Recenzia oblasti 51

Recenzia:Recenzia oblasti 51

1.5
On19. mája 2015Naposledy zmenené:19. mája 2015

Area 51 je všetko, čo je v poriadku, a to nielen so zistenými stopážnymi filmami, ale aj so slabomyseľnými sci-fi thrillermi, ktoré si myslia, že pobláznené hovoriace hlavy a nejasné tiene sú dosť desivé.

Viac informácií area_51-620x333

Oblasť 51 - kde do čerta začnem? Musíte rešpektovať Orena Peliho za to, že jednou rukou predefinoval hororovú krajinu s rozpočtom 10K a strašidelnou videokazetou ( Paranormálna aktivita ), čin, ktorý všetkých viedol k domnienke, že s režisérom sa bude pri akomkoľvek projekte, ktorý sa bude ďalej zaoberať, zaobchádzať ako so zlatým Bohom. Neprekvapujúco, Oblasť 51 bolo oznámené - zjavné tematické sledovanie. Našli ste desivé zábery, mimozemské sprisahania a hŕstku neznámych, ktorí behajú okolo púšte Neveda? Do pekla, Peli dokázal dosiahnuť nevýslovné záchvaty hrôzy pomocou neviditeľnej príšery, teraz by mal v skutočnosti zlé bytosti na hranie! Blumhouseoví fanatici okamžite začali sliniť iba na základe Peliho konceptu.

Potom však nastala neistota. Roky plynuli bez akýchkoľvek aktualizácií na internete Oblasť 51 Peli pokračovala v produkcii a písaní ďalších projektov ( Rieka ), a ani Jason Blum nemohol potvrdiť, s čím sakra Peli tak strašne dlho fičí. Na všetky účely a účely Oblasť 51 vyzeralo byť tajomnejšie ako tajné vládne zariadenie, na ktorom je založené - až do mája tohto roku, keď Blumhouse vyhodil toho bastarda, pretože politik by sa mohol zbaviť mŕtveho šlapky. Vážne, bolo to srdcervúce byť svedkom - ale potom som si pozrel film a teraz už chápem prečo.

Bez všetkého prezlečeného vedeckého žargónu, ktorý robí film AKO Peliho filmu mierne zábavným (vysvetlím čoskoro), Oblasť 51 vystavuje divákov nepretržitému útoku na nadbytočné podžánrové generiká. Príbeh je jednoduchý - traja ľudia sa vkradnú na známe vojenské miesto, narazia na nejaké vládne sprisahanie a ocitnú sa v úteku o život.Reid Warner,Darrin Bragg aK Benovi Rovnerovi (hrá Reid, Darrin a Ben)Jelena Nik (hrá Jelenu), dievča, ktoré im môže poskytnúť bezpečný prechod do nádejnej mimozemskej mekky, skutočným problémom sa však stáva útek. Existuje veľa roztrasených kamier, ktoré šprintujú, číhajú na cudzie tiene a dráždia oveľa strašidelnejšie a zaujímavejšie veci, ktoré sa nikdy neukážu.

Takže, ako už bolo spomenuté, plán, ktorý Reid pripravuje (vyššie uvedené AKO), zbavuje niektorých skvelých vedeckých poznatkov o bezpečnostných metódach armády. Aby si Reid a ostatní obliekli minulé termálne kamery, ktoré používali kamuflári - alias bezpečnosť základne -, nosia obleky s pumpou na báze freónu, ktoré maskujú ich telesné teplo, a okrem toho, že prasknú bleomycínové tabletky, aby oklamali snímače amoniaku. Takže sú to akoby tri minúty z 90-minútového filmu, ktoré sú úplne radikálne. Možno malé víťazstvo?

Nesprávne. Nie sú žiadne malé víťazstvá Oblasť 51 , navijak tónovaný v nočnom videní, ktorý je spojený s príbehom, ktorý nedáva takmer žiadny zmysel. Peli a jeho spoluautor Christopher Denham sa chytia myšlienky, že mimozemšťania, ktorí zabíjajú, bežia na dne v laboratóriách Area 51, natoľko, že zabudnú vysvetliť, prečo by nám na nich sakra malo záležať. Alebo ako unikli. Alebo prečo peklo Reid vykazuje všetky predobrazované známky únosu bez toho, aby si toho niekto všimol.

Och, a samozrejme tým mimozemšťanmi, mám na mysli tiene plachých, príšerných, sivých mimozemšťanov, ktorí by pravdepodobne vyzerali superopticky, keby sme ich niekedy AKTUÁLNE videli. Nájdený film nemôžete vytvoriť bez všetkých rozhorčujúcich taktík, ktoré naštvajú fanúšikov žánru už takmer desať rokov - je to tak? Oblasť 51 je tak nudný, že pôsobí ako Neuralizér od Muži v čiernom , vymazanie existencie filmu z vašej mysle ihneď po prezeraní. Neexistuje jediný opakujúci sa aspekt, ktorý by sme doteraz nevideli použitý. Únos mimozemšťanov už bol celý nasávaný do vesmírneho uhla, Mimozemský neviaže sa na možné výstrely mimozemšťanov a Skoro človek vytvára cudzinca, ktorého sa treba báť - všetkého, čo Oblasť 51 tápa v rozpačitom rozsahu.

Jeden si musí klásť otázku, čo trvalo Peli tak dlho, kým skončil Oblasť 51 , pretože pretože existuje, stále má pocit, že jej chýba veľa. Rovnako ako vysokoškolský študent, ktorý to jednoducho vzdá na papieri a prijme svoj priemerný osud, aj Peli naráža na náhly koniec rovnakého filmu, ktorý spôsobil päťročný smútok a nespočetné množstvo dní úprav, opätovných úprav a zjavnej neistoty. Aj v tomto hotovom stave Oblasť 51 nie je dokončeným projektom. Áno, má začiatok, stred a koniec, ale nič z toho nedosahuje viac ako konšpiračné zábery z History Channel, pretiahnuté scény prímestských vlámačiek a bielu izbu, ktorú by si užil iba Eric Clapton. Oblasť 51 je všetko, čo na nenávidených filmoch nenávidíte, bez návratnosti. Je to skoro ako byť unesený a NEDOSTAŤ análnu sondu, amireight?

Recenzia oblasti 51