Recenzia:Recenzia Blu-ray filmu Batman Ninja
Blu-ray:
Eric Joseph

1
On1. mája 2018Naposledy zmenené:1. mája 2018

Vďaka Batman Ninja vyzerajú Batman a Robin od Joela Schumachera ako Mask of the Phantasm. Bez srandy.

Viac informácií WeGotThisCovered

Okrem všetkého, čo prebýva pod dáždnikom LEGO, som sa hrdil tým, že som zbieral všetky animované a živé akčné filmy, v ktorých sa predstavil Temný rytier, a verte mi, nazbieral som peknú malú knižnicu. Ako taký som mal v úmysle pridať Batman Ninja k svojej poličke, ale netušil som, ako som úplne sklamaný, keď som si sadol, aby som sledoval švihnutie.

hviezdne vojny rozpútaná sila iii

Ak ste pravidelným čitateľom tu v We Got This Covered a ste oboznámení s mojimi recenziami, potom viete, ako veľmi milujem DC animáciu a musí ma jeho nepokoj zneistiť. Nakoniec, neboli tam všetky tie prívesy, ktoré ohromili fanúšikovskú základňu?

Myslím si, že v tom spočíva problém.

Uvidíte, že upútavky môžu často zavádzať tým, že ukážu niektoré rýchlo zostrihané akčné sekvencie, čo nám dá dojem, že tu máme jeden úžasný zážitok zo sledovania - a presne to sa tu stalo. Verte mi, keď hovorím, že to, čo sa môže javiť ako šťavnatý biftek, môže byť viac porovnateľné s podrážkou topánky, akonáhle je skutočne v ústach. (A nie, nevložil som si disk Blu-ray do úst.)

Pravdaže, mal som to vidieť prísť, ale atypický dej priniesol tento kolosálny prešľap, aj keď to znie celkom jednoducho. Stručne povedané, Batman je spolu so svojimi najbližšími spojencami a najväčšími nepriateľmi transportovaný späť do feudálneho Japonska, iba titulárna postava dorazí dva roky po hocikto iný. Vzhľadom na to mali všetci čas nastoliť nový status quo v regióne, pretože Masked Manhunter sa ukazuje v stave zmätku.

Aby to bolo pre Brucea komplikovanejšie, niektorí z jeho najsmrteľnejších nepriateľov teraz ovládajú konkurenčné štáty a je na ňom, aby situáciu napravil. Okrem toho bude musieť dostať do rúk stroj času Gorilla Grodd, aby vrátil všetkých do súčasnosti.

Znie to dosť jednoducho, však?

Galéria Batman Ninja1z37

Namiesto vytvorenia pútavého príbehu filmári namiesto toho umožňujú scenáru jeden praštěný a / alebo nezmyselný obrat za druhým, od nepríjemných prechodov medzi scénami až po vrcholnú bitku, v ktorej sa predstavia najvyšší zločinci Gothamu, ktorí tvoria robota podobného Voltronovi. menšie roboty, ktoré sa transformovali z hradov. Možno sa vám to bude pozdávať, ale keď prišiel ten smiešny okamih, ktorý sprevádzala nejaká príšerná hudba, ktorá od zvyšku skóre urobila zákrutu doľava, bol som pripravený sa pozrieť. Napriek tomu som napájal, pretože som musel napísať recenziu.

ktorý hrá kapitána Kirka vo Star Treku

Horšie však je, že na tomto crapfeste bol premrhaný jemný talent, konkrétne jeden z najlepších hercov hlasu, ktorý kedy požičal svoje fajky Batmanovi, ktorým je Roger Craig Smith. Pridajú sa k nemu aj ďalší veteráni ako Gray Griffin ako Catwoman a Tara Strong ako Harley Quinn. V skutočnosti som uviedol iba každú postavu, ktorá nevyzerala strašne.

Vzhľadom na tento materiál má zmysel, aby sa všetkým zahrnutým dostalo prestavby vhodnej pre feudálne Japonsko, ale väčšinou to nefunguje. Najlepším príkladom je Lord Joker, ktorý je tak prehnaný, že som si nemohol pomôcť a zakrútil som sa pri svojom obľúbenom supervillainovi zakaždým, keď bol na obrazovke. A aby toho nebolo málo, Tony Hale znel, akoby každý cosplayer robil zlé zosobnenie Marka Hamilla, s ktorým som sa stretol.

Myslím, že ak sa naozaj chcete uchechtnúť, určite vyskúšajte Baneho, ktorý je takmer zbytočný a pripomína E. Hondu z pouličný bojovník sláva viac ako Santa Priscan brutálny sme všetci oboznámení. Na moje prekvapenie neurobil neslávne facku rukou.

Úprimne povedané, (väčšinou) pôsobivé zostavenie nestačí na to, aby ste zachránili scenár, ktorý je opradený tak strašne dialógmi, že by neprešiel ani videohrou. Vážne, Batman Ninja je jeden z najviac smiešne zlých filmov, aké som v živote videl. Ak ste skeptickí, vyskúšajte tento riadok, o ktorom bolo počuť, že Robin povedal: Teraz buďte svedkami úžasnej sily opíc!

Nechám na vás, aby ste zistili kontext, v ktorom sa použili.

Ak mám čo povedať začínajúcim filmovým a scenáristickým pracovníkom, je potrebné si robiť poznámky počas tretieho dejstva, pretože sa tým vytvára absolútna klinika nesúdržnosti, ktorá vám dá efektívne vedieť, čo nerobiť. Na tomto mieste vás bude čakať spomínaný robotický boj, légia primátov a Batman, ktorý sa počas posledného zápasu s Jokerom zmenil na roj netopierov. Po vyčerpaní všetkého pravdepodobne dvakrát skontrolujete, či ste neprijali nejaké silné látky.

proste tancuj zoznam skladieb pre Xbox 360

Ak patríte medzi percentá publika, ktoré so mnou nesúhlasí, pravdepodobne budete chcieť zostať pri bonusových vlastnostiach Blu-ray. Zahrnuté môžu byť iba tri, obsahujú však istý prenikavý prehľad o produkcii a sú pekne zostavené. Hej, myslím, že dnes musím povedať niečo pekné.

Bez ohľadu na neuveriteľne pôsobivý vizuál je to moje odporúčanie, aby ste ho preskočili Batman Ninja a namiesto toho vyzdvihnúť kópiu súboru Gotham od spoločnosti Gaslight na diskoch Blu-ray alebo DVD, ak hľadáte skvelý alternatívny prístup k Caped Crusader. Spoločnosť Warner Home Video by sa mala v budúcnosti držať toho, čo pre nich fungovalo.

Recenzia Blu-ray filmu Batman Ninja
Úplná porucha