Najlepšie recenzie (f)

Recenzia:Najlepšie recenzie (f)

3
On4. apríla 2018Naposledy zmenené:4. apríla 2018

Aj keď to nezvýši výstrednosť Wiseauovho obľúbeného kultu, Best F (r) iends je napísaný človekom, ktorý rozumie, asi viac ako ktokoľvek, príťažlivosti tvorcu The Room a je režírovaný iným mužom, ktorý rozumie tomu, aby sa s ním nemaznal. toto spojenie a akékoľvek nápady, ktoré z neho vychádzajú.

Najlepšie recenzie (f)

Neexistuje spôsob, ako by ktokoľvek mohol predvídať konečný úspech Izba . Možno Tommy Wiseau áno, ale môžete si byť istí, že to neprišlo tak, ako čakal. O pätnásť rokov neskôr bol na jeho počesť natočený film nominovaný na Oscara a fanúšikovia sa stále zhromažďujú po celý rok, aby počas polnočných projekcií uvádzali na trh lyžice. Teraz máme Najlepší priatelia , istá odpoveď na Katastrofa Triumf, ktorý po prvý raz vracia Tommyho Wiseaua a Grega Sestera späť na obrazovku Izba .

Izba bol vyrobený s úplným nedostatkom sebauvedomenia, kľúčovým prvkom väčšiny dobrých zlých filmov. Ale vtip Najlepší priatelia spolieha sa tu už bolo povedané, a so skutočným Francovým hollywoodskym filmom sú do toho zapojení všetci. Touto cestou, Najlepší priatelia čelí náročnej výzve, ktorej čelia všetky pokračovania katastrofy: znovu vytvoriť šťastnú nehodu. Jediným spôsobom, ako možno opätovne postaviť neúmyselné odvolanie, je pozorovať ho zblízka a z jedného alebo dvoch krokov.

Nie, Tommy nenapísal, ani nerežíroval tento film, ale Greg Sestero, Mark z oh, hai Mark, a ktorého najpredávanejšia kniha priviedla čitateľov k šialenej produkcii filmu Izba , sa osvedčil ako najlepší muž pre túto prácu. Jeho scenár vyťažil z Tommyho osobitej osobnosti bez toho, aby sa snažil byť Izba 2 , prevzatie najlepších častí mishitu z roku 2003 a ich uvedenie do nového svetla.

Hovorí sa, že tento príbeh bol inšpirovaný skutočnými udalosťami - ktoré si nedokážem predstaviť, že by boli pravdivé pre kohokoľvek iného ako Wiseau - a sleduje Jona (Sestero), ktorý je nešťastníkom. Na začiatku filmu kráča ulicami Los Angeles fádne a máva kartónovými prosbami vtipnej tvorivosti (Cestovateľ času uviazol. Potrebujete $ na plutónium.). Jedna z týchto prosieb - Rodina unesená ninjami. Potrebujete lekcie karate v hodnote 4 doláre - priťahuje pozornosť a sympatie Harveyho Lewisa (Wiseau), nezávislého smrteľníka, ktorý Jonovi ponúka miesto v márnici.

Údajne na zdesenie vládnych úradníkov a korporátnych špiónov vytvára masky smrti, aby ľudia mohli mať pohreb v otvorenej rakve, a je v tom vlastne celkom dobrý. Jon potom, čo dostal masku svojej vlastnej podoby, nazýva to, čo Harvey robí umením. Harvey to nazýva rajom, pretože ako hovorí, jeho cieľom je robiť ľudí šťastnými, najmä keď zomierajú.

Počas svojej prvej práce v práci zistil Jon, že maliar drží zlaté kúsky, ktoré odoberá z tiel, predovšetkým zlaté zuby. Aj keď úradníci prídu po zubné črepy, Harvey má malú skrýšu, ktorú si necháva pre seba. V skutočnosti ich má veľa - prepravky označené ako ústa plnia skladovacie priestory - a potom, čo Jon jednu noc ukradne a predá časť šrotu, si uvedomí, že jeho peňažná hodnota rastie, a spolu s Harveyom uzavrú partnerstvo na čiernom trhu.

Prečo bola Tommyho postava tak neoblomná v zbieraní a nepredávaní týchto zlatých zubov, je mimo mňa - možno je to ďalší fetiš, ako napríklad v červených šatách - ale akýkoľvek sentiment, ktorý mal k lesklým zubom, sa rýchlo vyhodí z okna, akonáhle títo Benjamíni prídu zaplaviť V skutočnosti obaja, Jon aj Harvey, začnú vidieť veci inak, keď začnú dosahovať zisk, a nechávajú priestor pre vývoj postáv, ktorý, hoci je neočakávaný, zapadá do trochu profesionálneho projektu.

Vyhoďte milostný záujem s pohľadom cudzinca na usporiadanie a teraz je tu tiež paranoja, chamtivosť a klam. Od magnetofónov a futbalu je to dosť vysoký krok - hoci malá sekvencia basketbalu Jona a Harveyho naznačuje, že Wiseauove atletické schopnosti sa za posledných 15 rokov nezlepšili.

Tommy však tento krok zvláda dobre. Alebo možno, Sestero zvláda Tommyho dosť dobre, aby to vyzeralo. Greg vo svojich pamätiach dokázal, že tohto nápadne záhadného muža pozná lepšie ako ktokoľvek iný, a tiež, že tieto vedomosti dokáže dať na papier. Robí tak tu a vytvára túto úplne zvláštnu postavu v Harveyovi, ktorý je napoly Wiseau a napoly Sisterovým roky pôsobiacim dojmom Wiseaua. Sú chvíle, najmä keď sa vzťah začne zhoršovať, ktoré majú pocit, že by ich bolo možné vytrhnúť z Gregovho denníka. Najdôležitejšou príťažlivosťou tohto filmu je však nahliadnutie do toho, čo môže byť najkonvenčnejším a najskutočnejším priateľstvom v tomto priemysle.

Tommy to po pozretí predpovedal Najlepší priatelia , by sa diváci chceli vyzliecť nahí na pláži. Bavil som sa, ale nepovedal by som, že je to v mojom prípade pravda. Avšak pre správne publikum, ktoré vie, o koho ide, to bude.

Najlepšie recenzie (f)