Recenzia Blu-Ray na motýľový efekt

Recenzia: Recenzia Blu-Ray na motýľový efekt
blu-ray:
Jeremyho život

4
On17. júla 2012Naposledy zmenené:10. februára 2013

Motýlí efekt je sľubný a originálny sci-fi film začínajúcich režisérov Erica Bressa a J. Mackye Grubera. Ak sa dokážete pozrieť za jej logické chyby, mohli by ste sa jednoducho ocitnúť v užívaní konceptov, s ktorými sa hrajú.

Viac informácií Recenzia Blu-Ray na motýľový efekt

čo urobili rusi jaxovi vo väzení

Motýlí efekt môže byť veľmi dobre jedným z najviac podceňovaných vedeckých fikcií posledného desaťročia. Riaditelia Eric Bress a J. Mackye Gruber sa možno nikdy nezotavili z kritického úderu, ktorý film dostal po uvedení na trh v roku 2004, ale myslím si, že pravdepodobne vytvorili vzácny originálny film v mori, ktoré je teraz preľudnené prerábkami a novými predstavami. Motýlí efekt je temný a depresívny príbeh o cestovaní v čase, ktorý sa zaoberá osudom a tým, ako by zmena jednej veci mohla viesť k zmene všetkého. Vrcholom už aj tak dobrého filmu je Director’s Cut filmu, ktorý obsahuje jeden z najallywoodskejších koncov, aké som kedy videl. Je to trochu nadštandardné a hlúpe, ale je to jeden z najdepresívnejších a neochabujúcich koncov, aké som v mainstreamovom vydaní ešte nevidel.

Evan ( Ashton Kutcher ) nikdy nebol schopný žiť normálny život. Keď bol mladý, musel sa popasovať s tým, že nebude mať otca, pretože jeho otec bol inštitucionalizovaný kvôli psychickému zrúteniu. Aby toho nebolo málo, Evan nemal najlepších priateľov, pričom jeden z nich sa ukázal byť úplným cvokom. Jeho jedinou skutočnou snahou v živote bol vzťah s Kayleigh ( Amy Smart ), jeho celoživotný najlepší priateľ a láska.

Veci sa vysvetľujú trochu ťažšie, keď Evan zistí, že má schopnosť cestovať späť v čase a meniť udalosti z minulosti, jednoducho prečítaním záznamu do denníka, ktorý vytvoril ako dieťa. Táto sila alebo schopnosť ho prenesie do okamihu, keď došlo k výpadku napájania, čo mu umožňuje dúfať, že zmení výsledok udalosti. Zmenou udalosti v podstate prepisuje svoj život a životy ľudí okolo seba. Rýchlo si uvedomuje, že ak zmeníte jednu vec, zmeníte všetko.

Čím viac Evan mení veci, tým viac sa to zhoršuje. Jeho mozog tiež bije, pričom každá jeho pamäť alebo zmenené záchranné lano sa skomprimovali do jeho súčasného mozgu. Vo svojom mladom mozgu má plné roky a roky pamäte, čo vedie k krvácaniu.

Vo svojich základných koreňoch Motýlí efekt je príbeh lásky. Je to temne skrútený milostný príbeh, ktorý sa nevyhýba násiliu a sexuálnemu zneužívaniu, ale film poháňa práve milostný príbeh medzi Evanom a Kayleigh. Ashton Kutcher zamení svoju obvyklú komédiu za oveľa vážnejší prístup s postavou Evan. Je z väčšej časti úspešný, jediné skutočné boje vychádzajú z vašej schopnosti prijať ho ako herca, nielen ako dieťa z televíznej šou.

Prináša Evanovi sympatiu, ktorá vás núti investovať do postavy. Ocitnete sa, že chcete, aby Evan uspel, keď takmer vždy viete, že veci sa budú musieť vysrať hneď potom.

Na opačnom konci je Amy Smart hranie staršej verzie Kayleigh. Je dokonalým dievčaťom v jednej zmenenej časovej osi a v inom je protivnou kurvou. Sledovať, ako Smart hrá všetky tieto rôzne variácie postavy, je takmer také strašidelné, pretože každá z nich je rovnako dôveryhodná ako druhá a posúva film vpred.

Riaditelia Eric Bress a J. Mackye Gruber sú vo svete filmu nováčikmi a zostali nimi aj naďalej, pretože si tento film nenašiel kritické publikum. Je to veľmi zlé, pretože ich skript funguje oveľa častejšie. Má jednu alebo dve veľké diery, ale väčšina konceptu obstojí, pokiaľ ste ochotní akceptovať pravidlá a hranice, ktoré vytvorili. Koncept slučkovaného časového sklzu alebo zmenených časových línií nie je práve nový nápad, ale k filmu sa stavajú z iného uhla pohľadu, aký som nikdy predtým nevidel.

filmy, ktoré môžete sledovať, keď máte depresiu

Všetko je temné a škaredé. Čo sa môže pokaziť takmer vždy, pokazí sa, ale vždy tu je tá čistá duša (Evan), ktorá sa neustále chugeruje preč a snaží sa robiť veci lepšími pre všetkých okolo seba. Je to mimoriadna nesebecká postava v sebeckom svete a to sa mi páči.

Motýlí efekt určite nie je dokonalým sci-fi filmom, ale je to veľmi originálny koncept, ktorý spoločne napísali a režírovali dvaja neznámi ľudia a nejako sa mu podarilo nasmerovať si cestu k mainstreamovému publiku. Je to film, ktorý by sa dnes nikdy nedostal k širokému publiku, s najväčšou pravdepodobnosťou sa dostal na trh VOD alebo dokonca rovno na DVD. Zahrnutie Ashton Kutcher zaručil to publiku a som rád, že sa Kutcher pripojil k filmu, pretože jeho výkon je chybný, chaotický, ale hlavne dobrý a má šancu ukázať nám Kutcherovu stránku, o ktorej si väčšina myslela, že neexistuje.

Tento film nebol v roku 2004 ničím iným ako rizikom a rád by som si myslel, že keď sa k nemu ľudia vrátia alebo si ho pozrú prvýkrát v dnešnom svete, jednoducho by sa mu mohlo páčiť kvôli jeho originalite a ochote riskovať tam, kde iní môže ustúpiť. Koniec Director’s Cut je stále jedným z mojich najobľúbenejších, aj napriek tomu, že je trochu prepracovaný. Viac si to vážim za to, čo urobilo a kam to vzalo príbeh.

Toto je ďalšie katalógové vydanie New Line, ktoré spracoval Warner Bros. Je to väčšinou čistý prenos bez extrémnych zásahov DNR a nedovolenej manipulácie. Farby sú vyrovnané a zrná sú jemne posypané, jediný skutočný problém spočíva v presných detailoch, ako sú textúry tváre. Niektoré scény sú lepšie ako iné, ale väčšinou ide o ukážky kvality cesty. Nie som si stopercentne istý, či je to z dôvodu nízkych rozpočtových obmedzení filmu alebo či film jednoducho potrebuje vylepšenie. Pochybujem, že sa niekedy dočkáme niečoho lepšieho, čo je v poriadku, pretože tento prevod je úplne prijateľný.

Skladba 6.1 DTS-HD Master Audio nemá toľko problémov ako prenos videa. Táto skladba je oveľa hlasnejšia, ako by sa dalo čakať. Takmer každý spätný záber alebo skok v čase zaručene roztrasie vašu stoličku a všetky kanály sa stanú aktívnymi, čo vytvorí efekt prostredia, ktorý vás s Evanom doslova prenesie späť v čase. Je to šikovný efekt, ktorý vyrovnáva všetky pokojnejšie chvíle počas scén náročných na dialógy, ktoré väčšinou využívajú predné kanály.

Tu je zoznam bonusového obsahu nájdeného na disku:

• Divadelné verzie a verzie filmu Director’s Cut
  • Komentár režiséra a spolurežiséra Erica Bressa a J. Mackye Grubera
  • Veda a psychológia teórie chaosu (SD)
  • História a pôvab cestovania v čase (SD)
  • Kreatívny proces (SD)
  • Vizuálne efekty (SD)
  • Galéria deja
  • Vymazané / alternatívne scény s voliteľným komentárom
  • Divadelný trailer
  • Director’s Cut Fact Track

Motýlí efekt nie je bezchybný film, ale zaslúži si trochu viac uznania a uznania za to, že išiel tam, kam predtým veľa ľudí nešlo. Riaditelia Eric Bress a J. Mackye Gruber oživiť koncept cestovania v čase a stále uprednostňujem ich temné a beznádejné ukončenie pred tými, ktoré vidíme v kinách. Ashton Kutcher nejako dokáže svojou prítomnosťou film trochu vylepšiť, hlavne preto, že je dobrý v hraní normálneho chlapca, a zároveň žiari ako občasný kretén.

Žiadam vás, aby ste sa vrátili a vrátili sa k tomuto, ak ste ho videli, keď pôvodne vyšiel, a tiež vyzývam ľudí, ktorí to nevideli, aby šli do toho a dali tomuto novo vydanému Blu-Ray výstrel. Cena je prijateľná a disk má dva strihy filmu, viac ako prijateľné kódovanie videa a silnú zvukovú stopu. Špeciálne prvky sa zameriavajú na rôzne motívy filmu a ponúkajú tiež zvukovú stopu, vymazané scény a originálny divadelný trailer. Tento disk ľahko získa moje odporúčanie.

bude po úsvite 2 ďalší film za súmraku
Recenzia Blu-Ray na motýľový efekt