Americký otec! Premiéra sezóny: Steve a Snot’s Test-Tubular Adventure (Sezóna 9, Epizóda 1)

americký otec s09e01

Podľa názoru tohto fanúšika žiadna epizóda z Americký otec! môže byť skutočne skvelá, ak je dej príliš skreslený, aby uprednostňoval iba jednu z hlavných postáv predstavenia, čo je prípad filmu Steve and Snot’s Test-Tubular Adventure. Táto premisa ponecháva Rogera a Hayley v zmenšených rolách, s malou Francine a, čo neprekvapuje, vôbec žiadnym Klausom. Sklamaním zo zastúpenia postáv, táto epizóda je nakoniec uspokojivá. Únavné hackerské sprisahanie Steva, ktorého cieľom je stratiť panenstvo po plese, otvára príbeh frustrujúcim spôsobom, ale koncept sa príjemne vykupuje, počnúc zvratom zlyhania očakávaní a končiac povzbudivou morálkou.

Existuje mnoho epizód filmu Americký otec! Toto sa sústreďuje na myšlienku urobiť Steva obľúbeným alebo získať zo Stevea priateľku alebo nechať Steva položiť, a preto som možno na úvodnú scénu šou mierne za grimasu: Steva a Snota šikanovali v škole. Aktívne som sa začal pripravovať na sklamanie, keď sa Steve a Snot pýtali Hayleyho, ako presvedčiť dievčatá, aby išli na ples, pričom som podnecoval k zjavným dievčatám, ktoré nie sú predmetom, každé dievča je niečím dcériným prejavom od Hayleyho. Toto sme videli už v predchádzajúcich epizódach. Ston.

Vtipky na mňa, pretože práve očakávanie, že epizóda bude sexistickým opakovaním, robí zvrat tak potešujúcim. Steve a Snot plánujú vyrábať klony populárnych dievčat (typicky pomocou špeciálnej technológie CIA) Americký otec! módou) vziať na ples, ale na ich zdesenie stroj vyrába klony ako malé deti. Aj keď dievčatá rastú rýchlym tempom, práve včas na ples, Steve a Snot ich už vychovali ako svoje vlastné dcéry, s malou pomocou Rogera, ktorý samozrejme prevádzkuje opatrovateľskú službu v podkroví. Hayleyho správa je absorbovaná, keď chlapci už nechcú brať svoje pseudo dcéry na ples, nieto s nimi mať sex.

Ale hej, toto je Americký otec! koniec koncov, aby to nebolo príliš pontifikálne. Táto epizóda pravdepodobne predstavuje bodnutie karikaturného patriarchátu, ale rozhodne nemala nič dôležité povedať o morálnosti klonovania. Stanove chladné vraždy klonov, keď si uvedomí, že by sa mohol v práci dostať do problémov, privádzajú diváka späť ku klasickým, necitlivým Americký otec! , účinným spôsobom vyvážením možnej vnímanej kázne zvyšku epizódy.

Na záver by som chcel odkázať na osviežujúce použitie vtáka dodo. Obával som sa, že dodren Darren dostane svoj žart v nejakej popkultúre stranou, alebo príšerným animovaným násilím. Jeho osud našťastie nešiel ani jednou z týchto ciest. Jednoduchý, kolektívny vtip ľudstva, že Dodos boli príliš hlúpi na to, aby prežili, bol sám o sebe dosť zábavný, pretože Darren sa opakovane dostával do situácií blízko smrti až do svojho predčasného konca. Jednoduché, ale efektívne.

Je pre mňa ťažké osobne prijať Americký otec! epizóda, ktorá nemá viac Rogera, ale myslím si, že pri premiére tejto sezóny môžem urobiť výnimku.

Čo si si myslel? Dajte nám vedieť svoje myšlienky v komentároch.