Recenzie na Curse Of Chucky

Recenzia: Recenzie na Curse Of Chucky

3.5
On7. októbra 2013Naposledy zmenené:5. januára 2014

Curse Of Chucky je brutálnym návratom do formy jednej z najlegendárnejších ikon hororu, ktorá terorizuje obete v najčistejšej a najtemnejšej podobe kriminálneho šialenstva.

Viac informácií Recenzie na Curse Of Chucky

Curse-of-Chucky-6

So štátom Don Mancini’s Detská hra franšíza plávajúca v čudnom toku kvôli Seed Of Chucky Je mätúci, smiešny a zavrhujúci, Prekliatie Chucky prišiel so zmiešanými emóciami - ale nová nádej. Toto bola šanca Manciniho odčiniť hriechy Glena / Glendy a keď začalo o Chuckyho najnovšej vražednej horúčke unikať čoraz viac informácií, fanúšikovia začali vidieť prísľub. Preč boli jazvy Franken-Chucky, ktoré mali nový čistý vzhľad, čo tiež nenaznačovalo žiadnu Tiffany, žiadny Glen / Glenda a znova, ak by sa malo veriť prívesom, tak ani Andy Barclay. Nové obete, nový príbeh a odstránenie všetkého, čo sme nenávideli - Prekliatie Chucky mal všetky možnosti vrátiť sa do temnej skutočnej hrôzy, s ktorou Chucky začínal. Semienko koho?

Prekliatie Chucky nám predstavuje novú rodinu, pretože ochrnuté dievča menom Nica (Fiona Dourif) a jej matka Sarah (Chantal Quesnelle) dostanú do pošty záhadný balíček. Otvorením balenia Nica nájde bábiku Good Guy, ale bez toho, aby tušila, prečo bola odoslaná, Sarah bábiku vyhodí. Samozrejme, vieme, že bábiku Good Guy v skutočnosti vlastní duša Charlesa Lee Raya, a keď Sarah uprostred noci nájdu mŕtvu pri zjavnej samovražde, vieme, čo sa má stať. Spolu s Nikou vo veľkom, prázdnom sídle sú zbierkou rodiny a priateľov na podporu, ale s Chuckym na slobode, kto prežije noc a aké prekvapivé tajomstvá budú odhalené?

* Vezmite prosím na vedomie, že budem odteraz diskutovať o mytológii Child’s Play, a preto budú existovať spojlery vzhľadom na množstvo zvratov, ktoré sa vyskytujú v celom texte. Prekliatie Chucky . Ak ste film nevideli, čítajte ďalej na vlastné riziko. Toto je jednoznačná výstraha spojlera *

Prekliatie Chucky bol uvedený na trh bravúrne aj pochmúrne, akoby to nebolo pre niektoré veľmi pekné webové stránky, ktoré čitateľne v nadpise článku varovali čitateľov, že kontrola najnovších obrázkov by úplne pokazila všetky spojovacie zákruty, ktoré ma úplne zaskočili, by som nevedomky zničil niektoré vážne odhalenia. Je mi ľúto tých, ktorí mali odhalené Chuckyho jazvy, príchod Tiffany a scénu po Barackovi Andyho Barclaya pokazenú, pretože Mancini nás všetkých presvedčil, že Chucky odhodil jazvy a vyčistil svoj čin, napriek tomu sme hodení späť do Chuckyho vesmír, ktorý pozná každý fanúšik.

chucky6_photo3

Brutálny tonálny posun priniesol tomuto fanúšikovi veľkú úľavu Seed Of Chucky spravil z nášho pintového zabijaka nič iné ako nádobu na chromý, nevyzretý humor a slabú komédiu o vzťahu, ktorá nepatrila nikde blízko k filmu Chucky. Mancini sa vracia k skutočným koreňom Detská hra , nastavenie Chuckyho exploitov prostredníctvom pomalej a stabilnej expozície a metodické stimulovanie Chuckyho desivého odhalenia. V minulých filmoch sme akceptovali, že Chucky je posadnutá bábika vražednej série, takže od prvej scény ho vidíme kráčať a rozprávať sa. Nie je dôvod skrývať, čo bol v origináli ohromný šok Detská hra , ale pritom sa stratila časť tejto napäto znervózňujúcej mágie, pretože Chucky možno pre svoje dobro príliš džavotal. Prekliatie Chucky si to uvedomí, vrhá komédiu na vedľajšiu koľaj a robí z Chuckyho opäť silu, ktorej sa treba obávať. Už nemusíte masturbovať s časopismi Fangoria alebo s Tiffany blikajúcimi plastickými prsiami - Chucky je zlá, násilná, bezohľadná a stále dokáže chrliť rovnako úchvatné jednoradové vložky, pričom je vlastnou ikonou slasherov.

Mancini tiež trochu pracuje na prepracovaní niektorých minulých možností svojej franšízy, pretože každá otvorená sprisahanie sa rieši prostredníctvom flashbackov a prekvapivých portrétov. Pritom existuje určitý pocit, že Prekliatie Chucky je jednoducho výplň, aby mohol Mancini prejsť k väčším a lepším pokračovaniam, pretože séria čoraz monumentálnejších udalostí zatienila smrť a príbeh počas ničivej noci Nica. Počkať, Nicina rodina mala väzby na Charles Lee Ray? Počkajte, TIFFANY JE NAŽIVO a posielate Chuckyho k ďalšiemu cieľu? DRŽTE TELEFÓN, preniesol Chucky iba úspešne svoju dušu? POČKAJTE, BOLI ANDY BARCLAY LEN ZABIT CHUCKY ?! Prekliatie Chucky bolo vzrušujúce a strašidelné, pretože nebohá Nica je nútená bojovať proti osviežujúco hrozivej verzii Chuckyho, ale Manciniho zákruty zakončujúce zákruty ponechajú zarytých fanúšikov Charlesa Lee Raya na rušivo odmeňujúcej hrôze.

Fiona Dourif hrá ako jediná postava dosť mäsitá na to, aby mohla analyzovať, a keďže je postava obmedzená na invalidný vozík, podáva mimoriadne silný hororový výkon, zatiaľ čo uteká pred zabijáckou bábikou, ktorú vyjadril jej otec. Jedna vec je normálne terorizovať Chuckyho, ale je to úplne iná hra, keď sú schody rovnako rovnocenné nepriateľom. Napriek tomu, že sa musela plaziť od Chuckyho, je Nica impozantná, odolná hororová hrdinka, ktorá nielenže bojuje s dravosťou, ale prejavuje sa aj v psychickom zhoršení, pretože nikto neverí, že túto hračku môže krájať a rozrezávať jednoduchá hračka.

V skutočnosti však tieto filmy sledujeme pre Chuckyho a vďaka technologickému pokroku a legendárnemu dabingu Brada Dourifa je Chucky v najlepšej forme svojho života. Samotné bábkové divadlo je úžasné, pretože Chucky sa voľne pohybuje a sleduje svoju korisť, najmä keď sa hrá s Nikou. Jej rozdiel je ešte beznádejnejší, keď Chucky nonšalantne kráča za Nikou a presadzuje sa ako dominantná sila. Zlé vtipy sú preč a späť sú Chuckyho výhružné posmešky so sprostými ústami a chichotavý smiech, ktorý straší v nočných morách. Jeho dialóg je dramaticky znížený, rovnako ako jeho živý čas strávený na obrazovke, ale toto všetko vedie k tomu, že jeho momenty reflektorov majú väčšiu váhu a vyvolávajú strach. Toto je Chucky, ktorého chcem, toto je Chucky, o ktoré sme prišli, a toto je Chucky, ktoré musíme zostať pri sebe.

Prekliatie Chucky našťastie sa odkláňa od Chuckyho komediálneho schémy a omladzuje temný, pochybný a hravo zmýšľajúci pocit Detská hra filmy by mali byť známe. Chucky nie je dvorný šašo, je to zlomyseľne zlovestný sériový vrah uviaznutý v najnevinnejšom tele, ktorý je podľa všetkého strašný a rozbíja príslušné zingery ako pravý psychopat. Pri dosahovaní všetkých týchto výkonov predstaviteľ franšízovej skupiny Don Mancini predstavuje nové postavy, nové obete, ale do deja vracia známe tváre (Tiffany nikdy nebol problémom a Jennifer Tilly patrí do r. Chucky filmy) a zošíva niektoré pretrvávajúce otvory. Táto franšíza mala byť po právach mŕtva Seed Of Chucky , ale Don Mancini našiel spôsob, ako z tejto chaotickej situácie urobiť plynulý príbeh, ktorý podnietil novoinšpirované pocity z budúcich splátok.

Nikdy nepočítajte vražednú, ryšavú čertovu bábiku. Fanúšikovia hororu predpokladali, že Chucky je pre grófa, ale on oprášil svoj nôž a roztrhol svoju amatérsku knihu vtipov - a stal sa pre ňu silnejšou slasherovou ikonou.

Ak chcete sledovať toto video, povoľte JavascriptRecenzie na Curse Of Chucky