Recenzia: Ako je uvedené vyššie, tak aj nižšie

2.5
On29. augusta 2014Naposledy zmenené:4. septembra 2014

Napriek chvíľkovému teroru, ktorý prichádza tempom Temple Run, sa As Above, So Below nikdy neodlišuje od balíka „found footage“, napriek použitiu tak jedinečného národného prostredia.

malý mix a prehliadka ariany grande
Viac informácií Ako je uvedené vyššie, tak aj nižšie

ako hore tak aj dole

Ako hore tak aj dole , najnovší a (dúfajme) najväčší nájdený filmový horor, ktorý sa pokúša o niečo údajne odlišné, je miestami, samozrejme, hodný kriku. Francúzske katakomby sú v dnešnej dobe dosť strašidelné, takže sú ideálnym miestom pre hrôzu POV z pohľadu prvej osoby, ale strachy sú neodmysliteľné. Všetka práca sa robí pre bratov Dowdleovcov a predstavuje steny lemované ľudskými lebkami, ktoré nám pripomínajú, že každá scéna sa odohráva v podzemnom masovom hrobe, ale okrem niekoľkých nábožensky inšpirovaných výskokov sa urobí len málo pre to, aby sa Paríž skutočne zúročil. najtemnejšie tajomstvo. Medzi kosti a telami je pochovaný Dowdleov vlastný príbeh, ktorý iba odkrýva dostatočnú súdržnosť na to, aby narazil z bodu A do bodu B, ale pri vytváraní zlej hry, kde sa vaše najhlbšie obavy stanú nepriateľom, sa pravidlá prehlasujú v prospech archeologického pokroku. Je to škoda, pretože taký nový koncept je premrhaný zmesou Indiana Jones, Národný poklad a každý hororový film so stopážou, ktorý ste kedy vypli, ste frustrovaní - blízko, ale bez cigary.

Sledujeme Scarlett (Perdita Weeks), študentku vedomostí, ktorá hľadá skrytú komoru zakopanú hlboko pod bruškom Paríža. Po stopách svojho otca vrhá opatrnosť do vetra a najme tím miestnych adrenalínových feťákov, aby ju vplížili do legendárnych katakomb skrytých pod prominentným francúzskym mestom a vedeli, aké nebezpečenstvá by mohli čakať. V sprievode dokumentaristu Benjiho (Edwin Hodge) a aramejského prekladateľa Georga (Ben Feldman) vstupuje Scarlett do oblastí katakomb, ktoré nikto nikdy nemal - ale môže to byť z nejakého dôvodu. Je hlboko pod pôdou ukryté niečo zlovestné? Akonáhle sa tím po zrútení tunela ocitne vo vnútri, nezostáva mu nič iné, ako to zistiť, pretože jediná úniková cesta ich zrejme vedie hlbšie do bludiska chodieb.

Chcem začať byť trochu pozitívny, pretože Dowdlovci sú schopní vytvoriť hrôzu, ktorá v danom okamihu šokuje a prebudí. Prechod týmito nikdy nekončiacimi tunelovými systémami poskytuje dobrodružstvo náročné na hádanky, ktoré sa vracia k mnohým starým filmom o objavovaní hrobiek, ale to je čas Ako hore tak aj dole znamená to, že Scarlettina misia sa stáva klaustrofobickou nočnou morou. K môjmu obľúbenému je možné priviesť veľa porovnaní V / H / S segment - Rádio Ticho 31.10.1998 - kde ožíva strašidelný dom, klíčiaci telesné znaky a paranormálne sily. Ako hore tak aj dole udrie do toho istého tvorivého útoku, pretože starodávne nástrahy určite nepredstavujú dostatočnú výzvu, ale vytvorené efekty hrajú ako Temple Run scéna z pekla. Scarlett behá, skáče, zhromažďuje svoje klenoty a cestou je trochu krvavá - ale tento zúrivý čin nemôže prevážiť nad mojou zmätenou nudou.

Atmosféricky, keď si spomeniem na skutočné príklady paralyzovania hrôzy z blízka, Zostup okamžite sa mi objaví v hlave. Zlá hrôza, stála intenzita a dusivá klaustrofóbia nikdy neuvoľnia ich zovretie - niečo Ako hore tak aj dole chýba. Sú chvíle, keď postavy vystrašia, mysliac si, že uviazli v štíhlych chodbách, ale nikdy som nemal pocit, že sa na mňa premietol ten istý kompaktný teror. Zostup využíva môj strach z tmavých, stiesnených priestorov, ale Dowdles nikdy nedosiahne rovnaký ochromujúci strach.

dc legendy zajtrajška na netflixe

ako-nad-tak-pod-edwin-hodge

Ako hore tak aj dole vykresľuje aj príbeh, ktorý necháva divákov v temnote ešte viac obmedzujúcich ako samotné katakomby, namiesto odhalenia informačného kontextu sa rozhodol pre skokové desenia. Máme podstatu toho, nech už vás budú prenasledovať akýkoľvek démoni, ktorí vás prenasledujú, ale zdá sa, že pravidlá uvedeného scenára sa ohýbajú, aby priniesli úžitok každému okamihu - nie kolektívnemu celku. Niektoré postavy sa ľahko dokážu vyhnúť svojej minulosti a bežia okolo darebákov ako bezduchý NPC zloduch vo videohre otvoreného sveta, zatiaľ čo iné okamžite podľahnú zlým silám, ktoré im nespravodlivo zabezpečia smrť. Neviem, možno diabol hrá obľúbené? Pre skupinu postáv zostupujúcich do pekla je niekedy určite veľa milosrdenstva.

To, čo nikdy nedostanem, je dôvod, prečo filmy vždy považujú za nevyhnutné pokúsiť sa o romantickú drámu bez ohľadu na situáciu - prečo nemôže byť v scenári života alebo smrti zastihnutá partia priateľov a cudzincov? Prečo vždy potrebujeme ten nepríjemný okamih, keď postava vyjadrí svoju lásku alebo urobí praštěný sentiment, keď by prežitie malo byť na vrchole? Ako hore tak aj dole sa stane obeťou tej istej veselosti, pretože nerozvinutý vzťah, ktorý je zjavne naznačený, sa v okamihu drastickej intenzity vyvrcholí. Ak sa to urobí správne, áno, emocionalita povznáša scény, kde môže lásku rozvrátiť vražedný psycho, ale keď sa lenivo vrhnú na lacného diváka, tieto príšerne falošné okamihy iba odstránia divákov z inak trefného chaosu.

Okrem toho je väčšina hereckého obsadenia frustrujúca okrem Benjiho náhodných momentov AW HELL NAW a očarujúcej chuti Pap’s (François Civil). Bohužiaľ, zo Scarlett sa stáva dobrodružný stereotyp, ktorý nikdy nemyslí na bezpečnosť svojej skupiny, zatiaľ čo ich slepo vedie hlbšie do strašidelných katakomb. Jej príliš horlivá povaha začína byť otravná, ako pompézny sprievodca, ktorý sa nestará o to, či vydržíte krok. Vrchol dosiahne, keď Benji uviazne a jej nepretržité chatovanie kradne akékoľvek napätie, ktoré predstavuje kameramanská narastajúca paranoja. Ben sa, samozrejme, stáva stereotypným obdivovateľom zasiahnutým láskou a zvyšok sú už iba pešiaci v Scarlettinej čertovskej honbe za husami.

synovia anarchie sezóna 6 epizóda 13 rekapitulácia

Na koniec, Ako hore tak aj dole sa hrá ako videohra s názvom Laura Christ: Náboženský Tomb Raider - len s viac roztrasenou kamerou a ešte zložitejším dejom. Kedykoľvek Dowdlovci zasiahnu ich krok, nasleduje beh a naše videnie je drasticky narušené a upadá do opakujúceho sa cyklu toľkých nájdených stopážnych filmov vopred. Aby som bol spravodlivý, hŕstka kritikov, s ktorými som priateľský, tvrdí, že v tejto prašnej hrobke sa našlo dosť originality na upokojenie fanúšikov hororu, ale moje názory sú trochu iné. Iste, kľučkovanie okolo francúzskych katakomb je hulvát, zatiaľ čo sa peklo pomaly zmocňuje, ale nemôžem odpustiť filmu, ktorý robí rovnaké neslýchané chyby ako toľko podobných filmov pred ním. Vymeňte katakomby za akékoľvek iné miesto a všetko, čo máte, je ďalší generický vyhľadávač záznamov - ten, ktorý nájde svoje základy príliš málo a určite neskoro.

Ako je uvedené vyššie, tak aj nižšie