Battlefield V Recenzia

Recenzia: Battlefield V Recenzia
David morgan

3.5
On19. novembra 2018Naposledy zmenené:19. novembra 2018

Battlefield V má nízky obsah a drsný okraj, takže má pocit, že bol zmasakrovaný kvôli budúcim „bezplatným“ aktualizáciám. To, čo tu je, je zábavné, ale nejde o plnohodnotný zážitok a pripadá mi to ako investícia do neúplnej hry.

Viac informácií Battlefield V Recenzia

Od posledného vydania série, Battlefield 1 , videli sme novú stránku uznávanej série strieľačiek EA. Časy oslepenia svetiel objektívu, fotoaparátov pokrytých špinou a futuristických stretnutí sú preč. Namiesto toho nám bolo ponúknuté mahagónové vylíčenie Veľkej vojny so zameraním na historickú presnosť a vzdanie úcty tým dušiam, ktoré padli v jednej z najstrašnejších (a zbytočných) bitiek na svete. Preč boli chladné blues Battlefield 4, nahradené teplejšími farebnými paletami a veľmi potrebnou čitateľnosťou. Oproti plnohodnotnému objatiu to bola delikátnejšia retrospektíva vojny.

Battlefield V, Očividne sa odohráva vo svetovej vojne V. Počkajte, to nie je správne, odohráva sa to v druhej svetovej vojne. Je to však nasledovanie Battlefield 4 , moderný vojnový strelec. Vydrž, to tiež nie je správne.

Battlefield V , pokračovanie a duchovný nástupca Battlefield 1 , sa odohráva v druhej svetovej vojne. Od začiatku si sľubuje srdečné rozprávanie o War Stories, kampani pre jedného hráča v hre a tímovejší prístup ku klasike Bojisko vzorec. Skutočne tu sú zhruba 3 hodiny obsahu pre jedného hráča a máp a režimov, ktoré sa síce dajú očakávať, aj keď sú dobré. EA by tiež mohla pomenovať tento Battlefield: Earth Defense Force pretože veľa času strávite bojom proti plošticiam.

Kampane Vojnové príbehy, ktorých sú nepochopiteľne tri zo štyroch odomknutých (do 4. decembra), sú v poriadku. V jednom bojuje africký vojak Deme za Francúzsko v príbehu o neskrotnom a nepotrestanom hrdinstve osamelých vlkov. Viackrát mu bolo povedané: Nebuďte hrdinom a všetci vieme, čo to znamená. Druhá obuv však nikdy skutočne neklesne a akékoľvek následky naivného hrdinstva sa bagatelizujú, aby sa každej z týchto rozprávok poskytla povznášajúca strieborná podšívka. Hrôzy vojny sú zriedka veľmi preskúmané, pretože postavy v každej hodinovej kampani poznáte .. hodinu. Len nie je veľa času na to, aby ste sa emocionálne pripútali k niekomu konkrétnemu.

albeda oči z prehľadu vesmíru

Ale keď Battlefield V zruší čin a rozhodne sa byť trochu hlúpym, dostaneme úžasný Vojnový príbeh bankového lúpežníka Billyho Bridgera, ktorý je priamo z väzenia prihlásený do britskej armády a ničí vozidlá na letiskovej dráhe s vyšším veliteľom. Ich vzťah je napísaný mimoriadne dobre na obmedzený čas, keď ich vidíme spolu, a otvorenejšie prostredie dáva tejto kampani potrebnú slobodu hráčov. Prial by som si viac tohto veselého, ale pôsobivého písania, pretože to znamenalo, že zabitie stoviek vojakov jednou rukou nebolo v príkrom rozpore s akýmkoľvek domýšľavým rozprávaním, do ktorého som mal byť investovaný.

Skutočnou hodnotou tu pre mnohých fanúšikov bude ako obvykle multiplayer. Štandardné režimy sú tu, napríklad Conquest a Grand Operations, všetky sa odohrávajú na ôsmich mapách a s rôznymi veľkosťami tímov a sadami pravidiel. Najobľúbenejší režim Conquest je o niečo viac ukotvený novými požiadavkami na liečenie a strelivo. Aby ste odradili osamelých vlkov (ironické, vzhľadom na to, že príbeh nie je), musíte si zaobstarať zdravie a zásoby od ostatných členov vášho tímu. Už žiadne automatické liečenie a žiadne hlbšie zásoby munície, vaše zásoby sa musia pravidelne doplňovať z prepraviek stanovených ich príslušnými triedami. To opravuje najväčší problém, s ktorým som mal Battlefield 1: palebná čiara ostreľovačov, ktorá sa schúlila na bidielku niekde a odstreľovala všetkých na dohľad. Teraz sa musia plaziť z útesu každých asi dvadsať výstrelov, aby doplnili zásoby, čo znamená, že akcia je sústredenejšia a pevnejšia.

Tento systém, bohužiaľ, tiež podporuje celý tím držiaci sa spolu a bežiaci ako roj potkanov od jedného cieľa k druhému. Raz som hral celý zápas, kde boli oba tímy spojené do jedného celku a štipľali si navzájom po päty v kruhu, ktorý prenasledoval chvost okolo mapy. Keď sme sa zrazili, výsledok bol krvavý a vzrušujúci, ale nedostatok pokroku v kopaní spôsoboval, že to bolo viac frustrujúce ako zábavné.

Oživenie mužstva je ďalšou novinkou v Battlefield V čo ďalej podporuje tímovú hru v menšom zmysle. Ide o inteligentné začlenenie, pretože v kombinácii s potrebou doplňovania zásob znamená, že tímy sú ešte lepivejšie ako predtým. Našiel som úplne cudzích ľudí schúlených k sebe pod nepriateľskou paľbou, navzájom sa zásobujúcich a podporujúcich. Počas týchto okamihov Bojisko Hra V je úplne najsilnejšia a môžem bez pochýb povedať, že ide o to najlepšie, čo táto séria urobila, pokiaľ ide o tímovú hrateľnosť.

Počas môjho pôsobenia v hre som narazil na chyby detekcie zásahov, jednosmerné neviditeľné bariéry striel, chyby kontrolných bodov, výrazné vyskakovacie okno, zlyhania a ďalšie. Nie som si istý, či motor Frostbite ukazuje svoj vek bizarnými spôsobmi, alebo či oneskorenie vydania nebolo iba o uhýbaní sa Red Dead Redemption 2 spustenie. Jeden hráč v online zápase nariekol, že musí kontaktovať podporu, aby mohol odomknúť zbraň Tommy, pretože jej dostupnosť zabránila chyba. Ako medik, moja najhranejšia trieda, oživenie ostatných hráčov malo za následok podivné výstrižky a koktanie fotoaparátu takmer pri každej príležitosti.

Celkovo vzbudzuje dojem, že kompromisom, ktorý v budúcnosti urobila spoločnosť EA pre bezplatné aktualizácie obsahu, je vydanie riedkej a nedokončenej hry hneď na začiatku a jej postupné vylepšovanie. Battlefield V sa občas cíti ako titul pre včasný prístup a nemá odvahu, aby sa cítil ako kompletný balík. Vďaka iba pár hodinám kampaní pre jedného hráča a ôsmim mapám je tu iba toľko, aby ste tých, ktorí sú skutočne investovaní do hry pre viacerých hráčov, až do ďalších prírastkov zamestnaní. Aj keď je oddanosť tímovej hre obdivuhodná, nedostatok lesku začína túto skúsenosť zhoršovať. Fanúšikom odporúčam počkať pár mesiacov, kým sa nevydá všetok obsah a (dúfajme) aj všetky vrásky vyžehliť.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PC. Kópiu poskytla spoločnosť Electronic Arts.

Battlefield V Recenzia