Brooklyn Nine-Nine Review: Defense Rests (Sezóna 2, Epizóda 14)

brooklyn-deväť-deväť-Eva-Longoria-Chris-Parnell-Andy-Samberg

Niekoľko týždňov predtým Brooklyn deväť-deväť prvý premiéru, Andy Samberg sa objavil v Comedy Central Roast pre Jamesa Franca. Bill Hader, oblečený v červených teplákových súpravách ako prezident Hollywoodu, v ten večer vtipkoval o nedostatku potenciálu pre situačný komédiu zasadenú do vážnejšieho sveta presadzovania práva. Čo sa stane, keď vám dôjdu vtipné zločiny ako grafity a vreckové vreckové? Spýtal sa Hader dosť ostro. Už sa neviem dočkať, kedy uvidíme epizódu 10 Brooklyn deväť-deväť musí čeliť znásilneniu.

Napriek hviezdnemu jedenapolročnému behu by mala byť jedna z jediných sťažností Brooklyn deväť-deväť ako zriedka rieši závažnú trestnú činnosť. Seriál sa zvyčajne zmierňuje s brutálnejšou tematikou sledovaním zvláštnych bývalých odsúdených a ich malicherných akcií v rozpore so zákonom. To, že komédia Dana Goora a Michaela Schura si dokáže udržať svojho ducha a smiech, sa pri práci s potenciálne vyšinutými témami počíta vysoko, je malý zázrak. V niektorých prípadoch sa však komédia javila ako príliš zvláštna - zvlášť na to, aby sa šou konala na konzervatívnom, disciplinovanom a tvrdom pracovisku. Obrana spočíva, zatiaľ čo pokračuje s očakávaným vysokým kvocientom smiechu Brooklyn deväť-deväť , sa cítili príliš over-the-top, dokonca aj podľa peppy štandardov šou.

sledujte najnovšie epizódy chodiacich mŕtvych

Epizóda sa začína tým, že sa o chvíľu otvorí jedna z chudobnejších nachladnutí - tá, ktorá zvýši široký záber bez toho, aby mala skutočne zmysel. Myšlienka na mravce zamorujúce areál má potenciál - najmä keď sa stane osobným, keď hmyz napadne Terryho jogurt -, ale ohromná reakcia 9-9 na otvorenie okien a umožnenie fujavičného počasia potlačiť populáciu mravcov bola príliš veľa. Bolo to trochu absurdné, že spisovatelia Prentice Penny a Matt O’Brien musia byť takí veľkí, aby sa zasmiali, čo malo za následok dosť slabý výkop.

Zvyšok obranných pozostatkov mal svoje chvíle, napriek tomu bol prepchatý toľkými opakujúcimi sa hosťujúcimi hviezdami, že to pripadalo ako epizóda určená iba na dobehnutie (alebo odchod do dôchodku) niekoľkých sprisahaní, ktoré boli niekoľko týždňov nepreskúmané. Madeline Wuntch z Kyra Sedgwick sa vrátila na kpt. Holtova kancelária v nádeji, že dokáže minulosť odložiť, aby ich trápenia neznečistili jej životopis pre bostonského policajného šéfa. Sophia Perezová od Evy Longoria sa vrátila po niekoľkých týždňoch pauzy, pretože sa Jake snažil, aby ich vzťahy fungovali, a po dlhej neprítomnosti bol späť v šou aj Stephen Root ako Boyleov otec Lynn v nádeji, že mu Gina môže udeliť povolenie na vydať sa za jej matku.

Kľúčom k tomu, aby všetky tieto veľmi rozdielne zápletky fungovali, bolo nechať komédiu plynúť a dať každému príbehu rovnaký čas. Pretože sa však veľká časť epizódy zamerala na infiltráciu Jakea a Terryho na večeru pre verejných ochrancov, ostatní subploti sa cítili uponáhľaní. Prebehnúť určitými komediálnymi príbehmi znamená vynútiť si vysoké chvíle na smiech, keď sa necítia prirodzene. Príbeh s Ginou, Boyleom a Amy mal svoje prehnané okamihy, ktoré vytrhli jeden z reality, ako napríklad Ginin dumping mliečnych koktailov, jej neskoršia nerozhodnosť s pravidlami pre Boyleovu zmluvu a Amy pričuchnutím k zväzku „riešenia konfliktov“. Tieto roubíky mohli byť sviežejšie, keby mal subplot namiesto toho o niečo viac času na dýchanie, komické načasovanie bolo stlačené do tej miery, že príliš veľa rutiny bolo prenikavých. Našťastie srdečný rozhovor medzi Ginou a Lynnom vo vyšetrovacej miestnosti na konci zachránil to, čo bolo potácajúcim sa čiastkovým pokusom.