Attack On Titan 2: Final Battle Review

Recenzia:Attack on Titan 2: Final Battle
Todd Rigney

4
On26. júla 2019Naposledy zmenené:26. júla 2019

Vďaka obsahu príbehu zo sezóny 3, novým hrateľným postavám, novým zbraniam a režimu, ktorý vám umožní získať späť svet od týchto otravných titanov, ponúka Attack on Titan 2: Final Battle dostatok ďalších vecí, ktoré zaručujú dvojnásobný únik.

Viac informácií Útok na Titan 2 Záverečná bitka Eren Titan Pancierový Titan

Ako dlhoročný fanúšik všetkého znepokojujúceho, znepokojujúceho a úplne strašného som zriedka úplne zahltený odporom, ktorý vyvoláva žalúdok, alebo absolútnou hrôzou. Hral som cez Amnézia - sérií bez toho, aby ste bojovali s viac ako niekoľkými mihalnicami, a - Preč 2 nemal na mňa veľký vplyv (aj keď sa priznám, že som sa pri prvom pokračovaní dosť vyľakal). Nehovorím to preto, lebo cítim potrebu dokázať svoju mužnosť na nejakej zvláštnej úrovni, ale chcem odovzdať, koľko toho Útok na Titan séria ma desí priamo do pekla. Slová nedokážu presne opísať, ako ma títo nadrozmerní monštrá skutočne znervózňujú, až tak ďaleko, že som sníval o tom, že ich budem prenasledovať tými usmievajúcimi sa, nahými, bezpohlavnými čudákmi nielen pri hrôzostrašnej príležitosti. Dokonca sa mi páčia priznané nesprávne hrané filmy. Bez srandy.

A aj keď mi séria rozhodne dáva vážny prípad zimomriavky, nepríde mi zďaleka tak blízko, aby ma naplnila úrovňou čistého, nezrezaného strachu, ktorý sa nachádza úhľadne zastrčený v Útok na Titan série videohier. Takže keď som mal možnosť ponoriť sa späť do série s Attack on Titan 2: Final Battle „Neváhal som ešte raz odpáliť svoje dôveryhodné ODM (všesmerové zariadenie na mobilitu) a vrátiť sa späť do boja ako samovražedný skaut s niečím, čo by dokázalo jeho kamarátom z detstva. Aj rok po hraní príbehu a rovnako často sa vracajúci k poškriabaniu svrbenia, Útok na Titan 2 ponúka adrenalín, ktorý zaujme fanúšikov hardcore i nováčikov. A ak ste sa nezdvihli Útok na Titan 2 napriek tomu Záverečná bitka vydanie je určite správna cesta. Opäť žiaden vtip.

Útok na Titan 2 Final Battle Armin

Pre niektoré, Záverečná bitka sa môže cítiť ako dvojitý kúpeľ, ale Koei Tecmo vložil do tohto rozšíreného vydania dostatok obsahu na to, aby zaručil nákup, aj keď ste šli navyše a míňali ste nespočetné množstvo bonusových príbehov a kostýmov. Okrem rafinovaného charakteru zameraného na obsah, ktorý sa točí okolo tretej uspokojivej sezóny roku Útok na Titan , existuje režim, ktorý vám umožní vziať si späť oblasti sveta, kde si titulárni titáni založili obchod. Opäť to nemusí znieť ako dostatočný obsah na to, aby ste si zaručili ďalšie prejdenie kreditnou kartou ol ’- najmä ak máte dočinenia s Koei Tecmo - ale Záverečná bitka tlačí veľa veľmi chutných kúskov na váš už aj tak zaváraný tanier a ak už máte chuť na základnú hernú slučku, je ťažké nad tým otočiť nos.

Predtým, ako sa pustíme do hlbšieho skúmania toho, čo tento robustný balík ponúka, urobme nejaké upratovanie pre tých, ktorí nestrávili veľa času výrubom čudákov a hackovaním končatín v Útok na Titan vesmír. V skutočnosti udržím celkovú zápletku brutálne jednoduchú a zároveň šikovne uhýbam potenciálnym spoilerom: Ľudstvo sa jedného dňa prebudí a zistí, že sa delí o svet s légiami nekkidských, šklebiacich sa, bezpohlavných gigantov, ktorí, bohužiaľ, majú nenásytný hlad po človeku z mäsa a krvi. Malí, bezbranní ľudia, aby sa ochránili pred touto hrozbou, postavia rad veľmi vysokých a veľmi hrubých múrov a vybudujú armádu, ktorá každého ochráni pred hrozbou stlačenia, zjedenia alebo grotesknej kombinácie týchto dvoch. A na chvíľu všetko dobre dopadne - titáni existujú na vonkajšej strane múrov a ľudia sa snažia ignorovať hroziacu hrozbu, ktorá je doslova na ich hromadnom prahu. Pravdepodobne vidíte, kam to má smerovať.

Útok na Titan 2 Final Battle Floch

Uhádli ste: Netrvalo dlho a toto usporiadanie ide do pekla v nadrozmernom košíku s mäsom. Zrazu sa objaví nový a vylepšený titán, ktorý vykopne dieru vo vonkajšej stene a nechá svojich menších (aj keď rovnako hrôzostrašných) bratov veselo pobehovať do mesta. Niektorí ľudia zomierajú strašnou smrťou, zatiaľ čo iní sa pozerajú s hrôzou na to, ako sú ich blízki strkaní do zejících hláv tých drevárskych obliekaní obludností. Zatiaľ čo niektorí z týchto jedincov pravdepodobne skončili na terapii po zvyšok svojho života, iní sa rozhodli podstúpiť príznaky posttraumatickej stresovej poruchy a premeniť ich na horiacu túžbu po pomste. Vaša postava, ktorá si vedie denník svojich dobrodružstiev v tejto pekelnej krajine, spadá do kategórie pomsty, čo, samozrejme, umožňuje oveľa viac pohlcujúcich, násilných a napínavých videohier. Samozrejme, nebol by som proti terapii AoT spin-off (nápoveda, Koei Tecmo).

Po osvojení základných schopností boja ste priamo v zápale boja. Prvý poriadok: získať späť okres Trost od ohavných pazúrov titánov. Aj keď ste sa počas výučbových misií učili laná, epické konfrontácie v rámci Trostu sú takpovediac miestom, kde sa guma stretáva s cestou. Stlačením niekoľkých tlačidiel pomocou ODM vystrelíte svoju postavu do vzduchu, kde môže zipsom prechádzať okolím tak, že sa medzi budovami prehupne v štýle Spider-Mana. Ak chcete naštartovať veci o pár stupňov, môžete sa rozhodnúť minúť nejaké palivo na to, aby ste svojho hrdinu vystrelili vysokou rýchlosťou po krajine. Interakcia s titánmi môže byť spočiatku viac než trochu zložitá, zvlášť keď sa snažíte zachytiť konkrétnu časť tela. Ovládacie prvky sa nikdy nespoja tak, ako by pravdepodobne mali. Často sa budete snažiť udržať fotoaparát namierený na titána, ktorého chcete poraziť, ale celkovo dokáže vynikajúco zachytiť frenetickú akciu anime. Zakúpením a / alebo vyrovnaním čepelí a výstroja sa boj určite neskôr uľahčí.

Útok na finálnu bojovú mapu Titanu 2

Hrdinská cesta vašej postavy sa zhoduje s cestou ústredných postáv z Útok na Titan séria namiesto toho, aby ste ovplyvňovali hlavné dejové body alebo posúvali príbeh vpred, ste v podstate veľmi dôležitým ozubeným kolieskom vo veľkom zlom stroji. Eren a jeho kamaráti stále vedú šou a zostávajú stredobodom celkového oblúka, ale bez vašej pomoci by to asi zvládli oveľa tvrdšie. To samozrejme znamená, že budete musieť sledovať, ako sa znova odvíjajú všetky hlavné rytmy, a to môže niektorých ľudí triasť nesprávnym spôsobom, najmä tých, ktorí chcú, aby ich postava mala svoju vlastnú jedinečnú cestu svetom titáni. Pravdaže, váš hrdina nie je pleeb podľa žiadnej fantázie - ale stále je v podstate vedľajšou postavou Útok na Titan vesmír. Stanete sa tiež priateľmi (alebo skutočne dobrými známymi) s každým, budete mať nekonečné rozhovory o tréningu a Erenovi a jeho kamarátoch a budete tráviť čas spoznávaním vtipov všetkých. Nikdy nebude chýbať niečo, čo by ste mali robiť, a tohto vedľajšieho obsahu môžete urobiť toľko, koľko alebo koľko chcete.

Teraz, akoby ste už nemali dosť času na to, aby ste sa zamestnali, Attack on Titan 2: Final Battle veci vylepšuje zavedením obsahu sezóny 3 do hry, ktorý pridáva ďalšie príbehové misie, vhadzuje niekoľko nových hrateľných postáv (celkový počet je tak viac ako 40) a poskytuje vám nové vybavenie, s ktorým sa budete môcť popasovať na bojiskách. Pre fanúšikov tejto série je toto balíček v podstate podstatne zaokrúhlený Útok na Titan 2 na konci dňa sa cítite trochu neúplne. Bez toho, aby sme niečo pokazili tým, ktorí si ešte pozreli 3. sériu, povedzme, že skvelí ľudia z Omega Force odvedli skvelú prácu pri začleňovaní nových epizód do Útok na Titan 2 balíček bez toho, aby sa cítil ako lacný cash-in. Ak ste opäť mali výhrady, že by mohlo ísť o ďalšie zdvojnásobenie od vydavateľa známeho tým, že sa pokúsil zobrať z vašej peňaženky čo najviac peňazí, ako je ľudsky možné, buďte si istý, že ide o skutočnú expanziu.

Keď skončíte s hlavným dejom a obsahom sezóny 3, môžete prejsť na kultiváciu území. Tento režim umožňuje vybudovať skupinu skautov, vyslať ich do sveta a znovuzískať oblasti, kde titáni v podstate drepujú. V tejto konkrétnej časti hry môžete v skutočnosti stráviť nespočet hodín a zistil som, že sa chcem vrátiť späť do boja, aj keď hrám iné hry. Je to niečo, čo to do veľkej miery zaručuje Attack on Titan 2: Final Battle zostane na mojej PlayStation 4, kým jednoducho nebudem potrebovať miesto na pevnom disku na niečo iné. A dokonca aj potom budem musieť najskôr zistiť, čo ešte môžem odstrániť.

Ak ste si to ešte nevšimli, zbožňujem Attack on Titan 2: Final Battle . Desí ma to až do konca, ale stále to zbožňujem. Ako väčšina z vás, aj ja som sa obával, že Koei Tecmo nechcel nič iné, ako si otvoriť môj bankový účet a utiecť z veľkej časti mojej ťažko zarobenej hotovosti. Vydavateľ má dobré skúsenosti z toho, že sa snažil vytlačiť čo najviac od fanúšikov, ale toto, našťastie, nepatrí k tým obdobiam. Záverečná bitka pridáva hre smiešne množstvo obsahu, ktorý je už nabitý úlohami - a potom niektorými. Ak ste sa teda rozprestierali na stene ako hladný titan o tom, či túto hru potrebujete vlastniť, teraz je čas stlačiť povestnú spúšť. Záverečná bitka ponúka kompletný balík a za svoje peniaze dostanete toľko tresku, že to hraničí so smiešnosťou. Popruh na vašom ODM a odlette - svet titánu vás potrebuje, a Záverečná bitka vám dá veľa dôvodov, aby ste sa vrátili späť na bojové pole.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PlayStation 4. Kópiu s recenziou nám poskytol Koei Tecmo.

Attack on Titan 2: Final Battle