Dishonored 2 Recenzie

Recenzia: Dishonored 2 Recenzie
Chad Goodmurphy

4.5
On17. novembra 2016Naposledy zmenené:17. novembra 2016

Dishonored 2 mal veľa veľkých očakávaní, a tak to robí obdivuhodne. Je to nielen skvelá hra sama o sebe, ale existuje aj ako fantastické pokračovanie, ktoré rozširuje svojho predchodcu niekoľkými pamätnými spôsobmi.

Viac informácií Dishonored 2 Recenzie

Pred štyrmi rokmi spoločnosť Arkane Studios vydala vydanie herného sveta v hernom svete Zneuctený , jeho brilantná, návyková a neuveriteľne pohlcujúca Steampunk stealth / akčná hra . Teraz, po opätovnom vydaní v remastrovanej podobe, sa séria vracia na ďalší výlet cez Dunwall a jeho priľahlé krajiny v očakávanom čase Zneuctený 2 .

Namiesto toho, aby pokračoval tam, kde jeho predchodca skončil, Zneuctený 2 robí niečo iné a trvá nám pätnásť rokov do budúcnosti. Práve tam odpočíva istá dospelá Emily Kaldwinová bezpečne na tróne svojej zosnulej matky pod starostlivou ochranou svojho otca Corva Attana.

Deväť misií hry a približne desaťhodinová kampaň sa konajú v posvätný deň, počas ktorého sa ruže aj obrad používajú na vzdanie holdu bývalej cisárovnej Dunwallovej Jessamine Kaldwinovej. Znamená to ako deň pamiatky a rešpektu, je to dlhoročná tradícia, ktorá roky neprerušuje. Teraz to tak nemusí byť, aj keď práve naša nová hrdinka zasadí ružu pod obraz svojej milovanej matky, do trónnej sály vtrhli nečakaní votrelci s mechanickými ochrancami v ťahu.

synovia anarchie call of duty

V strede toho všetkého je Delilah Copperspoon, vyzývavo vyzerajúca antagonistka Zneuctený Rozšírenie Brigmore Witches. Vedúca skupiny mocných kúzelníkov, ktorá teraz tvrdí, že je právoplatným následníkom trónu, na ktorom Emily sedí na vrchole, vďaka príbehu o stvorení, ktorý ju označuje za Jessaminu bastardovu sestru. Nie je tu ani priestor na diskusiu, pretože Delilah nemá záujem ustúpiť nabok alebo vyriešiť veci mierovou cestou, namiesto toho sa rozhodla pre nepriateľské prevzatie moci.

Podľa toho, za koho sa rozhodnete hrať - známeho Corva Attana alebo jeho kráľovskú dcéru Emily - povedalo prerušenie, podľa ktorého jeden z nich bol zamrznutý v kameni a druhý uväznený pod podozrivo slabým strážcom. Aby ste však získali skutočný zážitok, odporúčame vám vybrať si Emily z úvodnej série a zahrať si v podstate jej príbeh ako mladú hrdinku samotnú. Je to ideálny spôsob, ako sa nenápadne (alebo násilne) pokúsiť zachrániť Dunwall pred jeho temným útlakom a zároveň sa zamerať na skoncovanie s ťažkosťami sériového vraha regiónu Crownkiller, ktorý likviduje Emilyiných nepriateľov a formuje do procesu cisárovnú.

bude henry cavill hrať opäť nadčloveka

Ak sa obávate, že hranie ako Emily môže znamenať prílišný odklon od známosti, ktorou je Corvo, nemusíte sa báť. Aj keď má kráľovská v rukáve nové triky vrátane dominovej schopnosti, ktorá dokáže spojiť nepriateľov dohromady a spôsobiť ich unisono smrť, stále sa veľmi podobá na svojho otca a zostáva verná Zneuctený vzorec. Jej zbrane sú tiež väčšinou rovnaké a je možné ich vylepšiť objavením skrytých plánov a využitím niekoľkých maloobchodných predajcov na čiernom trhu.

V skutočnosti, Zneuctený 2 je dosť podobné tomu, čo predchádzalo, aj keď to nie je zlá vec, aká skvelá bola prvá hra. Neberte to ani zďaleka ako mierku v žiadnom prípade ani v nijakej podobe, pretože aj keď si toto neuveriteľné pokračovanie zachováva všetko, čo sme na jeho predchodcovi milovali, prináša na stôl množstvo nových trikov. Úrovne sa zdajú väčšie a cítia sa viac v karanténe, postup poskytuje veľa nových a zaujímavých ciest a noví nepriatelia pridávajú do zmesi jedinečné komplikácie. Jednoducho povedané, je zrejmé, že Arkane veľa premýšľal o tom, ako môžu nielen vrátiť, ale aj vylepšiť a konkretizovať svet Zneuctený s Zneuctený 2 .

Na tejto hre si najviac cením, aká je otvorená. Iste, existujú definované ciele, ale vždy môžete robiť veci po svojom. Či už sa zapojíte do boja alebo budete hrať za kradmého ninju, ktorý sa zdrží vraždy, je len na vás, tentokrát je dokonca možné hrať bez právomocí. Okrem toho sekundárne ciele odmeňujú skúmanie, zatiaľ čo hlavné ciele často prichádzajú s alternatívami, ako je napríklad získanie vládcu dvojníka k moci ukradnutím jeho medailónu a obvinením zo šialenstva. Udržiavanie cieľov pri živote môže tiež pomôcť vašej veci tým, že vám poskytne ďalšie informácie, ktoré sú vždy užitočné.

Druhou skutočne pôsobivou vecou je to, ako odlišné sú jednotlivé úrovne. Namiesto hry otvoreného sveta Zneuctený 2 dáva tento čiastočný efekt pri zachovaní väčšinou lineárneho dizajnu. V nich sú sústredené loď a skif, ktoré Emily a Corvo používajú na prepravu a domovská základňa, a úplne nové mesto Karnaca. Je to tam, kde väčšina z Zneuctený 2 Kampaň sa koná, keď sa Emily snaží naučiť sa, ako raz a navždy predbehnúť svoju zlú tetu, a zároveň sa vysporiadať s množstvom problémov Karnaky v procese.

Samotná Karnaca je mesto ovplyvnené Španielskom a inšpirované pieskom, ktoré poskytuje pekný kontrast k tmavým uliciam a uličkám priemyselnejšieho Dunwallu. Je plný svojich vlastných problémov a relikvií, vrátane mnohých skrytých run a kúziel na kosti, z ktorých druhé je možné demontovať a vytvoriť tak variácie vytvorené používateľmi. Jedným z najpozoruhodnejších rozdielov medzi týmito dvoma mestami je však to, že chorobné potkany Dunwallu a výsledný mor potkanov boli nahradené diabolskými krvavými muškami, ktoré nemilujú nič iné ako hostinu na tele živých i mŕtvych. Vyhýbajte sa týmto kreténom, pretože sú frustrujúcou nepríjemnosťou, ktorá môže viesť k strate dobrého skľučovadla zdravia, keď už je všetko povedané a hotové.

Samozrejme, výber hráča nakoniec skončí konečným výsledkom a je zaujímavé sledovať, ako všetko zapadá do pôvodného stavu, keď sa záverečné titulky pripravujú na postup. Aj keď to nie je taký výber ako niečo ako Telltale Chodiaci mŕtvy , je to pekné Zneuctený 2 ponúka dôležité dôsledky, čo je pekný spôsob, ako podporiť hodnotu opakovania. Je pravda, že jeho dve hrateľné postavy a otvorené úrovne už podporujú dosť veľkú znovuhrateľnosť ešte skôr, ako sa to vezme do úvahy.

carrie fisher star wars rogue one

Z pohľadu prezentácie je najnovšie majstrovské dielo Arkane ďalším požitkom pre oči a uši s bohato detailnými vizuálnymi stránkami, skvelou zvukovou prácou a množstvom dizajnových rozmanitostí. Každý región, ktorý navštívite, má svoju vlastnú identitu vrátane veľmi nezabudnuteľnej fázy, v ktorej musíte manipulovať minulosťou a súčasnosťou, aby ste sa dozvedeli o oživení Delilah. Navyše, zatiaľ čo v počítačovej verzii hry sa sťažovali na problémy s výkonom, môj čas strávený hraním cez verziu pre Xbox One bol väčšinou bezproblémový. Iste, došlo k určitému spomaleniu, keď ma naraz vyrútila tona nepriateľov, ale nič zásadné. Najnepríjemnejší problém, s ktorým som sa stretol, súvisel s nedokonalým mechanizmom automatického ukladania, ktorý spôsobil, že som stratil viac ako hodinu hrania.

Slovo múdrym: Ukladajte ručne tak často.

Za zmienku tiež stojí, že toto pokračovanie sa opäť môže pochváliť veľmi pôsobivým hlasovým obsadením. Uvedený zoznam začína Stephenom Russellom a Ericou Luttrellovou, ktorí dovedne oživia Corva aj Emily, potom pokračuje podobnými osobnosťami ako Vincent D’Onofrio, Sam Rockwell, Robin Lord Taylor a Rosario Dawson.

Netreba hovoriť, Zneuctený 2 skutočne na mňa urobil dojem, rovnako ako prvá hra z roku 2012. Aj keď zostáva verná svojim koreňom, jedná sa o veľmi pôsobivé a inteligentne koncipované pokračovanie, ktoré určite poteší vracajúcich sa fanúšikov i nováčikov. V skutočnosti to nie je len kandidácia na moju nomináciu na Game of the Year, ale aj to, čo považujem za jednu z najlepších hier tejto súčasnej generácie.

ako dlho bude trvať pozerať sa

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre Xbox One, ktorú sme dostali.

Dishonored 2 Recenzie