Recenzia Obchádzka 2

Recenzia: Recenzia Obchádzka 2
Mitchel Broussard

3.5
On16. februára 2017Naposledy zmenené:15. februára 2017

Okraj Detour je v druhej sezóne mierne otupený, ktorý je príliš závislý od nehanebného a šokujúceho humoru show, ale nenechajte sa mýliť - jedná sa o kvalitný, brilantný šialenstvo, ktoré funguje oveľa častejšie ako inak.

Viac informácií Recenzia Obchádzka 2

DETOUR, THE

Pred vysielaním bolo poskytnutých šesť epizód.

Stačilo, aby bolo vlani desať epizód Obchádzka upevniť sa v jednej z najvtipnejších a najzvláštnejších komédií v televízii a dokázať pokryť témy, ako sú zjavne rasistické reštaurácie v cestných reťazcoch a úzkosť z neúspechu ako rodiča, a to jedným ekonomickým a veselým ťahom. Šou bola miestami až po vrchol idiocie, ale bola to idiocia s triedou, taká vec so štandardným hovienkom, z ktorého ste sa mohli previnilo smiať, ale tiež nejako cítiť potrebu povedať všetci, ktorí by počúvali nadšený humor tejto šou.

Séria 2, s radosťou oznamujem, je oplzlá a nechutná ako kedykoľvek predtým (v skutočnosti v tom poslednom bode z sezóny 1 vyfúkne z vody čokoľvek). Postavy sú ustálené, štruktúra je súčasne svieža (nové prostredie, žiadny výlet) a pohodlne nostalgická (rovnaké zariaďovacie rámovacie zariadenie) a - najintegrálnejšie - zostáva miestami až do plaču vyvolávajúca smiech. Jej jedným prešľapom je však klasický prípad pokračovania: v sezóne 1 to bola šou s hranou a v sezóne 2 táto hrana stále existuje, ale už to nie je také šokujúce alebo prekvapujúce a spolutvorcovia Jason Jones a Samantha Bee nerobí veľa toho, aby vytvorila nový hlas.

Predtým, ako telesné tekutiny začnú lietať, sa Parkerovci ocitli uväznení v pekle prívesného parku po udalostiach zo sezóny 1, kde sme sa dozvedeli, že Nate (Jason Jones) zorganizoval celú rodinnú cestu, aby zničil to, čo považoval za globálne podnikové sprisahanie otráviť ľudí dezinfekčným prostriedkom na ruky. Tým, že sa ich životy rozpadajú, začína nová sezóna tým, že Nate dostane pracovnú ponuku od spoločnosti so sídlom v New Yorku a Parkerovci rýchlo vlezú do pohyblivej dodávky a vydajú sa do veľkomesta.

promo nadprirodzená sezóna 11 epizóda 8

Tam, kde by menšia šou strávila zvyšných deväť epizód ešte ďalšou obchádzkou nabitou sériou nehôd, Obchádzka vysadí Parkers na Manhattane v úvodných minútach a nechá ich amokovať. Okrem Natea je tu mama Robin (Natalie Zea), ktorá robí všetko pre to, aby Nata presvedčila, aby upustila od svojich plánov žiť v New Yorku, dcéru Delilah (Ashley Gerasimovich) a syna Jareba (Liam Carroll). Postupom sezóny sa vyšetrovacie scény z 1. sezóny znovu zavádzajú s novým uhlom pohľadu, ktorý nadväzuje na minuloročný cliffhanger: kto je Robin, prečo má toľko aliasov a prečo sa nechce vrátiť späť do New Yorku?

Pre vyšetrovateľov je tu dokonca veselo tupý nový maguffin, za ktorým sa môžu prenasledovať, a to všetko vytvára niekedy nevyvážený zmysel pre nové a staré Obchádzka Je druhá sezóna. Veci sú povedomé, napríklad čiastkové výsluchy a podivné predmety, ktoré sú všetci posadnutí a nemajú jasnú užitočnosť, ale Obchádzka sezóna 2 je úplne na rozdiel od minuloročného prázdninového chaosu, ktorý poskytol jasný priechod pre inak šialenú šou.

DETOUR, THE

Z tohto dôvodu sa tento rok môže cítiť trochu nafúknutý a nesústredený. V priebehu prvých šiestich epizód čelili Parkerovci squatterom v ich novom byte, nepríjemnému novému vrátnikovi so zmätočným prízvukom a návratu Robinovho skutočného manžela Carlosa (Jeffrey Vincent Parise). Niektoré tangenty sú brilantné a prekonávajú hranicu medzi veselým a nepríjemným s majstrovským postavením (pozri: Nate spadá do bazéna pre deti pred narodením u susedov), iné však nie sú inšpiratívne a zdôrazňujú neschopnosť sezóny 2 cítiť sa sviežo. Celá zápletka epizódy dva, ktorá zahŕňa náhodných mileniálov, ktorí sa objavia v Parkersovom byte, záhadný klub a kvapavku oka, je natoľko nútená, že to uberá na humore. Dej sa už necíti prirodzene plynúť, namiesto toho naberá maniakálnu energiu na Manhattane v takmer vyčerpávajúcom rozsahu.

Dvojitým sklamaním je spoliehanie sa sezóny 2 na hrubé chvíle namiesto tichšie dôvtipných gagov sezóny 1. V šou plnej grotesky pripravenej na plagát a ľavicovo orientovaných politických walpov (všetky som miloval, nenechajte sa zmýliť) zostáva pre mňa najpamätnejším vtipom sezóny 2 bežecký roubík, v ktorom zamestnanci hotela vypovedajú nesprávne druhá polovica Nateovho celého mena - Nate Parker mladší - ako jedno fonetické slovo: Nate Parkerjar. Je to hlúposť hlavného mesta, ale týždne po tom, čo som o tom premýšľal, ma to dostávalo do stehov. Sezóna 2 je menej múdra a namiesto hľadania spôsobov, ako nenápadne rozvíjať postavy humorom, sa rozhodla zmeniť charakteristickú črtu každej postavy na 11 (Delilah je VIAC neznesiteľná, Jareb je VIAC naivná).

Keď už to bolo povedané, zasmial som sa ako šialenec. Aj napriek tomu Obchádzka ponorí sa do nezrelejšieho politického a kúpeľňového humoru ako kedykoľvek predtým a niektorí sa môžu cítiť opakovaní až do poklesu návratnosti, nastavenia a pointy sa takmer vždy spájajú. V zatiaľ najlepšej scéne sezóny 2, sa Nate a Robin hádka o narodení nového dieťaťa končí dlhotrvajúcou scénou sexuálnej vojny, ktorá dokáže dráždiť, šokovať a podnietiť nekontrolovateľný smiech. Je to chrapľavý, sardonický náskok celej sezóny 2 potrebný, ktorý dáva prostredníkovi obom prissy káblovým sexuálnym scénam a samotnú myšlienku, či by sa rodina ako Parkerovci mali alebo nemôžu množiť.

Hrajú víťazne Jones a Zea - najmä Zea, ktorá s nadhľadom stúpa nad typickú odľahlú, dennodennú matku - Obchádzka je ťažké auto vrak. Sú tak úspešní v tom, že aj tie najhlúpejšie vtipy hrajú s nadšenou radosťou, že je nepochybné, že by šou bez nich vôbec fungovala. A keďže veľká časť nového príbehu sa zameriava na Robinovu tajomnú minulosť, Zea toho tentokrát bude môcť zvládnuť oveľa viac a viac, než aby bola iba pasažierkou sezónneho príbehu ako minulý rok. Cestujúcou viac ako kedykoľvek predtým je Robinina nevlastná sestra Vanessa (Daniella Pineda), ktorá sa cíti bohužiaľ zabudnutá a nevyužitá. V roztomilom okamihu tvrdí, že je to oveľa komplikovanejšia postava, ako jej ktokoľvek pripisuje. Bolo by skutočne zábavné, keby si šou našla čas na jej uskutočnenie.

V novom príbehu, ktorý obklopí predmestské roky Natea a Robina a podivne emotívne odhalenie uprostred sezóny, môžu chýbať dôkladnejšie podvraty najvyšších výšok sezóny 1, ale šou zostáva rovnako neobvyklá ako kedykoľvek predtým, dokonca aj tvárou v tvár klesajúcej návratnosti svojej hrany. To nie je dobré znamenie pre jeho budúcu budúcnosť, ale pre túto chvíľu Obchádzka je stále ľahké odporúčanie (nehovoriac o priamom povinnom pozeraní do nefunkčných rodinných komédií pre kohokoľvek), najmä vo svete, kde je ľahké cítiť sa unavení tradičnými sitcommi. Možno to už nebude tak čerstvé, ale v rukách Jonesa a Bee Obchádzka je stále na míle pred väčšinou ostatných polhodinových komédií v televízii.

Recenzia Obchádzka 2