Recenzia Anima: Gate Of Memories

Recenzia: Recenzia Anima: Gate Of Memories
Tyler Treese

1
On10. júna 2016Naposledy zmenené:10. júna 2016

Anima: Gate of Memories je klasickým príkladom vývojára, ktorý sa snaží vytvoriť niečo väčšie, ako je schopné. Táto hra sa snaží byť veľkolepým RPG s platformovaním a hlavolammi, a napriek tomu nedokáže nič z toho vytiahnuť.

Viac informácií Recenzia Anima: Gate Of Memories

Anima: Brána spomienok

Nedávno sme videli vynikajúce hry vyvinuté jednočlennými tímami. Tituly ako Downwell a 6180 mesiac mohli byť úspešní, pretože boli vyvinuté v primeranom rozsahu a sú vysoko zameranými skúsenosťami. Malé tímy môžu vytvárať úžasné hry, jednoducho nemôžu vytvárať niečo s mierkou a úrovňou podrobností Uncharted 4 .

kedy zomiera Shane v chodiacich mŕtvych

Je ťažké vyčítať hre, že je príliš ambiciózna, ale nemožno sa jej vyhnúť, keď sa v podstate všetko pokazí, pretože je príliš zaneprázdnená snahou byť niečím väčším. To je Anima: Brána spomienok stručne. Crowdfundovaná hra na hrdinov (ktorá sa podarilo vyzbierať viac ako 100 000 dolárov a vychádza z rovnomenných stolových hier) sa pokúša oživiť čaro fantasy kníh. Bohužiaľ zlyháva takmer okamžite.

Hráči ovládajú dve rôzne postavy (môžete medzi nimi prepínať jednoduchým stlačením tlačidla) Anima : žena menom Nositeľka a mocný muž menom Ergo, ktorý je uväznený v knihe. Ani jedna z týchto postáv nie je zaujímavá, aj keď možno tá, do ktorej sa už investuje Anima svet môže nájsť niečo, z čoho by sa mohli tešiť. Ergo je možno najotravnejšia postava, akú som kedy v hre videl, pretože takmer každý riadok dialógu končí tým, že udrie na Nositeľku a bude ju volať Baby. Napriek tomu je z tých dvoch stále lepší, pretože The Bearer je natoľko bez osobnosti (čomu nepomáha ani drevený dabing), že som sa pýtal, či by som ju mal vôbec nazvať postavou.

Anima: Brána spomienok

Je smutné, že hrateľnosť nie je o nič lepšia. Je to v skutočnosti horšie ako príbeh, pretože aspoň ten ohromujúci dej možno ignorovať. Súboj tu do značnej miery pripomína akčnú hru s vedľajšou postavou, pretože budete masírovať gombíky na tvári, aby ste kombami spôsobili škody. V boji je skutočne určitá hĺbka, pretože budete kupovať zručnosti a používať projektily na útok z dosahu, ale nič z toho nie je zábavné.

koľko stojí Henry Cavill

Jadrný boj na blízko je nudný a boj na diaľku zriedka funguje, pretože hra má brutálny zameriavací mechanizmus. Často by som sa pozeral na nepriateľa, aktivoval zameriavacie zameranie a potom nechal svoju postavu zamerať na niekoho, kto bol za mnou. Je to frustrujúce a boj sa sotva cíti funkčný.

Zábavné však je, že boj je pravdepodobne ten Anima: Brána spomienok „Najsilnejšia stránka z hľadiska hrateľnosti, takže sa pripravte na ďalšie sťažnosti. Z nejakého dôvodu si vývojár myslel, že by bolo geniálnym nápadom, aby sa hra sústredila na platformovanie. Áno, táto RPG má platformové sekvencie, ktoré vyžadujú presnú presnosť. To by bolo v poriadku, keby to skákanie bolo ako Super Mario Galaxy , ale namiesto toho sú hráči liečení jedným z najtuhších pohybov, aké som kedy videl.

Anima: Brána spomienok

Je tu raná bitka s bossmi, ktorá sa dá zhrnúť Anima Problémy celkom dobre. Hráči musia skákať na pohyblivých plošinách, aby dosiahli štruktúru, ktorú musia zničiť. Po zničení jeho prvej časti sú do mixu vrhnuté laserové lúče, ktoré hráča okamžite zabijú. Takže nielenže musíte znova urobiť tento presný skok, ale musíte sa vyhnúť aj rýchlo sa pohybujúcim laserom. Nie je to zábava a trápi ma, ako sa dostal do konečného produktu.

Existujú desiatky ďalších problémov Anima tiež od jeho strašnej mapy na obrazovke (ktorú na trávnatej ploche takmer nevidieť) až po skutočnosť, že hra poskytuje hráčovi nulový kontext, čo by malo robiť ďalej. Neexistuje žiadny denník úloh ani pripomenutie toho, čo by ste mali robiť, stačí sa túlať nudným prostredím, kým nenarazíte na postup.

filmy na netflixe s leonardo dicaprio

Zvažujem to Anima: Brána spomienok mala byť pôvodne vydaná v júni 2014, pravdepodobne prešla dosť hrubým vývojom. Prejavuje sa to aj na konečnom produkte, pretože ani jeden aspekt názvu nie je vyleštený. Možnosti dizajnu sa pohybujú od mätúceho po priťažujúce a z tohto dôvodu a po všetkom, čo je uvedené vyššie, nemôžem túto hru s čistým svedomím nikomu odporučiť.

Táto recenzia vychádza z verzie PS4, ktorú sme dostali.

Recenzia Anima: Gate Of Memories
Úplná porucha