Recenzia Blood Punch

Recenzia: Recenzia Blood Punch

3.5
On28. augusta 2015Naposledy zmenené:28. augusta 2015

Blood Punch je agresívny, inteligentný a úplne dementný - ten typ shenaniganov cestujúcich v čase, ktorý si fanúšikovia žánru obľúbia.

Viac informácií Recenzia Blood Punch

Kuša - prepracovaná1-1

Čo sa stane, keď zákonníci dvoch detí píšu o zábave (môžu sa pochváliť titulmi ako napr Tigger Movie , Tučniaky z Madagaskaru , Králik Peter a Kim Possible) spolupracovať na ich prvom celovečernom filme? Je zrejmé, že dostanete film vhodný pre deti Krvavý punč , plný smrti, vnútorností, vraždenia, zrady - počkaj, čo? Počuli ste dobre. RiaditeľMadellaine Paxson a spisovateľkaEddie Guzelian sa vzdáva všetkých tých teplých a nejasných kecov, aby vám priniesol svoju vlastnú skrútenú rozprávku o troch krutých zločincoch, ktorí boli nútení opakovať stále ten istý smrtiaci deň. Je to niečo ako Hromnice - hnusný, zlý, kráľovsky vychovaný Hromnice tvoja mama by to určite neschválila.

Všetko sa to začína, keď Milton (Milo Cawthorne), plachá chémia, stretáva sa so Skylerom (Olivia Tennet), kriminálka, ktorá hľadá najlepšiu pervitínovú kuchárku, akú nájde. Po stretnutí na rehabilitačnej klinike v Miltone (kde inde by ste našli najlepších feťákov?) Využije Skyler svoje ženské vôle, aby dohnala špinavého pána kuchára. Je tu len jeden háčik - jej psychotický priateľ, Russell (Ari Boyland),dovršuje ich zločinecké trio. Milton, ktorý spadol do roztrúseného oparu, súhlasí s prácou a ocitne sa uprostred ničoho s párom, ktorý obchoduje s drogami. Ale keď sa príliv a odliv zmení, Russell odhalí svoj plán opustiť Miltona mŕtveho, čo sa však obráti proti, keď nakoniec vezme kušu do chrbta. Mysliac si, že najhoršie je za nami, Milton pochová Russella ako mŕtvola, ktorou je. Potom sa zobudí, len aby našiel Russella nažive a kopal bez akejkoľvek spomienky na svoj predchádzajúci stav. Tu sa začína skutočná zábava.

Krvavý punč má atmosféru a Bonnie a Clyde kriminálna romanca s mileneckým trojuholníkom uprostred, kde ženské kúzla Olivie Tennet predstavujú manipulatívnu a zvodnú chrbticu filmu. Ovládanie Tennetu je osviežujúce v čase, keď väčšina ženských postáv uviazla na slečne, pretože od prvého viete, že Skyler má nad jej svetom úplnú kontrolu. No, okrem celej časovej paradoxnej-regeneračnej-skladačky, ale máš, čo hovorím. Napriek tomu, že je Mil rozprávačom filmu, nie je Milton ničím iným, ako chabou miazgou, ktorú hrajú Tennetove zvodné pery, našpúlené oči a zranený zovňajšok, ktorého cieľom je vydať sympatické srdcia do bezbranného stavu. Je to veľmi filmové - ako staré filmy, v ktorých súkromných detektívov podnecovali klientky s nebezpečnými prípadmi k prijímaniu nebezpečných prípadov, ktoré majú nevyzpytateľné motívy, čo je akosi dokonalý hybrid mentality starej školy s modernou príťažlivosťou.

Tento film však nie je čiernobielou záhadou. Príbeh Eddieho Guzeliu je v podstate vražedným scenárom so zlomeným tlačidlom opakovania, ktoré vykopáva všetky chaotické zákruty, ktoré si dokážete predstaviť. Keď Milton a Skyler rozoberajú stopy nájdené pri každom prehrávaní, približujú sa k odhaleniu rodnej kliatby Chakotay, ktorá ich momentálne drží v nekonečnej slučke násilia - a je to krvavá zábava. Raz Krvavý punč z katastrofy pervitínu na vražednú rannú rutinu, sa Russellove úmrtia stupňujú iba do veselších krvavých a príjemne príšerných úrovní. Z ohňa cez sekery, od pascí na medvede až po granáty, Russell sa stáva menej postavou a viac handrovou bábikou, Krvavý punč vyžmýka z tohto šialenstva každú bláznivú, energickú uncu Zóna súmraku- typový príbeh.

Sharon Stone základný inštinkt krížová noha

Madellaine Paxson nemá pod pásom jediný kredit na réžiu, a hoci nebudem tvrdiť, že jej neskúsenosť občas nie je cítiť, Krvavý punč je hviezdna - a ambiciózna - prvá vlastnosť. Medzi nelineárnym sprisahaním a švindľom zahrňujúcim toľko filmových žánrov mohla Paxsonová ľahko odhryznúť viac, ako žuť. Ale žujte, čo robí, a chrlí prebytočný tuk pri nohách pochybovačov aj neprajníkov. Určite existujú aj niektoré mimoriadne indie momenty, ako sú tlmené zvukové efekty a holé miesta, ale Paxson sa všemožne snaží oživiť atmosféru tým, že sa pohráva so svetlom, najmä v skrýši závesu diskotéky svojho zloducha. Je to oko pre malé detaily, ktoré sa pozdvihujú Krvavý punč vyššie nevýrazné nezávislé úsilie, pretože kreatívne umenie bude vždy uznávané bez ohľadu na to, aký bude rozpočet filmu.

Trojica Cawthorne (ktorá sa pripravuje na nadchádzajúce udalosti) Deathgasm ), Tennet a Ari Boyland pomáhajú Paxsonovi prenosom spoločného času ďalej Power Rangers R.P.M. do hladko diabolskej chémie. Od samého začiatku je ich vzťah milostný trojuholník určený na absurdnú explóziu vyrozprávanú cez napätie v očiach každej postavy. Milton neustále váha, Skylar sa submisívne stará o svojho muža, ale je to sociopatický obrat Boylanda ako Russella, ktorý drží publikum neustále v strehu. Keďže je Skylar označovaný za Diabla, nedá sa povedať, kedy by jeho šialená karikatúra zla mohla rozpútať peklo na ktoromkoľvek spoločníkovi, a my s radosťou čakáme na výbuch ohňostroja. Čo robia. Dôrazne.

Krvavý punč je jedným z tých nezávislých filmov, na ktoré poukazujete, keď menej dobrodružní diváci filmov tvrdia, že filmová originalita je mŕtva. Pamätáte si na vysokej škole, keď ste pripravovali Jungle Juice hádzaním akýchkoľvek tekutín, ktoré nájdete, do obrovského chladiča, čím nejako dosiahli príjemnú rovnováhu ingrediencií (napriek tomu, že jednou z týchto príchutí je Listerine)? Paxson a Guzelian nejako dokážu napodobniť rovnaký prekvapivý úspech, zatiaľ čo divákov vyzývajú na film, ktorý sa odváži odlíšiť. Je to (krvavo) odvážny krok, ale výsledná zábava je iba pripomienkou toho, kde sa dejú najväčšie nápady v Hollywoode - v zámorí, nezávisle alebo kdekoľvek, ALE v kalifornskom filmovom centre.

Recenzia Blood Punch