.

film o útoku vrahovských klaunov

Toto je obrovská, mnohostranná epizóda, takže ju budeme rozoberať po jednom. Naša diskusia sa začína najväčším šokom epizódy: zdanlivo rozbitým manželstvom Amy a Rory.

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...