Recenzia Black Sails: I. (Sezóna 1, Epizóda 1)

blacksails_a

Je to dosť bezpečný predpoklad, do ktorého prichádza väčšina divákov Čierne plachty očakávajúc, že ​​bude Starzovou pirátskou tematickou náhradou za štýlovo hrdinskú a úspešnú Spartakus série. Ak by však mala byť premiéra čo najlepšie, lepšie porovnanie s nakreslením by bolo s pomalšie a precíznejšie spracovanou šou, ako napríklad Hra o tróny . Teraz toto vyhlásenie neberte a nepremieňajte ho tak, že poviem Čierne plachty má dostatočný prísľub a potenciál na to, aby sa stal kultúrnym fenoménom, pretože to zďaleka nie je to, k čomu dospievam. Len hovorím, že jeho tempo a rozprávanie príbehov je o niečo viac vytiahnuté.

Zatiaľ čo napodobenina je zvyčajne úprimnou formou lichôtky, v prípade Čierne plachty , sa šou možno príliš snaží. Jeho dialóg často vyzerá ako kýčovitý a brutálny, čo neprúdi vážnejším a realistickejším dejom, ktorý sa snaží povedať. Predstavte si, že by ste sa vyzliekli Spartakus jeho absurdne choreografických bojových sekvencií a sťatých hláv, a budete mať celkom dobrú predstavu o čom Čierne plachty naozaj sa cítim ako. Je to Starz, ktorý sa zdanlivo snaží vylepšiť svoj osvedčený vzorec používaný v dobových akčných drámach, aby bol pre dospelého diváka príťažlivejší.

Nerobte si starosti, pretože stále existuje veľa zbytočne úžasnej nahoty, ak vám takáto vec udrží pozornosť. Na začiatku epizódy je John Silver pozvaný do verejného domu, ktorý okamžite prechádza do jednej z neslávne známych orgazmických sexuálnych scén Starz, doplnenej o hlasnú hudbu v pozadí. Kto vedel, že erotická pornografia sa dá natáčať v takom veľkom štýle?

Ak je z tejto epizódy niečo konkrétne a podstatné, je to ono Čierne plachty sa obdivuhodne pokúša o zápletku, ktorá je celkovo vyspelejšia ako Starzove bežné ponuky. Možno to v súčasnosti nie je najpísanejší alebo najpútavejší príbeh v televízii, ale určite vyplní túto žiadostivú prázdnotu násilia a názorných akcií. A niekedy je to všetko, čo môžete skutočne požiadať.