Recenzia:Batman Beyond: Kompletná séria recenzií Blu-Ray
Blu-ray:
Eric Joseph

5
On10. novembra 2019Naposledy zmenené:10. novembra 2019

Rovnako ako jeho predchodca Batman: Animovaná séria ponúka Batman Beyond temnú strhujúcu ságu hodnú osemdesiatročného dedičstva - ale s futuristickým nádychom.

Viac informácií WeGotThisCovered

Keď sa pohodlne usadíte a zamyslíte sa nad tým, ako sa zrodil koncept Batman Beyond by sa inak mohli vymaniť, je veľmi pravdepodobné, že projekt mohol byť nakoniec vrakom vlaku. Napokon, keď bol Bruce Timm a jeho kolegovia pred viac ako dvadsiatimi rokmi povolaní do výkonných kancelárií siete a povedali im, aby vytvorili šou o dospievajúcom Batmanovi, mohlo sa to celé ľahko vymknúť spod kontroly.

No, našťastie pre nás všetkých, to boli rovnaké schopné ruky, ktoré nám už priniesli grandslamové zápasy, ktoré boli Batman: Oživená séria a Superman: Animovaná séria pokračovanie v stanovenom odkaze. A ako by osud chcel, jedna z najobľúbenejších a najoriginálnejších DC animovaných šou, aké kedy vznikli, vyšla na druhý koniec spomínaného stretnutia.

koľko filmov MIB je

Pre tých, ktorým nie je známe Batman Beyond, základným predpokladom je tento: päťdesiat rokov po udalostiach, ktoré sa odohrali v roku Batman: Oživená séria , mladý muž menom Terry McGinnis (Will Friedle) prevezme plášť Temného rytiera v Blade Runner -eskické mesto Gotham, ktoré stále nie je cudzie rozšírenej trestnej činnosti. A mentoruje ho jeho predchodca Bruce Wayne (Kevin Conroy), ktorý má teraz ako jediného spoločníka psa. Stačí povedať, že títo dvaja sa navzájom potrebujú pri prvom stretnutí viac, ako by si mysleli, čo s tým, že Terryho vlastný otec bol zavraždený.

V očiach tohto kritika zostáva dvojdielna premiéra filmu Znovuzrodenie jedným z najväčších príbehov Batmana, aké boli kedy rozprávané. Niet divu, že pôvodne vyšlo na DVD ako Batman Beyond: The Movie späť v priebehu dňa, a mal by stále robiť svoju prácu nadchnutím nováčikov pri ich prvom prezeraní.

Batman BeyondBatman Beyond: The Complete Animated Series Box Art1z3

Počas tejto epickej 52-epizodovej cesty, ktorá sa rozprestiera na štyroch zo šiestich diskov zahrnutých v súprave Blu-ray, bojuje Terry so širokou škálou nových darebákov sužujúcich Gotham. Áno, sú tu niektorí vracajúci sa nepriatelia v nezabudnuteľných splátkach, ako sú Meltdown a Out of the Past, ktoré predstavovali Mr. Freeze a Ra's al Ghul, ale nový Masked Manhunter je rozdávaný svojim súčasníkom, pričom Blight, Inque a Shriek sú niekoľko z nich.

Okrem práve spomenutých dobrodružstiev sa k filmu The Call vyjadrujem veľmi čiastočne. Tí, ktorí už majú tempo, by si mali pamätať, že to bolo, keď bol Terry pozvaný do zajtrajšej ligy spravodlivosti. Je to vlastne trochu smiešne, pretože tento konkrétny dvojčlen predchádzal Justice League a Justice League Unlimited , takže Timm a spoločnosť sa dozvedeli, čo majú robiť a čo nerobiť, keď nakoniec začali rozvíjať tieto tímy. Čokoľvek, čo sa týka Inque, ma tiež teší, pretože je mojou obľúbenou pre budúcu vlnu zločincov.

Pokiaľ ide o celkovú prezentáciu, buďte si tým istí Batman Beyond nikdy nevyzerala lepšie. Farby sú žiarivé a kvalita zvuku je špičková. Som rád, že to druhé platí, a to vzhľadom na to, ako techno-metalové skóre stále poteší moje uši.

nový film Jackie Chan a Johnny Knoxville

Ak sa chcem v krátkosti venovať téme vizuálu, potvrdím, že pôvodný pomer strán 4: 3 je zachovaný, aj keď nie každá epizóda prešla náročným procesom remasteringu vo vysokom rozlíšení. Ako sa ukázalo, film pre niektoré epizódy bol časom príliš poškodený alebo špinavý, takže tie boli inteligentne rezzované. Ale ak by ste sa ma mali spýtať, rozdiel si s najväčšou pravdepodobnosťou nevšimnete, pretože všetko vyzerá ostro.

Ak prejdete na piaty disk, nájdete tu väčšinu bonusového obsahu. Veci pôvodné z predtým vydaných DVD box setov zostávajú na ostatných diskoch nedotknuté, ale tu nájdete nový materiál ako Nostalgic Tomorrow - Batman Gathering a Knight Immortal. Prvý z nich je absolútnou nevyhnutnosťou, stretnúť sa s hereckými obsadeniami a štábom, pretože diskutujú o mnohých maličkostiach počas takmer hodiny, zatiaľ čo druhý je retrospektívou oslavujúcou 80 rokov Temného rytiera.

Zbalíte sa Batman Beyond: Return of the Joker film, o ktorom pevne verím, že obstojí v skúške času ako jeden z najlepších animovaných filmov o Batmanovi, aký bol kedy natočený. Verzia ponúkaná tu je Director’s Cut s hodnotením PG-13, aj keď by som si prial, aby bola WB kvôli dokončeniu vrhnutá do PG cut. Hovorím to preto, že medzi nimi existujú značné rozdiely, a tiež preto, že som nikdy nevlastnil verziu PG.

V recenziách Blu-ray sa často nezmieňujem o obaloch a iných dobrotách, ale myslím si, že sa to tu oplatí robiť. Ak na sériu položíte peniaze obmedzené na 50 000 kópií, stanete sa tiež hrdým vlastníkom exkluzívnej verzie Batman Beyond Funko Pop! figúrka, ako aj štyri šošovkovité karty.

Po tomto všetkom som rád, že konečne pridám Batman Beyond: Kompletná séria do mojej zbierky Blu-ray - a vy by ste mali urobiť rovnako. Je mojou túžbou po oboch Superman: Animovaná séria a Batman budú nasledovať to, takže dúfam, že ľudia z Warner Home Entertainment vezmú každú do úvahy.

animovaná séria zeleného lucerny - sezóna 3
Batman Beyond: Kompletná séria recenzií Blu-Ray
Najlepšie vyznamenania