Aleluja! The Devil’s Carnival Review

Recenzia:Aleluja! Recenzia na Diabolský karneval

3
On15. septembra 2015Naposledy zmenené:15. septembra 2015

Nikdy som si nemyslel, že budem zmodraný rečami o nesvätej samostatnej vojne medzi nebom a peklom, ale potom Aleluja! Prišiel Diablov karneval.

má crunchyroll dračiu guľu z
Viac informácií thumbnail_22706

V roku 2012Darren Lynn Bousman aTerrance Zdunich nás zoznámil so zvukovo príjemným satanizmom Diabolský karneval - fantastické podsvetie, kde zatratené duše spievajú svoje smútky. O tri roky neskôr sa duo konečne vrátilo k ďalšiemu rozširovaniu svojej hudobnej hororovej série zavedením Nebies do mixu a zaútočiac na Božie brány v r. Aleluja! Diabolský karneval .

Originálny film dáva trom hriešnikom šancu na vykúpenie, zatiaľ čo táto nová putovná šialenstvo sa zameriava na Luciferovo rastúce opovrhovanie veľkým mužom vyššie. Je načase, aby niekto odhalil Boha pre rúhačského bastarda, ktorým v skutočnosti je, a Diabol sa javí ako správny muž pre túto prácu - ale práve skutočná náboženská vojna sa ukazuje ako najväčšia výzva Bousmana a Zdunicha.

Vyzdvihnutie kde Diabolský karneval skončilo to, Lucifera (Zdunicha) unavil všemohúci šaškárstvo God’s (Paul Sorvino). V snahe zašuchotať perie veľkého muža začne posielať spiatočnícke duše späť do Neba. Boh neberie láskavo na vlny odmietnutí, keď sú poslaní späť, a hnev medzi týmito dvoma vodcami sa stupňuje. Hore sa blížiaca vojna medzi Nebom a Peklom, obaja generáli začínajú pripravovať svoje jednotky na svätý boj medzi legendárnymi podsvetiami - Agent, ktorý vedie Božiu moc (Adam Pascal) a The Ticket Keeper (Dayton Callie)organizovanie Luciferových carnies. Ale keď čas vypršal, obe strany sa začali obávať, že ich vojaci nemusia byť pripravení. Môžu tieto dve frakcie zladiť svoje rozdiely, alebo bude toto vrhnutie ťažkej váhy predefinovať posmrtný život?

Najnešťastnejšia skutočnosť o Aleluja! Diabolský karneval je to, že Bousman a Zdunich neodpovedajú na vyššie uvedenú otázku - len nás dráždia. Je pravda, že existuje riadne zdôvodnenie, prečo toto pokračovanie beží asi o štyridsať minút dlhšie Diabolský karneval bez toho, aby ste sa cítili mäsitejšie, ale stále existuje nepríjemná jemnosť, ktorou sa nemožno otriasať. Tím Bousnich (Zdunman?) Sa zameriava na epizodickú epizódu Diabolský karneval franšízy, ktorá zostupuje Aleluja! byť filmom prostredníka, ktorého jedinou úlohou je dráždiť tretí film, ktorý obsahuje všetky odpovede (a činy). Aleluja! je určený na to, aby nás nadchlo pre blížiacu sa vojnu, a pritom ponúka malú váhu vo svojom zakladajúcom materiáli okrem niekoľkých chytľavých melódií a nových postáv, ktorým chýba vzrušujúci vplyv, aký dosiahol Bousnich pri predstavení karnevalu pred tromi rokmi.

stream Batman vs Superman Úsvit spravodlivosti

Kreatívne, Aleluja! je rovnako zrelé ako Diabolský karneval , čo prináša trochu viac živosti do jasnej podstaty neba. Vaudevillskí tanečníci a dymové scény džezových klubov sa trblietajú pod hmlou trblietavého pozlátka a trblietajúcich sa remeselníckych obchodov, zatiaľ čo Adam Pascal volá po dvoch alelujach a amen prostredníctvom dôvtipnej, švihovej melódie. To neznamená diskreditáciu pekla, je to len to, že Lucifer je tentokrát menej záhadný. Nebo je popredným miestom, kde sa nachádza Aleluja! , ale Luciferov sarkazmus s rozštiepeným jazykom stále poskytuje vítané pokáranie Božích nasledovníkov (HA-HA-Aleluja!). Aleluja! naznačuje, že Nebo a peklo sa až tak nelíšia a Luciferova božská nenávisť podnecuje rúhačskú zábavu, ktorú by ste očakávali od vtipne sugestívnej inteligencie Terrance Zdunicha.

V duchu snahy stať sa väčším, zlým a tonálne úplnejším pokračovaním sa prinášajú nové akty, ktoré oživia temnejší tón Diabolský karneval . David Hasselhoff hrá okázalého stylistu, Tech N9ne je knihovníkom dodržiavajúcim pravidlá a Ježiš Kristus Superstar sám, Ted Neeley, prepožičiava svoj hlas ako jeden z mnohých Božích zborových ľudí - ale ich prítomnosť nie je úplne cítiť.

Zatiaľ čo sa niektoré z mojich obľúbených carnies tentoraz nevrátili (najmä Ivan Moody), novšie a väčšie pomenovania prírastkov Aleluja! ťažko nájsť spôsob, ako sa odlíšiť od neustáleho toku nepretržitých melódií. Diabolský karneval je postavený na veľmi odlišných, vášnivých a jedinečných hudobných číslach, ktoré presadzujú každý talent ako showstopper, ale Aleluja! okrem pascalov v klube a disciplíny rýchleho streľby na Tech N9ne nachádza niekoľko výnimiek. Piesne tešia davov, ale darí sa im strácať rozdiel medzi všetkým zhonom budovania očakávania, ktoré sa nikdy oprávnene nezarobilo.

Aleluja! nedopustí sa nijako závažných filmových hriechov, ale už dosť dlho som nebol tak dobre označený za modrého (filmom). Absolútne milujem starodávny karnevalový vesmír, v ktorom tieto biblické postavy žijú, a nechcem nič iné ako celý film o Luciferovej barbarskej nesvätej vojne - rovnako ako to robia Darren Lynn Bousman a Terrance Zdunich. Pečlivo vyrábajú tieto filmy pre konkrétny dav a žehnávajú im, že zostávajú verní svojim vášnivým túžbam. Potrebujeme viac nebojácnych vodcov, ktorí sú ochotní obetovať to všetko za ničomný nápad, ktorý muža zatracuje s každou vypredanou zastávkou turné.

plagát Batman vs Superman Wonder Woman

Aleluja! Diabolský karneval je Bousnichov spôsob poskytovania služieb fanúšikom a získavania záujmu o ďalšie splátky, a v tomto ohľade robí svoju prácu - ale robí to obetovaním hybnosti. Hybnosť, ktorá nás vedie cez Luciferov príbeh ústupku, pretože taktika zastavenia je pretiahnutá do celého celovečerného filmu, ktorý v skutočnosti nebije Nebo proti peklu. Aleluja! jednoducho dráždi epické finále, ktoré by sa mohlo stať pred nami. Pekelný, ohnivý vtipálek, ktorý nás núti chcieť viac, ale tiež si kladie otázku prečo Aleluja! kľukatí dostatočne dlho, aby sa nemohla zmestiť nádherná vojna do veľmi zmeškaného tretieho dejstva.

Aleluja! Recenzia na Diabolský karneval