Recenzia Alekhine’s Gun

Recenzia: Recenzia Alekhine's Gun
Eric Hall

1.5
On7. marca 2016Naposledy zmenené:7. marca 2016

Predpokladám, že som si mal uvedomiť, že Alekhine's Gun bude mať po mnohých oneskoreniach problémy s kvalitou. Len som si nebol vedomý toho, aké závažné budú tieto problémy, pretože zatuchnutá hrateľnosť a datovaná grafika to s hrami z poslednej konzolovej generácie len ťažko vyrovnali.

Viac informácií Alekhine

alekhines gun 01-w800-h600

Mal som vidieť, ako vchádzajú značky Alekhine’s Gun . Dôsledne oneskorené? Skontrolujte! Rozoslaný na smrť medzi hlavnými vydaniami? Skontrolujte! Tu som si však zhypnotizoval, čo by mohlo byť pekné malé špionážne dobrodružstvo. Aj keď sa Agent 47 čoskoro vráti do akcie, tajnostkársky žáner vždy hľadá čerstvé tváre. Prečo by sa súdruh Alekhine nemohol pridať k legendám žánru ako Solid Snake a Sam Fisher?

V miernom prekrútení oproti obvyklému vzorcu studenej vojny Alekhine’s Gun umiestni ťa do kože agenta KGB. Semjon Alekhine je jedným z najlepších špiónov v ZSSR a potom, čo sú jeho nadriadení kontaktovaní kvôli triku na americkej pôde, aby eskalovali napätie v studenej vojne, je poslaný na cudzie územie. Našťastie je muž, ktorý informácie sprostredkoval, Vincent Rambaldi, agent CIA, ktorého Alekhine pred rokmi zachránil pred nemeckým uväznením. Spoločne sa budú usilovať o rozmotanie sprisahania, ktoré zahŕňa niekoľko dôležitých momentov svetových dejín vrátane atentátu na amerického prezidenta Johna F. Kennedyho.

Vychádzajúc z absurdného vyvádzania poslednej hry zameranej na studenú vojnu, ktorú som prebral, zaujal ma uhol ohnutý ZSSR Alekhine’s Gun . Nie je prekvapením, že väčšina hier by sa rozhodla zamerať na pracovníkov CIA s hranatými čeľusťami, takže je vždy zaujímavé vidieť vývojára ísť v danom období z iného uhla pohľadu.

čo zlé na ľavom oku lesného bieliča

Bohužiaľ, príbeh je do značnej miery hromada ničoho. Nejde to nikam, kde to nečakáte, postavy sú prinajlepšom nezabudnuteľné a hra obsahuje jedny z najklišovitejších dialógov v nedávnej pamäti. Nečakal som niečo na úrovni Američania prichádzať do toho, ale toto si naozaj vyžadovalo lepšie písanie, aby to stálo za to venovať vzdialenú pozornosť.

alekhines gun 02-w800-h600

Aby to nebolo hrubé, je to najlepší spôsob, ako opísať hrateľnosť hry Alekhine’s Gun je Hitman - esque. A to nehovorím o reštarte, ba dokonca Krvavé peniaze . Hovorím o troch pôvodných tituloch franšízy, pretože ide o hru s pekným dátumom.

Každá z jedenástich úrovní dáva Alekhinovi sériu úloh, ktoré musí splniť. Väčšina z nich sa točí okolo vraždenia ľudí, existujú však aj také ciele, ako je zhromažďovanie dokumentov a odpočúvanie telefónov. Aby to mohol urobiť, bude sa musieť prezliecť do iného oblečenia a uistiť sa, že sa vyhne podozreniu z absurdného množstva strážcov nachádzajúcich sa v každej úrovni.

Plnenie misie je viac frustrujúce ako hlavne preto, že nepriateľ A.I. je mimoriadne nekonzistentný. Niekedy môžete ísť priamo okolo týchto ozbrojených násilníkov, aj keď vám povedia, aby ste prestali. Zdá sa, že všetko, čo potrebujete, aby ste sa dostali do ústredia zločinu, je len nejaké fantázie. Inokedy však budú strážcovia schopní okamžite prezrieť maskovanie. Chápem, ako sa mi zachytili na stope, ak som po sebe zanechal kopu tiel, ale boli chvíle, keď ma spozorovali bez toho, aby som niečo urobil. Bolo to, akoby títo strážcovia vedeli, ako vyzerá moja tvár pred príchodom Alekhine do Ameriky.

Pokiaľ ide o vytiahnutie cieľa, má Semyon k dispozícii niekoľko nástrojov. Prehrávanie každej misie vám dáva body, ktoré potom môžete použiť na nákup nových strelných zbraní a ich vylepšenia. Mimo umlčanej pištole som sa ale väčšinou používaniu zbraní vyhýbal, pretože zameriavacia mechanika je svinstvo a nepriatelia vynikajúce strely. Namiesto toho som sa pri plnení svojej úlohy spoliehal na nástroje ako garot a nôž. Je s nimi jednoduchšie sa vysporiadať a väčšina strážcov sa na mne srandu nehnevá, pokiaľ nie sú osobne vyrušovaní.

Aj keď je hra rovnako zastaraná a zastaraná, vo svete nie je všetko tak zlé Alekhine’s Gun . Bol som fanúšikom nielen značných úrovní, ale aj mnohých spôsobov, ako vám hra Maximum Games umožňuje splniť úlohu.

Ako Hitman franšízy, zvyčajne existujú spôsoby, ako eliminovať cieľ tým, že vyzerá ako nehoda. Sám som viac človek zabitý mäsom a zemiakmi, ale rád som vedel, že ak by som niekoho chcel dokončiť otrávením jeho nápoja, mohol by som. Môj problém s prístupom k nehode je, že máte tendenciu tráviť veľa času sedením a čakaním, kým sa NPC pomaly dostanú do svojej polohy, aby ich spôsobili. Je rýchlejšie a rovnako smrteľné niekoho zaškrtiť na smrť, viete?

alekhines gun 03-w800-h600

Hrateľnosť nie je jedinou vecou, ​​ktorá sa datuje Alekhine’s Gun , pretože grafika vyzerá ako z inej generácie. V najlepšom prípade má titul rovnakú grafickú kvalitu ako raná hra PlayStation 3 / Xbox 360. Mimo dobových kostýmov sú modely postáv jemné a chýbajú im podrobnosti. Aj nepriatelia sú málo rozmanití, takže máte tendenciu vidieť, že sa na úrovni stále objavujú rovnakí jeden alebo dvaja lupiči. Modely nepríjemných postáv sú ešte nápadnejšie v prestrihových scénach, pretože vychádzajú z herného enginu. V týchto klipoch máte úplnú predstavu o nedostatku synchronizácie pier a slabom vykreslení tváre.

Priestranné prostredie nie je o veľa lepšie. Väčšine z nich chýbajú akékoľvek podrobnosti a dokonca aj široké aspekty úrovne, ako sú steny a podlahy, sú fádne. Čo je však nepríjemnejšie, je skutočnosť, že osvetlenie v hre je hrozné. Boli úrovne, kde som stál vonku za bieleho dňa a kvôli nerealistickým tieňom som nevidel nepriateľov priamo pred sebou. A neexistuje nijaký spôsob, ako sa vyrovnať s príšerným osvetlením, pretože schopnosť upravovať jas hry nie je tlmene zahrnutá.

Skutočnosť to zaisťuje grafika poslednej generácie Alekhine’s Gun beží ako úplné odpadky ešte prekvapivejšie. Jediný prípad, keď sa snímková rýchlosť v hre nespomalí, je ak ste sami v miestnosti. V opačnom prípade sa môžete tešiť na znateľné kvapky, akonáhle narazíte na teplé telo. A boh vám pomôže, ak vstúpite do miestnosti s viac ako piatimi NPC postavami.

film po úsvite časť 2

Pravdepodobne tiež stojí za to poukázať na opakované zrútenie, ku ktorému došlo počas môjho pôsobenia v hre. Len na jednej misii sa mi hra zrútila trikrát, všetko v rôznych bodoch. Neexistujú ani kontrolné body, takže si zvyknite šetriť zakaždým, keď niečo dosiahnete.

Už som spomínal, aký hrozný bol dialóg, ale aj keby mal scenár kvalitný Tarantino, hrozné hlasové herectvo by ho torpédovalo. Neviem, kde bol dialóg zaznamenaný, ale prisahám, že to znie, akoby to robili v suteréne ústredia Maximum Games. A ak to nahrali v podzemí, určite zobudili každého herca uprostred noci, pretože všetci znejú, akoby práve vstávali z postele. Najhorší je sám pán Alekhine, ktorý má ruský prízvuk komicky plochý.

Nechcem znevažovať tím Maximum Games, ale Alekhine’s Gun cíti sa ako prežitok v roku 2016. Hrateľnosť a grafika sú možno na rovnakej úrovni ako podobné tituly spred desiatich rokov a časté závady a chyby sú prekvapivé a neodpustiteľné, keď si spomeniete, koľkokrát bola táto hra oneskorená. S najnovšou kapitolou Hitman Sága sa začne čoskoro, skutočnosť, že tento titul vyšiel s cenou 49,99 dolárov, je úplne smiešna. Neviem, ako dopadne pripravovaná hra Square Enix, ale bol by som šokovaný, keby bol Agent 47 rovnako nekompetentný ako Semyon Alekhine.

Táto recenzia bola založená na verzii hry pre Xbox One, ktorá nám bola poskytnutá.

Recenzia Alekhine's Gun