Atomic Blonde Review [SXSW 2017]

Recenzia: Atomic Blonde Review [SXSW 2017]

3.5
On13. marca 2017Naposledy zmenené:26.03.2017

Atomic Blonde je nová vlna akčných skúšok, ktoré vylepšila oceľová špionážna hra Charlize Theron a vyžarujúci štýl Davida Leitcha.

Viac informácií Atomic Blonde Review [SXSW 2017]

Napriek režiséroviDavid Leitch’sväzby na Keanu Reevesa, Atómová blondína nie je Lady John Wick . Lokality studenej vojny môžu vyžarovať podobné neónové odtiene (Wickov ruský kúpeľný dom), ale tento špionážny vzrušujúci skok je skôr o dôsledkoch ako o likvidácii stúpencov. Pomsta je iba podkladovou motiváciou, pretože vládne strany bojujú o to, aby bol boj o moc konkrétny, zatiaľ čo sa berlínsky múr rozpadá. By a Wick / Blond crossover byť dostatočne silný na to, aby vyrovnal mestá? Nepopierateľne. Najskôr si však vážme to, čo máme - Charlize Theron dáva všetkým Atómová blondína zasraný biznis.

Berlín, 1989. Nemecké mesto plné agentov tajnej vlády, pretože napätie medzi východom a západom sa blíži k bodu zlomu. Británia, Francúzsko, Amerika - každý má agentov v Nemecku, ale hovorí sa, že zoznam by mohol obsahovať každé meno, ak by malo byť odhalené. Preto je agentka MI6 Lorraine Broughton (Charlize Theron) vyslaná do Nemecka s misiou na vyhľadanie. Jej jediným kontaktom je David Percival (James McAvoy), ale existencia dvojitého agenta s kódovým označením Satchel znamená, že niet komu dôverovať. Môže Broughton spláchnuť zoznam, odhaliť zradcu a zostať nažive na nepriateľskom trávniku? Alebo stredné nemecké ulice predstavia hru, v ktorej nevyhrá nijaká národná agentúra.

odbory romantiky mužov a panovníkov

Pravdepodobne nebudete šokovaní, keď sa to dozviete Atómová blondína vychádza z grafického románu z roku 2012, Najchladnejšie mesto (Antony Johnston / Sam Hart). Scény sa rámujú ako panely komiksov, sú živé v dizajne a sochy v prechode. Akčné údery s krvavými kĺbmi a krkolomnou brutalitou, ale chvíle ticha sú nasýtené ľadovým bluesom, ružovými plameniakmi a snehobielymi jasmi. Môže sa zdať, že leitch evokuje John Wick s týmito vizuálnymi lúčmi, ale je to všetko správne naladené na trash 80. rokov, ktorý poháňa Broughtonovo vyšetrovanie. Hudba hrá obrovskú rolu v Atómová blondína , najmä pri vytváraní vizuálnych sprievodov pri syntetizovaní scén.

Theron hrá medzinárodnú záhadnú milenku, pripravenú vyslať akýkoľvek počet protivníkov, ktorí okolo nej krúžia. Päť policajtov bije do dverí bytu, len aby ich porazila gumená hadica (prvotriedne útoky). Rozbité fľaše alebo domáce spotrebiče prispievajú k užitočnej výzbroji, najčastejšie namiesto streľby z guľky alebo usmrtenia dráhy. Leitch sa dištancuje od Wickovho umeleckého umenia a vrhá Theron do týchto vzájomných bitiek, ktoré ju nechajú zranenú, ale nikdy ju neprekonali. Realistické činy ukazujú na ľudskú stránku tajnej zvodkyne v tom, že krváca a vyčerpáva energiu rovnako ako my ostatní - napriek tomu stále trvá. Bolesť lieči, mláďatá vykopávajú jazvy a sláva trvá večne. Všetky vyjadrenia, s ktorými by slečna Broughtonová súhlasila (# 2 vďaka ukážke vášne premietajúcej obrazovkuFrancúzsky agent Sofie Boutelly).

keď je mŕtvy chodiaci prichádzajúci na netflix

Ak je tvoja vec akcia, Atómová blondína odhodí brutálnu akčnú A-bombu. Sledovanie Therona, ako sa prebíja po schodoch v jednom neprerušenom zábere, pripomína Starý chlapec / Daredevil sláva, keď poráža nepriateľov všetkou silou, ktorú dokáže. Steny sa lámu, nábytok je zabuchnutý a krv kvapká, keď sa zdvíha k ďalšiemu prepadnutiu, ktoré trestá viac schodov. Postavy odmietajú plošne prestať a tým sa získava prežitie. Je to veľmi anti-Wick, kedy Reeves neustále dáva údery, ale zachováva si svoju schopnosť potápať, potápať sa, kačať a uhýbať sa bez pretrvávajúcej bolesti. Theron nielenže vykonáva fenomenálne bojové choreografie (pohyb tekutín, fyzická dominancia), ale výmeny ju nechávajú nafúknutú a lapajúcu po vzduchu. Choreografické vzrušenie je nádherne zachytené štylizovaným objektívom, ktorý obsahuje vizuálnu plynulosť a presnú voľbu piesne, ktorá umožňuje dunivé, euforické boje.

Ak sa pozrieme ďalej, sprisahania sú na koncoch trochu ošúchané. Broughtonová rekapituluje svoju berlínsku misiu pre divákov, keď ju vypočúvajú veľké parochne (Toby Jones / John Goodman), doplnený reakčnými zábermi, ktoré skáču medzi flashbackom a konverzáciou. To funguje pri strihaní z iného smrtiaceho zápasu priamo na oceľovú odlesk Theronovej (áno, urobil som to tak, že som žmurkol na publikum), ale vzájomne previazané spätné bodovania sú trochu príliš ťažké. Akcia exploduje mimo obrazovku, zatiaľ čo poškodené postavy splietajú nebezpečnú špionážnu hru s niekoľkými pravidlami. Satchel je stále doberaný, Percivalov kontakt Spyglass (Eddie Marsan) mumlá svoj vlastný subplot, červené slede sú málo presvedčivé - Leitchov najnovší je najskôr veľmi porazený, vývoj neskôr. Za čo to stojí.

Atómová blondína udrie ohlušujúci úder vďaka príjemným postavám, zúrivému boju a príkazu na obrazovke značky Charlize Theron. Vždy má všetko pod kontrolou, či už sa pohráva so ženskými divočinami alebo hodí ďalšiu sklenku Stoli na skaly. Nikdy to nie je ženský oblúk, kde chaotické emócie všetko komplikujú a oslabujú inak prototypového agenta. Lorraine Broughton ju urobí známkou tým, že povie všetko, čo môžeš, ja môžem lepšie, pretože ona môže. Jej dobrodružstvo možno zvážia zbytočné zvraty, ale charakterová tvorba od McAvoya, Boutelly a spol. poháňajte tento priekopnícky rachot vypočítanou dravosťou. Už ste videli také nové pohyby vĺn, teraz uvidíte, ako ich Theron vylepšuje. Búchanie mužských lebiek, keď postava otca Georga Michaela stúpa hlasno a zreteľne. Áno, dobre, ocko je preč - je na rade mama.

Atomic Blonde Review [SXSW 2017]