The Big Sick Review

Recenzia: The Big Sick Review

4
On19. júna 2017Naposledy zmenené:19. júna 2017

The Big Sick je menej horká pilulka a viac skutočný príbeh o láske, individualite a - čo je najdôležitejšie - krásnych nedokonalostí života.

Viac informácií The Big Sick Review

V dnešnej kultúre sledovania filmov môže byť festivalový ruch zabijakom. Pozri na Čarodejnica . Early humbuk chválil thriller Roberta Eggersa ako jeden z najdesivejších filmov tohto roku, čo viedlo mainstreamové publikum k očakávaniu niečoho oveľa menej netradičného. V mnohých ohľadoch som sa obával, že to bude režisér Judd Apatow, režisér Michael Showalter Veľký chorý by boli zmiernené podobnými veselými a srdečnými vyhláseniami. Môže to byť skutočne také zábavné a emotívne, ako hlásali účastníci Sundance / SXSW? Krátka odpoveď: 100%. Kumail Nanjiani a manželka Emily V. Gordonová obnažili svoju dušu v tejto romanticko-komatickej dráme a trhali všetky vhodné srdcia. Tak čisté. Tak sladký. Takže nežné. Hype nemôže vykoľajiť túto horskú dráhu lásky.

Nanjiani hviezdi ako bojujúci chicagský komik / vodič Uber na čiastočný úväzok Kumail (hmmm). Zoe Kazan hrá ako blonďatá trénujúca terapeutka menom Emily (dvojnásobná hmmm), ktorá zažiari pakistanskému vtipkárovi. To, čo začína ako jednorazový úlet, prekvitá vo vzťahovej blaženosti, ale nie každý to schvaľuje. Kumailina matka naďalej tlačí svojho syna do dohodnutého manželstva kvôli náboženskej viere. Emily to zistí a nasleduje boj - tesne predtým, ako kriticky ochorie. Kumail prijme telefónny hovor, že Emily je v pohotovosti s pľúcnou infekciou, a ponáhľa sa. Krátko nato Emilyin otec Terry (Ray Romano) a matka Beth (Holly Hunter) prichádzajú. Nervózni rodičia, bývalý priateľ smútok, kultúrne bariéry - Kumailin život sa navždy zmení. Dúfajme, že sa zdravá Emily prebudí z lekársky vyvolanej kómy.

Len pri samotnom nastavení môžete očakávať trhané trhané porno P.S. Ľúbim ťa . Niečo, čo využíva zdroje inherentného smútku pre nevyhnutné poznámky. Našťastie pre vás, nikto zo zúčastnených nechce urobiť ďalší plytký rom-drama. Veľký chorý údery do čriev, ale scény sa vyhýbajú vizuálnemu spoliehaniu sa na kazašskú komatóznu postavu. Kumail uviazol medzi očistcom bývalého priateľa a profesionálnymi komikmi, ktoré obe komplikuje láska. Hlúpe slovo, ktoré nás núti robiť veci, ktoré by sme nikdy nedokázali pochopiť. Keď Emily spí, Kumail musí čeliť všetkým súčasným otáznikom vo svojom živote. Pakistanec uzavrel manželstvá. Stand-up úspech. Emilyina rodina. A je to vtipné? Samozrejme. Ale viac ako čokoľvek iné, je to také úprimné, žuvačkový golier, šklbanie a plač.

Keď Emily nezaspí, Kazaň bojuje so svojimi pocitmi ako študentky, ktorá nemá čas na vzťah. Nanjiani si splní svoje želania telefonovaním, dohodnutím termínu a úplným poskytnutím priestoru. Je to druh neočakávanej lásky, ktorá umožňuje dokonalé stretnutia v Hollywoode, ale potom nastáva realita. Život je komplikovanejší ako písané rozprávanie a sny jednorožca, čoho príkladom je nástojčivá matka Kumail a jej harém stretnutí. Komplikácie sú tu, ale Kazaň a Nanjiani sú lepšie ako zasklené goo-goo oči. Láska je najsmiešnejšia tapiséria, ale medzi Emilyiným výsmechom Odporný Dr. Phibes (BLASPHEMY!) A Nanjianiho nafukovací matrac, Veľký chorý vykresľuje nádherne medzirasový obraz.

Potom vstúpia na scénu Terry a Beth a nepokojné čakanie sa zmení na lekciu života minulých generácií. Vina, neistota a úzkosť sa všetky prelínajú, pretože Kumail zostáva akýmsi cudzincom. To nezabráni Beth v tom, aby si počas jednej z Kumailiných sérií dala šunku na šibačke douchebro a zanedlho sú všetci hore o 2:00 čínskym jedlom, ktoré je náročné na stres (po pizzi na večeru). (Veľký) rodák z Blízkeho východu sa ocitol v náručí dvoch stredozápadných bielych ľudí, zatiaľ čo jeho skutoční rodičia si vynútili náboženskú zhodu, ktorá by ich rodinám spojila. Nehovoriac o tom, že Emilyin stav je zanedbateľný, ale dramatickosť je primárne vedená medziľudským vzťahom. V stávke je jasno, je to len to, že Kumail sa učí z neočakávaných vzťahov, ktoré utvára, zatiaľ čo jeho * nádejná * láska leží v bezvedomí - nie nezávislé dobrodružstvá.

sledujte epizódy chodiacich mŕtvych

Veľký chorý nejako gestikuluje sacharínovo sladký románik, zatiaľ čo životy visia na vlásku a nikdy nesklopia príliš emocionálnu škálu. Humor aj srdce tancujú ruka v ruke a krútia sa okolo smrtky, akoby neexistoval. Je to tango na lane, ale Kumail Nanjiani a Emily V. Gordon napísali dvojhodinový scenár, ktorý v každej scéne zvyšuje hodnotu. Možno sa môžete oholiť dve minúty - ak vyzeráte skutočne tvrdo - ale trvanie sa získava nepríjemnými prestávkami na prespanie v kúpeľni a najtichšími pohľadmi z druhej ruky. Toto je film o živote. Väčšie ako láska. Väčšie ako nádej. Väčšie ako čokoľvek. Iba život a všetky jeho pokusy unaviť ťa - a to, ako to nikdy nenecháš.

The Big Sick Review