Recenzia Apex Legends

Recenzia: Recenzia Apex Legends
Áronove týždne

4
On13. februára 2019Naposledy zmenené:13. februára 2019

Apex Legends je inovatívny závan čerstvého vzduchu pre žáner battle royale. Klasická hrateľnosť a zameranie na tímovú prácu vytvárajú jedinečný a nezabudnuteľný zážitok, vďaka ktorému si rýchlo získa právo byť v strehu s ostatnými oporami bojových kráľov.

Viac informácií Recenzia Apex Legends

Fanúšikovia žánru battle royale, radujte sa! Alebo zúfalstvo, myslím, že podľa toho, ako sa cítite pri náhlom spustení EA vydaného Respawn Entertainment, Apex Legends .

Respawn minulý pondelok všetkých prekvapil dosť nečakaným vydaním hry. Vývojári sa už dosť dlho krútili okolo víru špekulácií a o tom, aký ich projekt by sme mohli vidieť ďalej. Pád Titan 3 ? Jedi: Fallen Order ? Ukázalo sa, že vtip je na nás, pretože nie je ani jeden. Namiesto toho sa Respawn rozhodol odkloniť od pokračovania k Titanfall 2 a priniesol nás Apex , free-to-play battle royale odohrávajúci sa v Titanfall Vesmír.

Apex Legends je bitevný royale, ktorý sa podľa súčasného vzorca ponorí do veľkej otvorenej mapy s celkovo 60 hráčmi - rozdelenej do troch tímov. Tieto oddiely potom vydriapali a našli zbrane a ďalšie materiály roztrúsené po mape, aby sa mohli navzájom vraždiť. Všetko samozrejme v dobrej zábave.

Avšak Apex má niekoľko kľúčových rozdielov, ktoré ho odlišujú od ostatných podobných bojových kráľov Fortnite alebo PUBG . V prvom rade Apex Legends Je založená na triede a vyžaduje, aby si hráči vybrali hrdinu alebo legendu, z ktorých každý má svoje vlastné jedinečné schopnosti. Kvôli triednej hrateľnosti Apex hrá sa tiež výlučne v trojčlenných zostavách a pri štarte nemá možnosť hrať zápasy štyroch, sólo alebo dua, ktoré sa bežne vyskytujú v iných hrách Battle Royale. Spočiatku som si myslel, prečo nedovoliť hráčom zvoliť si veľkosť tímu, ktorý uprednostňujú? Ale potom, čo som strávil čas hraním v hre sám alebo s priateľmi, verím, že je to skutočne najlepší spôsob, ako zažiť zábavu.

Galéria Apex Legends1zpätnásť

Štruktúra založená na triede dodáva hre neuveriteľnú hĺbku a nabáda hráčov, aby experimentovali s tímovými skladbami a spolupracovali neočakávaným spôsobom. Pri jednom stretnutí sme s mojím tímom dokázali eliminovať celý nepriateľský tím, ktorý mal oveľa lepšie vybavenie ako my, vďaka dômyselnému umiestneniu a využitiu schopnosti Caustic’s (jednej z ôsmich tried) získať prevahu. Momenty ako tieto sú práve tým, vďaka čomu táto hra žiari. Možnosť veľkolepých kooperatívnych hier podporuje pocit kamarátstva, ktorý je pre tieto typy hier neobvyklý, a nemyslím si, že tento pocit by sa rovnako dobre prejavil aj v tímoch viac alebo menej ako troch.

Ďalšia vlastnosť jedinečná pre Apex -v porovnaní s ostatnými titulmi battle royale - je schopnosť oživiť svojich spoluhráčov aj po ich zabití, čo ešte viac podporuje spoluprácu a komunikáciu medzi tímami. V prípade krátkeho okna po zabití hráča je možné, aby jeho jednotka zobrala transparent vylúčenej osoby a odniesla ju do blízkeho respawnového bodu. Tento mechanik môže byť divoko pútavý pre zostreleného hráča aj pre oživujúceho hráča.

Ako zostrelený hráč to znamená, že pokiaľ váš tím stále stojí, nie je stratená všetka nádej, takže pár okamihov po zostupe je mimoriadne intenzívnych, zatiaľ čo váš tím stále bojuje. Veci môžu byť trochu pikantné aj pre oživujúceho hráča, pretože aj keď sa skutočne snažíte oživiť svojho padlého spoluhráča, ste na pár vzácnych sekúnd zraniteľní nepriateľskou paľbou. Ak sa vám podarí oživiť váš tím, príliv kysnutého zápasu môžete niekedy obrátiť späť vo svoj prospech.

označte Hamilla za nové hviezdne vojny

V mojej zatiaľ najobľúbenejšej chvíli s touto hrou som bol vyradený na začiatku zápasu, hneď ako som vzal svoju prvú zbraň. Môj tím dokázal získať späť môj banner, preniesť ho do bodu obnovenia a vrátiť ma späť do deja. Najväčšou nevýhodou respawnu uprostred hry je to, že sa do vecí vraciate s čistým inventárom: bez zbraní alebo zásob.

Jeden z mojich spoluhráčov - o ktorom sa môžem len domnievať, že to prežil niekedy alebo dva - odhodil svoju sekundárnu zbraň, trochu rezervnej munície a zabrnkal na neďaleké brnenie. Namiesto toho, aby dieťa v predškolskom veku tancovalo na mojej mŕtvole a kričalo o jeho vzťahu s mojou matkou, sme spolupracovali ako tím. Aký dobrý chlapec. Tento zápas sme nevyhrali, ale mohlo sa to absolútne zhoršiť a napriek prehre som sa bavil skvele. To všetko pri hraní hrania súťažnej strieľačky online s dvoma úplne cudzími ľuďmi v situácii, keď je spolupráca kľúčová. Kto vedel, že je to možné?

Apex Legends

Okrem triednych synergií a schopnosti oživiť padlých spojencov, Apex má tiež jednoduchý, ale mimoriadne efektívny systém ping, ktorý sa dá použiť na zvýraznenie zbraní, materiálov, nepriateľov a takmer všetkého, na čo by ste mohli upozorniť svoj tím. To je obzvlášť užitočné, keď hráte osamote a v skupine s hráčmi, ktorí nepoužívajú mikrofón, ale hodí sa aj pre vopred pripravené tímy. Namiesto kriku, hej, mám tu niekoho! - čo znamená takmer nič, pokiaľ sa obaja nepozeráte rovnakým smerom - môžete otestovať ping na nepriateľského hráča a jeho poloha sa nakrátko zobrazí na minimape vášho tímu. Všetky tieto rôzne mechanizmy nádherne zapadajú do skutočne jedinečného a pútavého zážitku.

Aréna v Apex sa tiež dobre hodí pre herné systémy. Na celej mape je veľa budov, jaskýň a ďalších rôznych štruktúr, ktoré môžu byť použité ako kryt alebo na kreatívne hry s vašim tímom, v závislosti od zloženia tímu. Navigácia sa cíti vynikajúco aj napriek nedostatku vozidiel v dôsledku dômyselného umiestnenia zipsových šnúr, nedostatku poškodenia pri páde a schopnosti rýchleho krčenia-klesania z kopcov a svahov. Jediné miesto, ktorým aréna trochu trpí, je vzhľad. Aj keď existujú určité variácie v oblastiach ako Thunderdome, rád by som videl viac predovšetkým v oblasti štruktúr s priemyselnou tematikou. Oblasti ako vodná priehrada, odpudzovač a úprava vody - aby sme vymenovali aspoň niektoré - majú všetci mimoriadne podobný vzhľad v továrni a pri prechode z jedného do druhého sa navzájom prelínajú.

ktorý zarámoval rogerovú králičiu scénu

Jediné miesto Apex ma začína strácať (okrem menšej chyby v prezentácii mapy) sú odmeny v hre. Pri zvyšovaní úrovne účtu v Apex Legends , zarobíšApexBalenia v hernom obchode, ktorý je možné otvoriť a odmeniť tri náhodné predmety rôznej rarity. Balíčky tiež odmeňujú remeselné materiály, ktoré sa dajú použiť na odomknutie jednotlivých predmetov podľa výberu hráča, namiesto toho, aby sa spoliehali na RNG z balíčkov alebo rotáciu obchodu. Úrovne 1 - 20 odmeňujú každé jedno balenie, 20 - 50 balíkov na každej druhej úrovni a 50 - 100 balíkov každých päť úrovní.

Prvá sezóna obsahu Apex Legends začína v marci1zdva

Po bližšom pohľade na skiny zbraní a postáv sú všetci okrem legendárov pekne homogenizovaní. Zdá sa, že hráči práve mnohonásobne zarábajú rovnaké farebné varianty pre rôzne postavy a zbrane, čo ich zbavuje vzrušenia z videnia toho modrého alebo fialového lúča pri otváraní balíkov. Aj keď technicky neexistujú duplikáty, existuje veľká šanca, že som predtým videl rovnakú (alebo veľmi podobnú) pleť na inej zbrani alebo inej postave. Existuje viac variácií v banneroch a vtipoch, ktoré je možné odomknúť, ale rád by som videl viac jedinečných skinov v rôznych zbraniach a legendách.

Pokiaľ ide o samotný obchod, hráči majú možnosť nákupuApexMince, ktoré možno použiť na nákup balíkov alebo jednotlivých položiek z rotujúceho výberu. Podľa mojich doterajších skúseností sú náhodné kvapky z balíkov super. Obchod vám vlastne povie presnú šancu na získanie vzácnejších predmetov a dokonca zaručuje nulové duplikáty, ako aj legendárny pokles po 30 baleniach bez jedného. Legendu som ešte nevidel, ale nikdy som nemal pocit, že by balíček bol premrhaný.Z tohto dôvodu bola hra živá iba necelý týždeň a systém Battle Pass má byť uvedený do života v marci.

Koniec koncov, Apex Legends je divoko osviežujúci pohľad na žáner battle royale a už sa nemôžem dočkať, až uvidíme, čo si pre nás Respawn v budúcnosti pripraví.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PlayStation 4. Kód Founder’s Pack poskytol Electronic Arts.

Recenzia Apex Legends