Recenzia 1. sezóny seriálu Channel Zero

Recenzia: Recenzia 1. sezóny seriálu Channel Zero
Mitchel Broussard

3
On11. októbra 2016Naposledy zmenené:11. októbra 2016

Aj keď je Channel Zero nevýrazný a miestami neinšpirovaný, uspokojuje ho ako prekvapivo tajuplné, zdržanlivé a vyložene znepokojujúce spracovanie východiskového materiálu pre krátke formy, z ktorého pochádza.

Viac informácií Recenzia 1. sezóny seriálu Channel Zero

kanál-nula-1

Pred vysielaním boli poskytnuté štyri epizódy.

Ak možno vplyvy vplyvu Ryana Murphyho nájsť kdekoľvek v televízii, je to v upevňovaní popularity antologickej série. Sám čoraz viac vychádza ( American Horror Story , Príbeh americkej kriminality , Feud , Scream Queens, a tak) a väčšina sietí sa pripája na večierok s predstaveniami ako Americký zločin , Fargo a Skutočný detektív . Vzhľadom na to, že príliš tajomná nová sezóna roku 2006 AHS si v podstate ctí tých praštěných Paranormálny svedok -typ ukazuje, že spoločnosť Syfy popularizovala, má zmysel, aby si sieť konečne hodila svoj vlastný klobúk aj do antologického kruhu.

Robí to s Kanál nula , séria adaptujúca populárne (a hlboko znepokojujúce, priznávam) krátke hororové príbehy z internetu známe ako Creepypastas do serializovaného formátu, pričom každú sezónu začínajú nové cestoviny. Prvá sezóna je inšpirovaná príbehovým vláknom vývesky s názvom Candle Cove , ktorá sa sústreďuje na spomienky staršieho muža na znepokojujúcu televíznu šou z jeho mladosti a na to, s čím robí Syfy Kanál nula je víťazoslávne desivé a zároveň trochu sklamaním.

Šou sa kúpe v strašidelných obrazoch a decentných intrigách okolo pekelných bábok v centre Candle Cove, ale chýba jej kľúčová ingrediencia, ktorá je nevyhnutná pre to, aby sa ktorejkoľvek antologickej sérii darilo: konkrétny pulzujúci hlas. Ako stojí za prvé štyri hodiny, Kanál nula je hrozivá vec - zakryl som si oči viackrát, než by som si chcel pripustiť - ale je to tiež mierne prázdne miesto a chýba mi skutočne precízne hľadisko, aby som odlíšil od akejkoľvek inej televíznej hrôzy zo stredu cesty, ktorá sa objavila za posledných päť rokov.

Ale ak to necháš, jeho hrôzy ťa môžu dostať. Rovnako ako hlavná postava šou, aj detský psychológ Mike Painter (Paul Schneider), ktorý umožňuje vábeniu svojho domovského mesta Iron Hill v Ohiu uväzniť ho späť v nočnej more, keď zistí, že je to plazivá televízna show zameraná na deti. z konca osemdesiatych rokov, ktorá sa volá Candle Cove, je späť vo vzduchu a je hitom medzi deťmi v meste. Ešte znepokojivejšie je, že keď Candle Cove pôvodne hrala na jeseň roku 1988, boli nájdené zavraždené štyri deti a štvrté - Mikeho dvojča Eddie (v flashbackoch si ho zahral Luca Villacis) - záhadne zmizlo.

Teraz, keď deti, ktoré tragédiu prežili, vyrástli, vládne v detskom duchu trauma detského traumy od Stephena Kinga, ktorá nesie takmer fyzické jazvy na dospelých v meste, ktorí chcú len zabudnúť na to, čo sa stalo. Keď sa Mike vracia na Iron Hill, zoznámi sa so starým kamarátom, ktorý sa stal policajným šéfom Garym (Shaun Benson), jeho manželkou, a Mikeovým starým plameňom Jessicou (Natalie Brown), ich priateľkou Amy (Luisa D'Oliveira) a Mikeovou vlastnou matkou Marlou. (Fiona Shaw, Kanál nula Najpútavejšia herečka). Mike samozrejme nechce zabudnúť tak ľahko ako všetci ostatní a dúfa, že zastaví Candle Cove v jeho stopách skôr, ako (akosi) opäť zabije.

rcruk9oeiaziwf47vpnl

Je to dobré nastavenie, ktoré je plné dostatočného dôrazu na detské strašidlá ako deti a niektorých vyložene hrôzostrašných momentov pichania hrôzou. Akonáhle sa Mike vráti späť do Iron Hill, o ktorom sám tvrdí, že píše, pretože píše o udalostiach, ktoré sa tam odohrali, znovu začína znovu prežívať obavy zo svojich mladších rokov.

Kanál nula poskytuje tieto scény decentne (najmä jeden z mladých Mike ustupuje zo svojej postele a ticho chladí k dverám), ktoré je pekne navrstvené na celkovú priaznivú atmosféru show. Vyskytujú sa desivé skoky, ale zriedka, a tvorcovi Nickovi Antoscovi unikne príslovie strašidelných bábok a temných prázdnych dutín na druhej strane slabo osvetlených miestností. Každý, kto dáva prednosť hrozbám mimo kamery a tichým, diskomobulačným šokom pred krikľavými produkciami (väčšiny) sezón niečoho ako American Horror Story bude pravdepodobne pohodlný a doma v Iron Hill.

Na chrbtovej kosti vŕzgajúceho centrálneho deja - a niekedy ešte škrípavejších výkonov Syfy - táto tichá hrozba nemusí vždy spôsobiť husiu kožu. Niektoré vážne scény, v ktorých sa odohrávajú zamýšľané šokujúce odhalenia, sú menej než pôsobivé a iné okamihy vysokého napätia (najmä hlavný oblúk epizódy 3) sú priam kýčovité. Je to kombinácia inscenácie, dialógu, prednesu (Schneider tu hrá pochmúrneho človeka, ktorý zlyhal) a podstatného koreňa Kanál nula Dráma - zlé bábky z detskej šou zabíjajú ľudí - ktorá namiesto pútavej a príšernej podívanej, o ktorú sa zjavne zameriava, produkuje niekoľko neúmyselne humorných sekvencií. Je to humor, ktorý vedie k fádnosti, a fádnosť, ktorá podčiarkuje niektoré z nich Kanál nula Mohli by byť účinné strašenie.

Dvakrát nešťastné sú do očí bijúce šoky Kanál nula sa ponorí do ďalších krokov a vyhýba sa znepokojivým snímkam svojho otvorenia kvôli sklamaniu z tváre. Niekoľko z nich je prinajmenšom hrubo imaginárnych (hlavný tvor sa tu dokonale oženil s praštěnými zákrutami s čistým, znepokojujúcim palivom nočnej mory), ale niektorí v neskorom štádiu vývoja hry sú naozaj všetko, len nie vynaliezaví, cítia sa ako väčšina zlých bábok / zabijakov - plná hrôza akejkoľvek televíznej šou alebo filmu z posledných niekoľkých desaťročí. Vďaka šiestim epizódam v prvej sezóne existuje priestor na to, aby z dlhodobého hľadiska mali niektoré z týchto zjavnejších obratov zmysel, ale pri prvom záblesku hrozí, že sa blížiace sa vysvetlenie udalostí v Iron Hill objaví v éteri pre nezmyselné stránky veci.

Tón balansovania a nevyvážený príbeh priťahujú palivo Kanál nula Celkový nerozoznateľný štýl, ktorý je sklamaním vzhľadom na mizernú a mýtickú povahu jeho východiskového materiálu. Niekoľko správ o strašidelných odhaleniach pôvodného príbehu je dodávaných s vhodne smrteľne nebezpečným šibenicami, ale chýba im hrozivá jednoduchosť najnevymazateľných háčikov Creepypasty z pohľadu cez rameno. Šou predstavuje obdivuhodný pohľad na málo známu, ale zaslúžene desivú studňu online hrôz, ale bez strachu, že sa mestská legenda vkráda z rohov obrazovky počítača, sa adaptácia Syfy musí spoliehať na budovanie vlastných mýtov a obáv a hrôzy, a je to len príhodne úspešné.

Niektoré z jeho snímok vás napriek tomu znervózňujúco držia a je ťažké ich oprášiť. Kanál nula môže postrádať svoju vlastnú výraznú osobnosť na uskutočnenie príšerného krátkeho strašidelného festivalu na úrovni svojho výstižne strašidelného zdrojového materiálu, ale má obdivuhodnú až príliš relatívnu emocionálnu chrbticu zameranú na obavy z detstva a rad jemných a výrazov v tvári, vďaka ktorým získate aspoň zbežný pohľad na svoj zoznam sledovaných produktov Halloween.

Recenzia 1. sezóny seriálu Channel Zero