Recenzia Black Sails: II. (Sezóna 1, Epizóda 2)

61834

kedy sa začína chodiaci maratón mŕtvych

Nasleduje spolu s Čierne plachty (môžete si prečítať moje recenzia premiéry série tu ), je čoraz zjavnejšie, že moje počiatočné hodnotenie šou je skôr sériou dialógov a postáv (podobne ako Hra o tróny ) je to, čo môžete očakávať vo všetkých ôsmich epizódach. Ak ste si naladili najnovšiu dobovú skladbu Starza, Spartakus , pre filmové sekvencie prehnane choreografického a názorného bojového násilia naplnené testosterónom, potom to nebude pre vás to pravé predstavenie. Keby ste pozerali Spartakus pre množstvo explicitného sexuálneho obsahu a nahoty však existuje jediný crossover. V skutočnosti je to vlastne tak, ako epizóda dva Čierne plachty nakopne veci.

Eleanor a Max sa prebudia zo zaparenej noci lesbického sexu a vstúpia do pomerne dlhej scény dialógu, v ktorom diskutujú o Eleanoriných želaniach a nádejach pre Nassau. To je v poriadku, ale celý lesbický vzťah vyšiel minulý týždeň z ľavého poľa bez toho, aby sa cítil úprimne napísaný. Inými slovami, ak by ste sa aj vy čudovali, prečo sa šou o krvilačných pirátoch, ktorí nechcú nič iné ako byť bohatí, rozhodla prepracovať do neoficiálneho pokračovania Modrá je najteplejšia farba , očakávajte viac scén mimo miesta. Keby to bolo správne nastavené a preskúmané bez pocitu, že si Starz myslí, že vytvárajú odvážnu televíziu len preto, lebo sa v nich odohráva lesbický románik, mohol to byť fascinujúci doplnok.

V súčasnej podobe je však nepríjemné nakupovať a cítiť sa obviňovaný, aby sieť splnila nezmyselnú svojvoľnú kvótu nahoty. Spartakus odhodený aj nonstop a pikantný sexuálny obsah, ale nevynútili z toho čudné sprisahania, v čom spočíva problém. Ku koncu epizódy však dôjde k udalosti, ktorá by mohla sprisahanie vlákna deja zmeniť na niečo zaujímavejšie, čo by viedlo k tomu, že autori sa pri pojednávaní s expozíciou len hrajú.

obsadenie stánku (miniséria)