Recenzia: Prijať diaľničnú správu [SXSW 2019]
Luke Parker

3
On16. marca 2019Naposledy zmenené:16. marca 2019

Príbeh sebaobjavenia Logana Marshalla-Greena obohacuje niečo iné ako rovnako, ale zámerne neistý výkon Ethana Hawka.

Viac informácií Prijať diaľničnú správu [SXSW 2019]

Chris Evans hral, ​​aký úžasný superhrdina predtým, ako sa zhostil úlohy kapitána Ameriky?

Stále si dokážem predstaviť, že som všade spadnutý toto . Len za posledných päť rokov sme vyvinuli technológiu, ktorú sme si podriadili, a to už vôbec nie, natož 20. Celovečerný debut herca Logana Marshalla-Greena ako spisovateľa / režiséra, Prijať diaľnicu , hrá v selektívnom svete naše závislosti v dobre premyslenom obraze, ktorý sa cíti ušľachtilý, pretože chce rozprávať čestný a osobne potešujúci príbeh, ale ktorého minimalistický scenár má nakoniec pocit, že by mal mať čo povedať.

Marshall-Green si nakoniec našiel miesto v radare na minuloročnom filmovom festivale Juh na juhozápade s prekvapivým hitom Leigh Whannell Inovovať . Spravidla sa používajú také druhy zbraní alebo pästí, Prijať diaľnicu vidí, ako sa akčná hviezda neočakávane zmenila na oveľa pomalšiu arénu rozprávania. Aj keď je pokus o niečo nové obdivuhodný, film sa vďaka tomu cíti ako produkt nováčika, ktorý bol možno trochu príliš uponáhľaný.

Vykupujúca charakteristika obrázku však prichádza v podobe jeho hviezdy Ethana Hawkeho, ktorého účinkovanie v minulom roku v predstavení Paula Schradera Prvý reformovaný bol uznaný prakticky každým orgánom udeľujúcim ocenenie - teda s trestnoprávnou výnimkou Akadémie. Na porovnanie, Marshall-Green ponúka hercovi sotva akúkoľvek hĺbku postáv alebo intrapersonálne konflikty, ale napriek tomu je Hawke schopný pohnúť chýbajúci príbeh čo najviac pomocou iného bezhranične empatického výkonu.

hodnotené filmy r na disney plus

Hrá v ňom Russella Millingsa, ktorý je obeťou kalifornskej legislatívy o štrajkoch, uväznený na viac ako 20 rokov po tom, čo ho trikrát chytili s marihuanou. Týmto hyperbolizovaným, dnes už vyhynutým trestom (jedna moderná postava sa smeje smiešnosti Millingsovho zatknutia, nedlho po tom, čo si s ním urobila selfie, aby zdôraznila vzácnosť stretnutia s človekom, ktorý nikdy nebol na internete), režisér okamžite nás nasmeruje správnym smerom, pretože Russell je vykreslený ako zakrpatené, neusporiadané muž-dieťa, odtrhnuté od niektorých najdôležitejších rokov svojho života.

Bez stopy po akomkoľvek odbornom vzdelávaní sa Russell rozhodol pre najjednoduchšiu cestu, ako uspokojiť svoje podmienečné prepustenie. Zamestná sa v práci rýchleho občerstvenia a vykonáva robotické práce, stopuje, odchádza a na noc odchádza do svojej prázdnej motelovej izby. Russellov zjavný nedostatok prípravy na všetko predstavuje najohryzavejší komentár k filmu a zatiaľ čo táto zaujímavá, ale bohužiaľ platná koncepcia chovanca, ktorý zápasí s jeho prispôsobením sa skutočnému svetu, predstavuje stálu tému, zvyšok Prijať diaľnicu cíti sa menej sústredený, v dôsledku čoho vychádza z projektu, ktorý je rozdelený na dve časti dvoma samostatnými príbehmi.

Raz v noci Russell začuje plač prichádzajúci z kontajnera za jeho prácou. Otvorí ho, aby vo vnútri objavil kojenca - poznámka, ktorá je k nej pripojená, je brilantne slávnostným prejavom opustenia a číta iba jej meno. bol Ella - a naoko bez akejkoľvek odvahy kontaktovať úrady sa rozhodol, že sa o ňu postará sám.

sú naplánované ďalšie filmy o Pánovi prsteňov

Ich vzťah, obrazne posilnený nedostatkom porozumenia a takmer sladkou neznalosťou vonkajšieho sveta, tvorí najnežnejšie okamihy filmu. Na chvíľu sa zdá, že je aj jeho zameraním, ale prichádza k jeho náhlemu koncu a zvyšok 78-minútového filmu sa naťahuje experimentovaním s niekoľkými ďalšími, takmer nekonkretizovanými naratívnymi myšlienkami.

Prijať diaľnicu sa zdá byť rovnako zmätený ako jeho hlavná postava, blúdi okolo a nikdy celkom neprišiel na to, aký príbeh chce povedať. Úcta Marshalla-Greena, interakcie medzi Russellom a Ellou sú skutočne dojemné, hoci veľa z toho možno pravdepodobne pripísať ďalšiemu pôsobivému predstaveniu Hawkeho. Ale veľa problémov, ktoré obliehajú film, sa javí ako dôsledok nedostatočnej spolupráce. Vhoďte iného spisovateľa (alebo dvoch) a možno by sa tento príbeh mohol dostať na lepšie miesto.

Prijať diaľničnú správu [SXSW 2019]