Recenzia DiRT 3

Recenzia: DiRT 3
Chad Goodmurphy

4.5
On8. júna 2011Naposledy zmenené:24. decembra 2013

Fanúšikov rally tento rok čaká veľa nadšenia, pretože DiRT 3 im ponúka vynikajúci balík zábavného a súťažného obsahu. Je to zábava hrať a rovnako zábavné to sledovať vďaka svojej kráse a zaujímavým závodom, ktoré vyzerajú veľmi blízko k ich inšpirácii v skutočnom živote.

Viac informácií DiRT 3

Stredná vľavo. Dlhé vytiahnuté priamo dopredu. Pobrežie až do konca. Toto sú všetky pojmy, ktoré sú dané v rallye - športe, ktorý je starostlivo preformulovaný v digitálnej podobe Codemasters ‘ DiRT 3 . Závodná hra pre každého. Taký, ktorý vám nezasiahne hlavu ako nedokonalý rally pretekár, ak ste v sérii nováčikom.

Aj keď je viac než ochotné tento problém vyriešiť, odstráňte asistencie a ak chcete, urobte všetko tak tvrdým, realistickým a verným. Ak vás vyššie spomenuté deskriptory vzbudili záujem a nadchli vás pre niektoré rýchle akcie vozidla, poďme na trať a preskúmajme usporiadanie, obtisky a formu pretekárskeho vozidla tohto vozidla. Pripútajte sa, pretože je to celkom pekná jazda.

Kódovači sú známi vývojom skvelých závodných titulov. Hardcore fanúšikovia tohto žánru sa na nich pozerajú ako na vývojárov, ktorým môžu dôverovať, hrať a hrať. The DiRT séria nie je výnimkou z tohto pravidla, pretože to bola jedna z najlepších závodných sérií tejto generácie - žiadne otázky. Nádherné vizuálne prvky, ktoré vyzerajú ako polofotorealistické, dopĺňajú rýchle preteky, ktoré kráčajú skvelou hranicou medzi arkádou a simuláciou, čo umožňuje potešiť oba tábory.

Fanúšikovia rally môžu vyraziť so svojimi obľúbenými autami na drsné prašné, snehové alebo asfaltové trate, a to buď sami (pre skutočné preteky v rally), alebo proti niekoľkým drsným konkurentom. Rovnako ako u svojich predchodcov DiRT 3 má niekoľko skvelých trakčných účinkov, keď ste na špine a snehu, takže sa bojíte šmykľavky, ktorá by mohla znížiť vaše šance na výhru. Našťastie je závodná asistenčná linka veľmi užitočná na to, aby vás informovala o inteligentnom zrýchlení, brzdení alebo dojazde krátkym spustením nohy z plynu.

Táto iterácia však do mixu prináša viac ako jednu novú funkciu - z ktorých najpozoruhodnejšia je funkcia pretáčania dozadu. Namiesto toho, aby ste sa museli reštartovať zakaždým, keď vás vyjde jeden zle vyjednaný roh, vám hra teraz dáva príležitosť pretočiť sa späť asi o tridsať sekúnd, aby ste sa reštartovali od okamihu, keď ste (dúfajme) ovládli svojho oceľového bojovníka. Každá rasa, aj keď je súčasťou série, vám dáva niekoľko šancí na použitie tohto zaujímavého nového prírastku, ktorý vám môže skutočne pomôcť dostať sa späť na trať po nepríjemnom páde alebo pretočení.

Niektorí puristi môžu mať pocit, že ide o podvod, ale pekné je, že nie sú nútení ich používať. Ak sa vám podarí získať pódiové umiestnenie bez toho, aby ste ich veľa použili, hra vám za váš jazdný profil pridelí extra bonusové body. Je to vec typu rizika a odmeny, ale pomáha vám zlepšiť sa, bez toho, aby ste vás poslali do príliš tvrdej konkurencie, keď nie ste pripravení. Veteráni to pravdepodobne nebudú musieť veľmi často používať. Je to samozrejme k dispozícii iba pre jedného hráča. Ak stlačíte výber (jeho spúšťacie tlačidlo), počas online zápasu sa resetujete spôsobom, ktorý pripomína väčšinu závodných titulov. Nič fantázie. Žiadne podvádzanie. Všetko je to fér.

Ďalším významným prírastkom je tentokrát Gymkhana - populárny a vzrušujúci nový rallyový štýl freestyle, ktorý z metodickej závodnej triedy robí extrémny šport - doplnený o body, výsledkové tabuľky a trofeje. Vyberte si svoje obľúbené auto (vrátane stud stud Ken Block’s auto s obtlačkami a vyfarbením Monster Energy Drink) a vydajte sa na cestu, aby ste zapôsobili na svojich fanúšikov rovnako, ako to robia jazdci na snowboardových trikoch a skateboardisti. K dispozícii máte malú škálu trikov, napríklad šišky, skoky, driftovanie medzi stĺpmi (alebo pod návesmi) a narazenie do prekážok.

Je to zábavná minihra / zmena tempa, ktorá dodá čerstvú šťavu do už aj tak rozmanitého kariérneho režimu. Aj keď nie je dostatok zaujímavých trikov, pomocou ktorých by ste sa vracali pre ďalšie. Je to tiež dosť ťažké v porovnaní s inými udalosťami, čo znamená, že niektorí používatelia môžu práve pre to znížiť náročnosť. Môžete to upraviť pre každý závod, čo je skvelé. Gymkhana sa pravidelne zobrazuje iba v kariérnom režime, takže to nie je príliš rozšírené alebo čo. Fanúšikovia, ktorí majú radi tento šport osobne, si ho skutočne užijú, ale nebude to pre každého.

Režim kariéry je v hre štruktúrovaný do ročných období. V skutočnosti štyri z nich. Vyberáte piktogramy (štvorstranné trojuholníky), ktoré odrážajú jednotlivé ročné obdobia. Každá z nich má tri pravidelné série a jednu majstrovskú sadu. Je to chladne vyzerajúca štruktúra a funguje veľmi dobre. Po otvorení jedného z panelov série udalostí sa rozšíri o približne päť udalostí na každú z nich.

proste tancuj 4 zoznam skladieb wii

Tieto udalosti, ktoré sa konajú po celom svete, siahajú od tradičných rally pretekov až po štandardné preteky na okruhoch a rýchlostné behy. K dispozícii je tiež zvláštny drift, šprint a výzvy Gymkhana, ktoré mu dodávajú sviežosť a arkádovú chuť. Odomykáte nové udalosti, série a majstrovstvá (vrátane letných a zimných) X-Games udalostí) rovnakým spôsobom ako posledné dva tituly v sérii: získavaním bodov na základe vašich umiestnení.

Aj keď je jeho kariérny režim nabitý rozmanitosťou, nejde o najdlhší režim vo svojej triede. Je to stále slušná dĺžka s množstvom znovuhrateľnosti a náročnosti, založená na ľahko nastaviteľných úrovniach obtiažnosti, hĺbkových posúvačoch tunera a nastaviteľných variáciách vozidla. Ak sa chcete skutočne hlboko venovať tejto hre, môžete tak urobiť úpravou mnohých rôznych častí vášho auta a jeho výkonových schopností.

Príjemné je, že to nie je potrebné, takže príležitostní hráči si s tým nemusia robiť starosti, hoci fanatici budú posadnutí každou maličkosťou. Ak ich práve to zaujíma, je to skvelé. Všetka sila pre nich. Existuje šanca urobiť to tak realistickým, ako chcete, s viac simuláciou podobných ovládacích prvkov a fyziky. Bude to oveľa ťažšia kariéra, ale v tom spočíva zábava. Správny? Prístupnosť tejto hry je vynikajúca. K dispozícii sú tiež režimy časovky a ponuky jednotlivých závodov, ktoré balíku poskytujú niekoľko pekných možností opakovaného prehrávania.

Postupom svojej kariéry ako stvoreného vodiča, iba podľa mena, získate prístup k novým vozidlám prostredníctvom úrovne vodiča. Úspech sa meria v bodoch, čo znamená, že ak budete robiť dobre a dobre využijete uložené pretočenia, budete rýchlejšie postupovať na úroveň tridsať. K tomu sa pridávajú bonusové ciele, ktoré vás ocenia za to, že ste sa dostali na určité náhorné plošiny v kategóriách ako rýchlosť a dĺžka driftu. Pričítajú k vášmu skóre slušné množstvo bodov a tiež vám pomôžu získať úspechy. Tieto ciele sa dostávajú do popredia v ďalšom turnaji voľnej hry, kde môžete pretekať v troch rôznych arénach (vrátane vonkajšieho parkoviska), kde si preveríte svoje schopnosti a triky Gymkhana.

Online multiplayer je ďalším veľkým zameraním. Môžete ísť online a súťažiť proti (alebo sa spojiť s) svojim priateľom, rodine a kolegom vo všetkých režimoch z režimu kariéry pre jedného hráča. K dispozícii sú tiež režimy Freeplay a Arkády. Online funguje ako kúzlo bez akýchkoľvek výraznejších problémov, aj keď niekoľkokrát nefungovala resetovacia schopnosť, takže auto uviazlo niekde, kde nemalo. Možno to nezaregistrovalo, že bol vyhnaný z hranice a mal dve kolesá prilepené na stĺpoch? Kto vie. Dúfajme, že to bude opravené. Okrem toho je to pôsobivé. Je nabitý funkciami, zábavnými, konkurenčnými a má tiež dobrú komunitu. To posledné je kľúčové, pretože to znamená, že nikdy nie je ťažké nájsť hernú loby.

Vyššie uvedené režimy večierkov sú pravdepodobne vrcholom jeho online ponuky. Existuje niekoľko rôznych arkádových režimov, ktoré vám umožnia hrať ako sólový konkurent alebo ako člen tímu. Môžete sa pokúsiť zastaviť inváziu robotov tak, že uvidíte, kto dokáže v časovom limite zraziť najviac znakov robotov, a pritom si dávajte pozor na výrezy. Môžete tiež hrať mačku a myš, pokúsiť sa infikovať svojich konkurentov, aby sa z nich stali automobiloví zombie, alebo hrať za zajatie vlajky.

Tieto režimy sa odkláňajú od tradičných rally pretekov a ponúkajú veľmi zábavnú zmenu tempa, ktorú si obľúbenejší dav zamiluje. DiRT veteráni sa tiež zabavia pri spätnom kopaní nohami hore, keď budú hrať režimy, ktoré nie sú príliš náročné na zručnosti alebo nasadenie. Spravidla trvajú vždy len niekoľko minút. Je to pekná hra na vyzdvihnutie a hranie pre tých, ktorí si môžu sadnúť a hrať iba na krátku dobu.

Každá jednotlivá udalosť vám umožňuje vybrať si z inej sady vozidiel. Všetko sú nádherné digitálne vykreslenia skutočných vozidiel používaných v športe. Pretekári, buginy, nákladné autá a rýchliky sú tu. Rovnako aj Mini Cooper, len pre zábavu a pre použitie ako myš v hrách s mačkami a myšami. Ponuky vozidiel, ktoré boli spomenuté vyššie, vám budú k dispozícii, keď narazíte na určité plošiny na úrovni vodiča. Nové závodné tímy vám ponúknu livreje, extra bonusové body za splnené ciele a rôzne vozidlá.

Môžete si vybrať, o ktorý tím by ste chceli súťažiť, čo je pekný dotyk - aj keď sa to počas celej kariéry bohužiaľ neodráža v žiadnom druhu príbehu alebo vernosti. Automobiloví nadšenci budú v nebi so všetkými dostupnými možnosťami, najmä s posúvačmi ladenia, ktoré sú tu pre použitie v každom automobile. Každá trieda vozidiel jazdí a správa sa inak (pokiaľ ide o fyziku), takže pri zmene typu udalosti sa veci dosť zmenia.

Aj keď všetok obsah ponúkaný v DiRT 3 je pôsobivý, zábavný a zvyčajne plný leštidla, nie je dokonalý. Hra má tendenciu krátkodobo zamrznúť počas udalostí, na sekundu alebo dve. Je to problém, ktorý sa objavuje iba ojedinele, a nikdy nie je veľkým problémom.

koľko peňazí zarobil titanfall 2

Aj keď je tu oveľa nepríjemnejšia závada, ktorá zrejme spôsobí zamrznutie hry počas načítavania obrazoviek - najmä keď je odomknutý nejaký úspech. Z nejakého dôvodu to kvôli tomu niečo robí, čo môže byť skutočne frustrujúce. Počas tejto kontrolnej relácie sa to stalo trikrát, čo negovalo pokrok dosiahnutý v závodných udalostiach a vynútilo si úplné vynulovanie konzoly XBOX 360. Dúfajme Kódovači tento problém čoskoro opraví.

Pokiaľ ide o prezentáciu, DiRT séria je takmer žiadna. Vždy bol známy pre svoje krásne, kreatívne a interaktívne vzory menu a vynikajúcu vizuálnu vernosť. Toto pokračovanie pokračuje v tejto tradícii triedou, ktorá obsahuje trate s realistickým vzhľadom a vynikajúcimi slnečnými a poveternostnými vplyvmi. Prostredie vyzerá rovnako dobre (ak nie lepšie) ako dobre prepracované vozidlá, ktoré nimi preorávajú, trhajú špinu a pri náraze poškodia ich pracovné časti.

Toto poškodenie je vymodelované realisticky a umožňuje systematické ničenie komponentov vášho vozidla v závislosti od toho, kam ste narazili. Môže vás vyradiť z pretekov, ak zmeníte poškodenie vozidla z možnosti iba vzhľadu na nepriaznivý faktor. Je to ďalší skvelý príklad toho, ako je táto hra prístupná a prispôsobiteľná. Ak hráte na 360, všimnete si, že váš avatar visí z podrobného čelného skla vášho automobilu, ak použijete pohľad z kokpitu, čo je zaujímavý, ale v konečnom dôsledku rušivý nápad.

Skutočné súťažné preteky si vyžadujú veľké množstvo ticha, aby bolo možné rýchlo sa rozhodnúť. Jediné zvuky, ktoré budete počuť, sú vo všeobecnosti auto a spolujazdec pretekára. Niekto, kto vám povie, čo sa chystá na trati ďalej, či už je to veľká a pomalá zákruta alebo skok. Táto hra to celkom dobre odráža a poskytuje vám dobrú predstavu o tom, aké je to byť profesionálnym jazdcom rally. Rozprávači vás informujú o pravidlách nových udalostí a pomáhajú vám sprevádzať vašu kariéru. Keď však vyrazíte na cestu, stíchnu. Rovnako tak je to aj s hudbou, ktorá sa používa iba na obrazovkách načítania udalostí, ktoré ukazujú funkcie kurzu.

Fanúšikovia rally musia byť tento rok veľmi nadšení DiRT 3 im poskytuje vynikajúci balík zábavného a súťaživého obsahu. Je to zábava hrať a rovnako zábavné to sledovať vďaka svojej kráse a zaujímavým pretekom, ktoré vyzerajú čo najviac z ich inšpirácie v skutočnom živote. Kódovači očividne nesedeli na vavrínoch, ako by mohli mať, pretože pokračovali a do jadra série pridali množstvo nových vecí - všetky fungujú celkom dobre. Je vyleštené do deviatich rokov a pokračuje v dedičstve kvality, ktorú sa vývojár snažil vložiť do svojich produktov. Aj keď sú počas jazdy nejaké hrbole kvôli pár nepríjemným chybám, stojí za to si do svojej knižnice pridať, pretože je to jeden z najlepších pretekárov na trhu. Uvidíme sa na trati!

DiRT 3