Recenzia:Recenzia Blu-Ray filmov Batman a Harley Quinn
Blu-ray:
Eric Joseph

3
On21. augusta 2017Naposledy zmenené:21. augusta 2017

Aj keď Batman a Harley Quinn nemusia byť najväčším animovaným dobrodružstvom Temného rytiera, je pravdepodobné, že väčšinu jeho divákov nahlas rozosmeje. Šťavy sa nemusia aplikovať.

Viac informácií

No, veľmi očakávané Batman a Harley Quinn animovaný film konečne dorazil, a hoci by som sa nemal diviť, že už teraz vyvoláva kontroverzie, tak som. Zdá sa, že v dnešnej dobe nikto nedokáže vytvoriť žiadny druh umenia bez toho, aby vydržal určitý odpor, ale to je len svet, v ktorom žijeme. Pred ponorením sa do mojej recenzie predhovorím tvrdením, že tento film nie je v žiadnom prípade pre deti, ale ak ste hlúpy, možno budete chcieť posedieť aj pri tomto.

Hovorím to preto, lebo tento estetický návrat k Nové dobrodružstvá Batmana cíti sa ako predĺžená epizóda tej istej série, ale s mnohým chrapľavým humorom. A ako človek s chúlostivým zmyslom pre vlastný humor, ktorý to (väčšinou) drží vo svojom písaní, môžem povedať, že som si najviac cenil toho. Aby som bol úprimný, mali ste vidieť tento príchod vzhľadom na to, aký je film zameraný na Harley. Áno, Temný rytier je možno hlavným headlinerom, ale bez neho by toto svetlo nikdy nemalo zelenú.

existuje pokračovanie medzihviezdnej

Na okraj by som chcel povedať, že ak je domáci predaj videa pre tento film značný, WB by sa mal vážne zamyslieť nad sólovým animovaným výstupom pre Harley založeným na dielach Jimmyho Palmiottiho a Amandy Connerovej. Ak vezmeme do úvahy nesmiernu popularitu postavy, javí sa to ako samozrejmosť.

Ako som už hovoril, tento obrázok sa každopádne vracia k starému Timmovmu veru, takže je vhodné, aby spoluautor diela bol sám Bruce Timm. A s ním sú fanúšikovia obľúbení hlasoví herci Kevin Conroy a Loren Lester, ktorí si zopakujú svoje úlohy Batmana a Nightwinga. Novým dieťaťom v rade je však Melissa Rauch, ktorá najnovšie požičala svoje fajky bývalej klaunskej princeznej zločinu.

Predtým, ako budem diskutovať o samotnom príbehu, rád by som chvíľu povedal, že Rauch dostáva za svoj výkon veľa nezaslúženého flacku, čo je vlastne celkom dobré. Pravdupovediac, pre pani Quinnovú by sa dobre hodila naživo, nielen v animácii. Myslím si, že väčšina ľudí má problémy v tejto absurdnej predstave, že musíte urobiť dojem Arleen Sorkin. Naozaj, pokiaľ dotyčná herečka hovorí s brooklynským prízvukom, robí to dobre. Ukľudni sa.

Pokiaľ ide o dej, je to celkom základné: Batman a Nightwing musia zabrániť tomu, aby Poison Ivy a Floronic Man zmenili všetok ľudský život na Zemi na hybridy ľudí a rastlín. Vlastne, keď to tak rozložím, zdá sa mi to celkom hlúpe - a je to tak, pretože to znie ako niečo, čo by sa stalo na jednom zo starých Super priatelia karikatúry.

Našťastie Dynamic Duo privedie Harleyho na cestu a, verte mi, svieti to cesta, nie cieľ. Zatiaľ čo ďalšie animované ponuky z roku 2017 - Justice League Dark a Teen Titans: Judasova zmluva - boli technicky lepšie filmy, z dlhodobého hľadiska to môže byť ten, ku ktorému sa najviac vraciam, pretože je to sakra zábava.

Niektorí teraz môžu obsah prirovnať k fikcii fanúšikov, najmä sexuálnej scéne medzi Harleyom a Nightwingom (zobrazuje sa iba predohra a následky, takže sa nezľaknite), ale nechápem, o čo ide. Áno, hrá sa to ako to, čo by ste videli vo filme režiséra Axela Brauna, ale nie je nič zlé na romantickom párovaní rôznych postáv, keď sa čas natiahne. Dick je sranda, že volá Brucea za to, že sa sám motal s supervillainmi.

Ďalej si myslím, že tento záznam neurobí nič, čím by sa zmenšil alebo odklonil od toho, o čom vieme, že je to postava Harley Quinn. To je, samozrejme, iba vtedy, ak sú vaše vedomosti o nej prísne obmedzené Batman: Oživená séria . Odvtedy sa veľkoryso vyvinula v karikatúrach a iných médiách, najmä v komiksoch, ktoré som čítal nábožensky. Vlastne som zistil, že jej Rauchova verzia je osobnostne porovnateľná s tou, ktorá žije v súčasných komiksoch, iba ona nosí namiesto šiat derby dievča klasický šašek.

Produkt stále nie je dokonalý. Ako som povedal, cesta je uspokojivejšia. Celkový príbeh je trochu tenký, existujú dve hudobné čísla, ktoré pokračujú príliš dlho a koniec trochu klesá - ale scéna po kreditoch to druhé rozhodne vyrovná. Vážne, ak ste niekedy chceli vidieť, čo Doktor Phil-American Ninja Warrior hybrid by vyzeral ako, treba sa toho držať.

bude legenda i am 2?

Čo sa týka bonusových funkcií, tie patrili k tým najpríjemnejším, ktoré som v animovanom filme DC už nejaký čas videl. Harley Effect sa obzerá za vznikom postavy a sleduje ju za kráľovnou popkultúry, ktorou je dnes, zatiaľ čo Loren Lester: In His Own Voice poskytuje intímny pohľad na muža, ktorý mnohí považujú za definitívny hlas Dicka Graysona.

Ak ste so mnou zostali tak dlho, pravdepodobne ste uhádli, že nevidím Batman a Harley Quinn ako zosadenie z trónu Maska Phantasm alebo Under The Red Hood pokiaľ ide o najlepšie animované výlety Caped Crusader, tu je tu opäť veľa zábavy. Len vedzte, že je to asi najlepšie, ak máte skutočný záujem o samotnú Harley, aby ste z toho vyťažili čo najviac.

Recenzia Blu-Ray filmov Batman a Harley Quinn