Recenzia:Recenzia Cooties
Film:

3.5
On15. septembra 2015Naposledy zmenené:16. september 2015

Cooties je infekčná zombie pochúťka, ktorá vyrovnáva všetky hororové filmy, ktoré odmietli dať deťom to, čo prišli.

Viac informácií CTS_003765.CR2

princezná leia pomôž mi obi wan

Sláva šialencom, ktorí snívali Cooties , pretože horory to deťom sakramentsky dlho uľahčujú. Niekoľko hrdinských titulov úplne ignorovalo nepísané žánrové pravidlo, že deti sú nedotknuteľné ( Sviatok / Mŕtvy sneh 2: Červená vs. Mŕtvy ), ale najnovšie hororové filmy sa chcú len pekne pohrať s najlepšími záujmami štúdia. Spisovatelia Leigh Whannell a Ian Brennan sa, našťastie, nemohli starať o zjavnú hororovú reguláciu bezpečnosti detí, rovnako ako režiséri Jonathan Milott a Cary Murnion. Títo chorobou napadnutí, spratkovaní a šibnutí malí bastardi konečne dostanú to, čo k nim prichádza - rýchly kop do zadku a rýchla bejzbalová lopta do lebky. Profesionálny tip: hodinky Cooties ihneď po prezeraní Dobrú noc mamička a vaše obavy sa okamžite upokoja sladkou, vyprážanou pomstou.

Elijah Wood vedie hviezdne obsadenie učiteľov letných škôl, ktorí sa ocitnú zamknutí vo svojich triedach po tom, čo študenti začnú vraždiť každého dospelého na dohľad - brutálne by som dodal. Zistilo sa, že infikovaná partia kuracích nugetiek sa dostala do Fort Chicken, v ktorom sa nachádzal vírus, ktorý z detí spravil pustošivé vražedné stroje túžiace po krvi. Po uplynutí času musia učitelia naplánovať únik zo školského dvora, kým sa stanú občerstvením pre svojich hladných študentov. Všetko je to v rámci dennej práce pre najodvážnejších amerických učiteľov, ktorí sa dennodenne zaoberajú vašimi problémami s rodičovstvom - okrem toho, že by ich tento konkrétny problém mohol zabiť.

Cooties má kultovú klasiku načmáranú na každý stôl, ale bohužiaľ sa humor snaží trochu príliš, a niekedy má aj vážne vážne výsledky. Je riskantné prinútiť divákov tupého humoru a tento scenár nenávidiaci mladistvých smeruje k šokujúcim smiechom, ktoré sa buď očakávajú bez námahy, alebo k dvadsiatim krokom príliš ďaleko (niekedy).

Napríklad: prečo harfa na opakujúci sa vtip z 11. septembra, keď sa prvý cíti násilne nepotrebný (potvrdené, keď sa celé moje divadlo obzeralo okolo so zmätenými tvárami)? V takom národnom trápení sa určite zatiaľ nenachádza žiadna komédia Cooties pokusy vtipkovať na túto tému. To isté platí aj pre neustále návnady na homosexuálov Jacka McBryera, ktoré v tomto okamihu filmovej histórie nie sú ani šokom. Celá jeho fasáda priamosti je znova a znova goofilne naznačená, akoby išlo o nejaké odvážne tabu, ktoré sú spisovatelia hrdinami, za ktoré môžu spomenúť. Cooties je krvavá vzbura v najlepších rokoch, ale sú tu aj niektoré vážne komediálne výpadky a nastolený tón zasahuje každé humorné zakopnutie.

Takže keď som teraz uviedol svoje sťažnosti, poďme si povedať prečo Cooties je výbuch zombie-dieťaťa.

Mnoho filmov sa vyhýba uvedeniu mladých postáv do nebezpečenstva, ale Cooties nachádza medzeru v premene budúcich vodcov Ameriky na démonov trhajúcich trup so zlým krviprelievaním. Pretože deti sú zlé, sme v poriadku s bejzbalovým delom Rainna Wilsona, bezohľadnou jazdou Elijaha Wooda a mnohými zatknutými mŕtvolami, ktoré z oddelených prídavkov vytekajú mútne. Prosím pochopte to Cooties je krvavý - mám na mysli roztrhané čeľuste, dekapitácie, krvavé skákanie detí cez šnúry - a väčšina brutality sa odohráva proti tým zlým, korodujúcim požieračom. Ale krv je vynaliezavá a úmrtia hrajú do školských vychytávok ako odpojená hlava - tetherball pre maximálny smiech. Ak nenávidíte deti, budete milovať Cooties .

Aj keď pedagogický zbor v tomto dusnom stredoamerickom meste pozostáva zo všetkých predstaviteľných stereotypov, nie sú bez šialených vystúpení väčšiny zúčastnených.Sociálne nepohodlný vyvrheľ Leigh Whannell je tá nehorázna karikatúra, ktorá zostáva stále zábavná, zatiaľ čo iní ako republikánsky milujúci republikán Nasim Pedrad a pekný chlapec Jacka McBrayera nie tak uzavretý, ale úplne by mohol byť priamy, trpia prípadom vtipných zvracanie, ako je opísané vyššie. Nechýba ani nútený milostný trojuholník, schmaltzové hrdinstvo a ďalšie problémy spôsobené postavami, ktorým chýba akákoľvek osobná hĺbka, ale napríklad Elijah Wood, Alison Pill, Rainn Wilson a vyššie spomenutí všetci tvoria zostavu preživších, ktorí bojujú proti šance s dostatočnou intenzitou, aby režiséri Jonathan Milott aCary Murnion prekvitá ako vizuálni obchodníci so smrťou.

kedy nastúpi plášť a dýka

Cooties zarába absolvovaním triedy tým, že je vynikajúci čas, ktorý bude mať smiech na celej pieskovisku, a to aj napriek tomu, že sa okolo neho mieša vrecúško vtipov, ktoré sú zdržanlivé. Ale ste tu pre mlátenie zombie dospelých na dieťa, a to je presne to, čo Milott a Murnion poskytujú - veselé šialenstvo krvavých kickballs a zdesených učiteľov. Písmo Whannell a Iana Brennanovej je pochúťkou pokrytou cukríkom s dutým jadrom, ale sacharínová sladkosť Cooties brutálne neúprosný detský masaker je dostatočne vzrušujúci na to, aby premohol vzdušné jadro zložené z beztiažových postáv a typických žánrových tropov. Čaká vás krvavo-smiešne dobré obdobie - ak to zvládnete za filmovou grotesknou úvodnou montážnou výrobou kuracích nugetiek.

Recenzia Cooties