Batman: Telltale Series - Episode 5: City Of Light Review

Recenzia: Batman: Telltale Series - Episode 5: City Of Light Review
Jowi Girard-Meli

3
On13. decembra 2016Naposledy zmenené:13. decembra 2016

Batmanov posledný výlet Telltale - rovnako pre túto sezónu - je väčšinou uspokojivým záverom fascinujúceho, temného a neobvyklého prístupu k Gothamu. Nespĺňa celkom úplne všetko, čo hovorí, o svojich zaujímavých témach, ale balí veci dostatočne efektívne.

Viac informácií Batman: Telltale Series - Episode 5: City Of Light Review

Predchádzajúce recenzie epizód Batman: The Telltale Series - 1, dva , 3 , 4

americký hororový príbeh, sezóna 3, epizóda 8

Finále Batman: Séria Telltale je konečne tu a je čas sa pozrieť na to, ako sa prvý diel štúdia Caped Crusader zaobalil. Aj keď som sa snažil priebežne recenzovať prvé epizódy bez spoileru, podrobnejšie sa rozprávam o tomto príbehu, keď prídeme k záveru - takže si všimnite, že ste na prednej strane spoileru varovaní.

Na konci Epizóda 4: Guardian of Gotham , Namiesto pokusu zabrániť Penguinovi v prevzatí všetkého vybavenia Wayne Tech som sa rozhodol zachrániť Alfreda pred hrozbou Harveyho Denta. Spomínam to preto Epizóda 5: Mesto svetla konkrétne prichádza s vylúčením zodpovednosti, v ktorom sa uvádza, že výber hráčov ich dovedie k začiatku epizódy na rôznych miestach. A aby som bol úprimný, vzhľadom na to, ako moja posledná voľba úplne skombinovala šance v prospech Oswalda Cobblepota, bol som dosť sklamaný z toho, ako ľahko sa táto otázka vyriešila v záverečnom dejstve.

Len trochu ustúpiť, oboje Epizóda 3 a 4 boli absolútne preplnené problémami, s ktorými musia zápasiť Bruce Wayne aj Batman: transformácia Harveyho na násilné a neohrozené úplné prevzatie Bruceovej spoločnosti starostom Oswaldom a samozrejme odhalenia Lady Arkham o tom, že rodina Waynovcov obracia proti nemu celé mesto. Zvláštne som mal pocit, že ten desivý pocit, že je proti mne celý svet, jednoducho zmizol Mesto svetla začalo. Ako prvý ukazovateľ to ukazuje, že konfrontácia s Cobblepotom, ktorá vedie k demontáži pasce, ktorú nastaví na Batmana uprostred parku, sa po nahromadení, ktoré k nej vedie, cíti ako sklamanie.

WeGotThisCoveredBatman: Galéria série Telltale1z16

Je tiež ťažké cítiť napätie z vyvrcholenia, keď sa stimulácia zahltí zbytočnými prestávkami. Príbeh Seliny Kyle bol v poslednej epizóde pekne vyriešený, takže jej opätovné objavenie sa tu po zániku Penguina vyzeralo ako absurdná strata času. Dôvod, prečo ju Bruce v prvom rade prenasleduje, je chatrný a rozbehnutý so zvyškom epizódy, ale ešte horšie je, či má skutočne čas na rozhovor o ich sexuálnom živote, keď po Gothame zúria teroristi. ?

synovia anarchie sezóna 5 epizóda 10 rekapitulácia

Podobný problém sa objaví hneď, ako sa začne záverečné zúčtovanie medzi Batmanom a Lady Arkhamovou. Hovor zúrivého Alfreda odhaľuje, že deti z Arkhamu sa vlámali do Wayne Manor. Akonáhle sa tam však Bruce dostane, musí sa zúčastniť obzvlášť pomalého a nezaujímavého vyšetrovania (najmä v porovnaní s hrozným prípadom vraždy v poslednej epizóde). Čo odhaľuje vyšetrovanie? Vtrhli deti Arkhamu, bojovali s Alfredom a uniesli ho. Možno nie som najväčší detektív na svete, ale dokonca by som to dokázal zistiť bez účasti na neohrabanej mechanike spojovacích bodov v hre.

V procese vypátrania Alfreda Bruce nechtiac objaví niečo o minulosti Lady Arkham - čo pravdepodobne vysvetľuje, prečo sa z nej stala supervillain. A predpokladám, že tento zvrat je v súlade s mnohými ďalšími v tejto sérii, ktoré sa všemožne snažili rozlúštiť to, čo si myslíme, že vieme o Gothame. Ale na tom, ako je to tu prezentované, je čosi veselo, takmer ako drobný detail, zatiaľ čo Bruce vyšetruje Alfredov únos. Je to niečo ako, ach, mimochodom, Valesovci boli psychopati, ktorí týrali svoje nevlastné deti v špeciálne postavenej betónovej komore. Kde sa ten bláznivý starý komorník vôbec dostal?

ep5

Som tu trochu drsný, ale len preto, že séria mala toľko prísľubov. Väčšinou som sklamaný, že určité nápady a témy neboli nikdy úplne rozvinuté. Toto je séria, kde ústrednou variáciou je minulosť Thomasa Wayna ako zlého gaunera, ale cítil som, že by mali byť viac preskúmané podrobnosti o jeho ohavných zločinoch, ako aj Bruceove emócie v tejto oblasti. Batman je vo svojich temnejších inkarnáciách taká psychologická séria, že som dúfal, že Lady Arkham bude skôr zloduchkou vo formáte Scarecrow, ktorá bude hrať skôr s Bruceovou vinou, než sa snažiť zničiť mesto hrubou silou.

Nakoniec však musím skontrolovať, čo bolo vytvorené, a myslím si, že v tomto závere je dosť dobrého, aby som to odporučil. Mať na výber odhaliť Bruceovu identitu v záverečnej bitke s Vicki je geniálne, je to dokonalý spôsob, ako jej ukázať, že ho po celú dobu nechávala zviazať zle. Rovnako som začal chápať, že dva z Bruceových ústredných vzťahov v celej sérii sú fascinujúce, a dochádzam k zaujímavým spojeniam podľa záverečných titulkov: konkrétne, tieto inkarnácie Alfreda a Gordona sú veľmi silné z hľadiska písania a ja chcú zopakovať sériu a preskúmať, ako akcie hráča formujú vzťahy Brucea a Batmana s oboma z nich.

robert downey jr vs johnny depp

Možno najlepšia časť Séria Batman: Telltale - 5. epizóda: Mesto svetla cítila teplo pri Bruceových sľuboch, aby napravila činy svojho otca počas záverečnej scény. Tento kúsok je bohužiaľ prekonaný konečným zvratom, ktorý dráždi budúcnosť série a jej ďalších zloduchov - zanechávajúc za sebou priepastnú medzeru - ale kým to trvá, vidieť, ako sa Bruce zmieruje s minulosťou svojej rodiny takýmto nezištným spôsobom, bolo skutočne dosť dojímavé . Vzhľadom na to, že sa tieto verzie Brucea a Batmana znova objavia, dúfam, že ďalšie sezóny budú ďalej skúmať fascinujúce témy, ktoré vznikli pri Telltaleho prvom predstavení Temného rytiera.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre Xbox One, ktorú sme dostali.