Recenzia: Recenzia na 7. sériu Archer

On7. apríla 2016Naposledy zmenené:7. apríla 2016

Nové prostredie vdýchne Archerovi nový život, ale to, čo skutočne vyniká, je to, ako odolné a príjemné sú jeho hlavné postavy a komédie sedem sezón.

kedy začína sezóna 3 apexu
Viac informácií Recenzia na 7. sériu Archer

1920

Pred vysielaním boli poskytnuté tri epizódy.

Je to spoľahlivý znak Lukostrelec Reputácia jednej z najchameleónskejších komédií televízie si zostáva zaslúžená, keď v siedmej sezóne séria prepracováva svojich špiónov, ktoré klusajú do sveta, ako súkromné ​​oči z LA, bez toho, aby premeškali úder. Toto je šou, ktorá už predtým hrala s novým objavom, najmä v piatej sezóne známej ako Archer Vice , pričom Sterling Archer (vyjadrený H. Jon Benjaminom) a spolupracovníci vystupovali ako díleri drog. A dokonca aj v minulej sezóne, ktorá obnovila kancelárske prostredie, boli postavy, predtým známi ako zamestnanci ISIS (tvorca seriálu Adam Reed, vzdal sa skratky vo svetle čoraz ťažšie ignorovateľnej globálnej politiky), novým vládcom CIA.

Lukostrelec , navzdory všetkým svojim známym postavám a skladovým zápletkám týždennej misie, sa vždy pred našimi očami ticho vyvíjal. Áno, jeho obscénne a chlípne obsadenie spolupracovníkov padlo do postele navzájom takmer v každej možnej konfigurácii a mnoho ďalších šibačov je informovaných dobre definovanými osobnosťami, ale séria si tiež úspešne vypracovala zmysluplný románik medzi Archerom a Lanou (Aisha Tyler), zábavná archneméza v psychotickom cyborgu Barrym (Dave Willis), manželstvo pre spoľahlivo kyslú Mallory (Jessica Walter) a dynamika kamarátov medzi Archerom a Pam (Amber Nash), ktorá dostala ranu minulú sezónu v paži, keď si Archer - asi dve sezóny po nás ostatných - uvedomil, že dcéra farmára s tvrdým pitím a chrapúňmi je skutočne jeho najlepším priateľom.

pokemon xy sezóna 3 netflix dátum vydania

Poďakujte pracovníkovi písania všetkých esí, ktorý pozná tieto postavy naruby a rozumie tomu Lukostrelec , v jeho jadre, vždy bolo viac o vzťahoch medzi nimi než o ich jednotlivých misiách. Bez ohľadu na to, koľkokrát sa títo ľudia navzájom priskrutkujú, priskrutkujú alebo rovno priskrutkujú, sú prilepení jeden k druhému, skupina nesprávnych funkcií, ktorá je príliš dokonale nefunkčná na to, aby patrila kamkoľvek inde.

To je Lukostrelec Podložie a v sezóne 7 zostáva nedotknuté ani po predĺženom oblúku z minulej sezóny (kontraktačný koncert CIA) katastroficky zlyhalo a gang sa dostal na čiernu listinu zo sveta špionáže. Hľadajúc nový smer práce, založili obchod v slnečnej Kalifornii a pomocou neustále ufňukaného Cyrilinho (Chris Parnell) právnického titulu otvorili detektívnu agentúru - čo samozrejme vedie k tomu, že ten chlap šiel na mohutný výpadok prúdu a snažil sa znovuobjavte sa ako veľký muž na akademickej pôde a dabujte ich nový spoločný podnik Figgisova agentúra. Nikto to nekupuje, najmä vďaka nezraniteľnosti ochranných známok spoločnosti Archer, odborným znalostiam spoločnosti Lana pod tlakom a dokonca aj tým, že robotické nohy Ray’s (Reed) robia viac, aby hrabali v zelenej farbe ako Cyrilov pochybný obchodný duch.

lukostrelec-sezona-7-premiéra-1

Bez ohľadu na to to nie je dlho predtým, ako Agentúra Figgis pristúpi k svojmu prvému klientovi: očarujúca hollywoodska hviezdička, ktorá sa snaží ukradnúť záhadný disk s označením Longwater späť ľuďom, ktorí jej ho ukradli, alebo aspoň tak hovorí.

Táto sezóna je zamilovaná do všetkých klasických noir L.A. čínska štvrť , L.A. Dôverné a Sunset Boulevard , ako aj akčné kino ako celok (tretia epizóda je drzým vysielaním filmu Fletch , pričom Archer bol najatý na atentát na jedného z bývalých spolužiakov postihnutých rakovinou, ktorí ho na internátnej škole šikanovali), takže sa zdá, že gang narazí na otáčajúce sa dvere femme fatales, tvrdo varených policajtov a zločinných gangstrov .

prečo Thor nemieril na hlavu

Na rozdiel od Archer Vice , táto siedma sezóna signalizuje viac štylistických úprav ako naratívnych, s jasnejšou farebnou paletou ovplyvnenou neónmi (plus siluety, ktoré sa šíria na obrazovku, Muž z U.N.C.L.E. -style, na označenie zlomov činu) a svieža atmosféra návratu do nového prostredia.

Šou vždy hrala rýchlo a uvoľnene, ale jej verzia L.A. je zmesou dobrých vibrácií 60. a 70. rokov a pulpiera 80. noir. A v prvých troch epizódach (všetky poskytované pred vysielaním) robí táto čertovská bujarosť zázraky, pokiaľ ide o okamžité pritiahnutie divákov do prípadov postavy a rozmanitých oblúkov.

Existuje zastrešujúce vlákno zápletky, ktoré zahŕňa vyššie uvedené Sunset Boulevard spätné volanie a dvaja policajti, ktorí videli všetko (s neuveriteľným hlasom J.K. Simmonsa a Keegana-Michaela Keya), ktorí otvárajú in-medias-res a sľubujú, že spoja sezónu. Bez toho, aby ste sa dostali na územie spoilerov, bude tentoraz pokračovať debata o Archerovej viere v jeho vlastnú neschopnosť zomrieť alebo spôsobiť vážne ublíženie na zdraví, ktorá sa minulú sezónu nevyriešila, a to vďaka jeho opätovnému zapáleniu milostného vzťahu s Lanou a novovzniknutej úlohe otcovskej postavy. mladý AJ, ktorý dodáva päsť a veselosť životnému štýlu postavy, ktorý sa zaoberá smrťou.

Archerov vývoj ako postavy bol najväčším tvorivým pučom tejto šou, ktorý zahájil sériu záletného chalana s vážnymi problémami s mamičkami a menšou citlivosťou ako stredoškolák. Pomaly, ale isto sa chopil každej novej zodpovednosti, ktorá mu bola daná, bez toho, aby takéto dozrievanie niekedy prišlo vypnuté ako vynútené.

Takýto pokrok sa hodí Lukostrelec , najmä preto, že sa usiluje pripojiť k vytúženému klubu nesmrteľných animovaných komédií Južný park , Simpsonovci a Rodinný chlap pri zachovaní ostrého, oplzlého vtipu. Šou zostáva bokom-štiepne zábavná, bezchybne animovaná a na tričko odprezentovaný nikdy silnejším kádrom hlasových hercov. Tieto tri základné kamene Lukostrelec nikdy nesklamali - séria sa neustále radí medzi najzábavnejšie komédie televízie. Ale neustála ústrednosť tohto štvrtého a posledného základného kameňa - neutíchajúca energia šou a následné nadšenie pre vlastnú modifikáciu - je to, čo z neho robí predovšetkým najbláznivejšiu a najohrozenejšiu ponuku média.

Recenzia na 7. sériu Archer

Dreamfall Kapitoly Kniha 4 Dátum vydania