All Time Low - Don't Panic Review

Nie veľa kapiel v pop-punkovom svete skutočne úspešne prerazí do hlavného prúdu. Pre každého Žltá karta a Blink 182 ktoré dostanú obrovský zásah a šťastný zlom, sú ich stovky kapely ako Štátne Champs a Príbeh tak ďaleko že nenájdete tú podporu. Nikdy to nie je pre nedostatok talentu, ale skôr kvôli úzkemu publiku, ktoré má rád tento konkrétny žáner. Mnoho skutočne nadaných kapiel uviazne pri hraní v suterénoch a na veľmi malých miestach, napriek tomu, čo ponúkajú.

Nízky čas nie je jednou z tých kapiel. Už sa blížia k desiatemu výročiu pôsobenia v kapele. Sú to chalani, ktorí vo svojej kariére zažili viac vzostupov a pádov, ako by veľa ich rovesníkov malo to šťastie. Po fantastickej trojici vydaní, ktoré začali Párty scéna a ďalej rástol do Takže zle, je to správne , skupina nakoniec zaznamenala istý úspech vydaním Nič Osobné , ktorá stále stojí za fantastickým pop-rockovým rekordom. Prišli volať hlavné vydavateľstvá a skupina sa minulý rok rozhodla tvrdo presadzovať rozhlasové hry Špinavá práca .

Úspech im však unikol, rovnako ako mnoho ich fanúšikov, ktorí sa vyčerpali po príliš rádiovom vydaní, ktoré kapelu posunulo ďalej od pop-rockovej dobroty a bližšie k hranici vypredanosti. Potom však skupina Interscope Records kapelu opustila a oni sa ocitli späť v otvorenej náručí Hopeless Records. Veľa sa opiera Nepanikárte , v neposlednom rade je to povesť vynikajúcich autorov piesní, akí kedysi boli. Veľkou otázkou teda je: je Nepanikárte návrat Nízky čas všetci vieme a milujeme, alebo ďalší krok k priepasti premrhaného potenciálu?

Nerobí mi to väčšiu radosť, ako to oznámiť Nepanikárte je pre kapelu takmer dokonalým návratom do formy, pretože tu vytvorené piesne sú silnou zbierkou, ktorá utlmuje vplyvy každého vydania v r. Vždy Nízka Katalóg, ktorý vytvára album, vďaka ktorému kapela využíva svoj plný potenciál ako pop-rocková jednotka.

Otváracia dráha Bezohľadní a statoční predvádza oživenú energiu, ktorú skupina našla, keď Alex Gaskarth spieva svoje pľúca o svojich skúsenostiach na významnom vydavateľstve. Jeho rúry sú zvýraznené pľuzgierovými linkami Jacka Barakata a zdokonaleným bubnovaním Riana Dawsona. Nedostatok skladieb prikláňajúcich sa k pop-punkovému spektru bola jednou z hlavných nevýhod systému Špinavá práca a prvá skladba okamžite rozptýli strach, ktorý by fanúšikovia mali z jednoduchého premiešania.

Zvláštne je, že hneď na začiatku nájdete dve z najslabších trás, ako napr Serenáda na zadnom sedadle a Keby tieto listy boli štáty nevynikajú samy od seba. Prvý z nich ťaží z prefíkaných veršov, ktoré majú náznak vokálnych melódií v štýle Beatles, ale obe skladby trpia slabým textom. Linky ako Serenáda na zadnom sedadle / Dizzyho hurikán / Bože, už mi je zle zo samotného spánku, Gaskartha v najlepšom prípade nepredstavujú, pretože texty vychádzajú viac banálne ako šikovne. Posledný z tohto páru je vynikajúcim príkladom zrohovatenia: Táto posteľ je ostrov vyrobený z peria dole / A ja som tu uviaznutý sám / S maličkým iným, len nie so svojimi spomienkami na pamäťovú penu. Yeesh. Aj keď sú textovo slabé, obe piesne sú chytľavé ako herpes.

Keď už hovoríme o chytľavom, bojím sa spomenúť Niekde v Neverlande pretože keď to urobím, budem si to musieť vypočuť ešte štyrikrát alebo päťkrát. Gaskarth hovorí o svojom nekonečnom komplexe Petera Pana, že nikdy nechce vyrásť, a keď dokáže písať také piesne, je nemožné si ho predstaviť. Vďaka jednému z najviac návykových refrénov na nahrávke, Niekde v Neverlande počúva späť Takže zle, je to správne -To bolo Vždy Nízka , a je povzbudivé počuť, ako sa ich schopnosť skladať piesne vráti v plnej sile.

Takže Dlhý vojak je najväčším prekvapením albumu, prebieha v pľuzgierovom tempe, ktoré je prerušené iba šťavnatými riffmi a zborom, ktorý vzdáva hold ich piesni Kruhy prepustený, keď boli ešte len chlapci na strednej škole. Táto skladba taktiež prináša na svetlo sveta jednu z prešľapov albumu: vokály hostí sú takmer v každom prípade zatienené. Anthony Raneri (z Bayside), ktorého hlas by krásne doplnil Gaskarthov hlas, je stratený v pozadí a nikdy nevytvára taký veľký vplyv, aký by mohol mať. Toto je stále fantastická trať a jedna z mojich najobľúbenejších na Nepanikárte , ale produkcia Raneriho hlasu je neistá.

Aj napriek tomu Irónia dusenia sa záchrancom znie ako pevná strana B z Špinavá práca , funguje to ako indikácia čoho Nízky čas si vystačia s pop-rockovou skladbou, ktorá je až do ich kariéry. Potlesk a kreatívny riff zakotvia pieseň, ktorá vedie k tej priamočiarejšej Žiť a nechať ísť . Celý zvuk, po ktorom kapela siaha, je počuť po celú dobu. Gaskarthove stúpajúce vokály lietajú vysoko nad Dawsonovým intenzívnym bubnovaním a Barakatove sporadické gitarové linky.

Zvýraznenie albumu a jedna z najlepších skladieb Nízky čas , ktorý napísal, sa ľahko nachádza v Obrysy . Nádherné vokály hostí pochádzajú od Jasona Venu, frontmana skupiny Acceptance (kapela, ktorá si veľmi cení, že sa zúfalo potrebuje dať opäť dokopy). Súbojové povinnosti medzi Venou a Gaskartom vytvárajú jednu z najlepšie napísaných a interpretovaných skladieb v histórii kapely a niektoré z najsilnejších textov sú písané kapelou: Som len okamih / Nenechaj ma prejsť okolo / Mohli by sme byť príbehom, ráno / Ale dnes večer budeme legendou.

Aj napriek tomu Nepanikárte sa nádherne chugging, posledná tretina celkom nevyhovuje výnimočnému prostrediu. Vďaka tebe a Paint You Wings , hoci sú opraviteľné a ľahko počúvateľné, nemajú celkom takú trvalú silu, akú majú skladby radi Obrysy a Takže Long Solider mať. Medzi týmito dvoma je vložený klenot Pre Baltimora , óda na rodné mesto kapely. Jeden zo singlov, ktorý vyšiel pred zvyškom albumu, už fanúšikovia prišli na chuť tejto skladbe, čo však neznamená, že je znovu prehratá. Stále stojí ako jedna z najväčších piesní na albume a môže sa pochváliť húževnatým refrénom, ktorý stačí na to, aby sa komukoľvek po domove stalo.

Nepanikárte končí prekvapivo ťažkou notou, ako bližšie Tak dlho a ďakujeme za všetko má výhodu, že Nízky čas sa doteraz držala. Riff vedúci do refrénu je pľuzgierový a agresívny, rovnako ako zvyšok trate. Skupina by urobila dobre, keby sa tejto nahnevanej stránky venovala častejšie, pretože ich skladateľské schopnosti mohli exponenciálne rásť.

Ak to teraz nie je úplne jasné, Nepanikárte je album, v ktorý fanúšikovia dúfali Špinavá práca bolo by. Takmer každá pieseň obsahuje bezhraničnú energiu, ktorá chýbala pri ich predchádzajúcom úsilí. Nízky čas dal úplne jasne najavo, že stále vedia, ako napísať výnimočný pop-punk, ktorý obopína obe strany žánru. Nepanikárte je zavŕšením všetkého toho Nízky čas vytvorila až doteraz a po desiatich rokoch pre nich budúcnosť vyzerá stále prekvapivo svetlá. Takže ak patríte k fanúšikom, ktorých odradilo akékoľvek ich minulé úsilie, dajte si pozor na názov albumu: neprepadajte panike, pretože Nepanikárte je nabitý niektorými z najväčších diel kapely doposiaľ.