Recenzia: Recenzia The Crew: Wild Run
Eric Hall

4
On24. novembra 2015Naposledy zmenené:24. novembra 2015

Cena 25 dolárov sa môže zdať trochu vysoká, ale vďaka vzrušujúcim novým rasám a masívnym vylepšeniam základnej hry The Crew: Wild Run požadovanú cenu viac ako ospravedlňuje.

Viac informácií Recenzia The Crew: Wild Run

divoký beh posádky 01

Vydané na konci roka 2014, Posádka slúžil ako vhodný záver pre búrlivý rok 2014 pre Ubisoft. Pretekár vyvinutý vo veži Ivory Tower mal veľa potenciálu, pretože jeho replika Spojených štátov sľubovala masívne ihrisko pre vodičov, s ktorými sa mohli hrať. Bohužiaľ, vďaka niektorým pochybným dizajnovým rozhodnutiam a nepríjemným chybám, titul nedokázal naplno využiť svoj potenciál. Po menej ako pôsobivých recenziách kritikov a ohromnom predaji sa ukázalo, že jazda už pre hru skončila.

Prekvapivo však predstavil Ubisoft Posádka: Divoký beh na ich konferencii E3 začiatkom tohto roka. Napriek tomu, že je už k dispozícii sezónna karta, Divoký beh je plnohodnotný rozširujúci balíček. Zatiaľ čo pôvodné vydanie sa zameriavalo hlavne na pouličné a terénne preteky, rozširujúci balíček predstavuje pre pretekárov tri nové typy výziev, ktoré si môžu dopriať. Súčasne s vydaním DLC vydala Ivory Tower aj novú aktualizáciu pôvodnej hry, ktorou môže byť stiahnut zadarmo.

koľko peňazí zarobil jordan belfort

Ako bolo spomenuté, Divoký beh predstavuje tri nové špecifikácie vozidiel pre hráčov, aby si mohli vyskúšať jazdu. Z troch nových typov sú asi najznámejšie ťahače. Pre neinformovaných sú pretiahnutie v podstate priamočiare pohony, ktoré posúvajú hranice toho, ako rýchlo môže vodič ísť. Pre Ivory Tower by bolo dosť jednoduché iba to, aby hráči držali akceleráciu po celý závod, ale štúdio implementovalo niekoľko minihier, aby bolo všetko čerstvé. Najskôr si budete musieť zahriať pneumatiky a potom ísť hneď, ako svetlo zasvieti nazeleno. Od tejto chvíle budete už len musieť radiť vo vhodnom čase. Nie je to nič prevratné alebo hlboké, ale zmysel pre rýchlosť a adrenalín nemá obdoby.

Ďalšia známa nová špecifikácia automobilu je driftové auto. Drifting bol už v základnej hre veľmi dôležitou súčasťou pretekania, ale Divoký beh má novo navrhnuté výzvy založené na vašich schopnostiach driftovať. Driftovanie môže byť pre hráčov náročnou jazdou okolo krútiacich sa dažďových vozoviek a zradných horských terénov, čo je neuveriteľne ťažká skúsenosť. Ako niekto, koho zvlášť nebaví robiť zákruty vyvolávajúce rany, nebol tento režim úplne v mojej uličke. Chápem jeho príťažlivosť, ale bol by som radšej, keby som svoju rýchlosť upravil buď z tradičných závodov, alebo z pretiahnutia.

Najnapínavejším doplnkom, monster trucky, je tiež najradikálnejšie odlišný režim zavedený pre Posádka . Namiesto tradičných pretekov tieto výzvy kladú vodičov na obrovské trate, ktoré vyzerajú skôr ako z úrovne Tony Hawk’s Pro Skater ako nudný starý kurz. Hráči môžu jazdiť po ihriskách plných rúrok, ramp a mohutných slučiek, zatiaľ čo hľadajú medailony s najrôznejšími bodovými hodnotami, ktoré môžu rozbiť. Z troch nových štýlov hry boli jednoznačne najobľúbenejšie monster trucky. S pouličnými pretekmi nemám problém, ale jazda po týchto tratiach v štýle Hot Wheels je vzrušujúca zmena tempa.

divoký beh posádky 02
Ako vždy, môžete jazdiť po týchto nových jazdách po Spojených štátoch toľko, koľko chcete, ale hlavným ťahúňom rozširujúceho balíka je nový režim Summit.

The Summit, ktorý sa plánuje konať na rôznych miestach po celých Spojených štátoch, je navrhnutý tak, aby vás posunul k vašim limitom jazdy. Pomocou každej z troch nových špecifikácií môžu hráči súťažiť v najrôznejších výzvach proti ostatným jazdcom na svete Posádka . Okrem spokojnosti, ktorá prichádza s tým, že sú najlepší na svete, budú tí, ktorí sa na Summite umiestnia dostatočne dobre, odmenení ďalšími XP a vozidlami, ktoré sa nedajú získať iným spôsobom. Ak však chcete získať prístup do tohto režimu, musíte sa najskôr umiestniť dostatočne vysoko v kvalifikačnej výzve alebo zaplatiť pomerne vysoký vstupný poplatok. Je to trochu prekážka pre nováčikov v titule, ale s dostatkom praxe by to malo byť ľahké umiestniť bez toho, aby ste vyhodili kopu peňazí.

Okrem troch nových špecifikácií použitých pre The Summit, Divoký beh tiež predstavuje úplne nové vozidlo: motocykle. Či už chcete jazdiť na chopperi alebo na posilnenej Ducati, je tu bicykel pre každého jazdca. Bicykle tiež prichádzajú v niekoľkých rôznych variantoch, takže ak chcete bicykel vyladený do ulíc alebo taký, ktorý je vybavený do špiny, môžete si ho zaobstarať. Aj keď nedostatok výziev týkajúcich sa motocyklov je trochu sklamaním, myslím si, že tieto jazdy sú vhodnejšie na plavbu po Spojených štátoch. Nemusíte sa báť, že by ste sa odrazili od dvojkolesového vozidla v strede pohonu, a jazda z pobrežia na pobrežie sa zdá byť oveľa chladnejšia zo sedadla vášho motocykla.

Aj keď zďaleka také veľké ako Divoký beh , bezplatná aktualizácia vydaná spolu s Posádka vylepšuje základnú hru niekoľkými spôsobmi. Pre začiatočníkov titul vyzerá oveľa lepšie, ako vyzeral pri prvom vydaní. Vyskakovacie okná sa výrazne znížili, vozidlá, pôvodné aj poškodené, vyzerajú skvele a veľká väčšina Spojených štátov vyzerá realistickejšie.

Okrem pravidelného vizuálneho vylepšenia predstavila spoločnosť Ivory Tower aj úplne nový systém počasia. Nebudem tvrdiť, že to vyzerá tak dobre, ako Driveclub , ale rôzne poveternostné vzorce dodávajú tejto hre príjemnú chuť. Jazda v daždi tiež predstavuje pre preteky úplne novú výzvu, takže pri rýchlosti viac ako 200 MPH budete možno musieť byť trochu ostražitejší a musíte urobiť prudkú zákrutu. Keď som sa do toho zaviazal, mohol som to byť práve ja, ale riadenie ako celok sa tentokrát cítilo oveľa sprísnené. To by mohlo prameniť zo skutočnosti, že už to bolo nejaký čas, čo som hral naposledy, ale už som nemal pocit, že by som neustále jazdil na ľadovej ploche.

divoký beh posádky 03

Pre tých, ktorí už vlastnia Posádka , Myslím si Divoký beh má dostatok obsahu na to, aby ospravedlnil cenu 25 dolárov. Za predpokladu, že Slonovinová veža bude pokračovať v konci dohody a bude pokračovať v podpore Summitu. Navyše pre tých nových v hre nový Divoký beh SKU je skvelá cena za 40 dolárov. Dodáva sa nielen so základnou hrou a rozširujúcim balíkom, ale aj s predtým vydanou sezónnou kartou. Iste, starší používatelia titulu sú v otázke tejto dohody trochu pokazení, ale to je v tejto chvíli iba herná situácia. Je to na hovno, ale v súčasnosti s tým bohužiaľ môžeme urobiť len málo.

Budem k vám úprimný, chlapci, nebol som úplne zamilovaný do myšlienky prijať to Posádka: Divoký beh . Keď vyšlo prvé vydanie, dostal som za úlohu zakryť pôvodné vydanie a odišiel som veľmi nevýrazne. Niektoré moje problémy s hrou stále platia, konkrétne prevládajúce mikrotransakcie a smiešny príbeh. Stále je treba vzdať sláva Ivory Tower za to, že sa hra zmenila z rozbitého neporiadku na relatívne pôsobivého malého pretekára. Takže ak ste ako ja a odchádzate od pôvodného vydania a premýšľate, čo by mohlo byť, odporúčam dať titulu ďalšiu testovaciu jazdu.

Táto recenzia bola založená na verzii titulu pre Xbox One, ktorú sme dostali.

Matný Damon Ben Affleck televízny seriál

Recenzia The Crew: Wild Run