The 100 Review: Reapercussions (Sezóna 2, Episode 3)

the-100

bol johnny depp v nočnej more na brestovej ulici

Bol to život alebo smrť v dnešnej epizóde dňa 100 , ale zase, kedy nie?

Clarke (Eliza Taylor) naďalej nasledovala svoje inštinkty, i keď sú v rozpore s všeobecnými názormi, a odhalila dosť nepriateľský aspekt Horských mužov. Nie je prekvapením, že si Wallace (Raymond J. Barry) necháva pre seba veľa chúlostivých informácií. Skutočnosť, že vo vnútri bezpečnej horskej základne prebiehajú vedecké výskumy, sa hodí k príbehu, ktorý autori rozprávajú. Keď sa v šou začne skúmať viac evolučných nástrah skupiny ľudí ubytovaných v Mount Whethers, bude mať zmysel iba to, že odhalenie toho, kam až títo ľudia zájdu, aby prežili, bude čoraz zreteľnejšie.

Koncept skupiny ľudí, ktorí nedokázali splniť požiadavky evolúcie a boli zastrčení v snahe zachovať sa, vytvoril zaujímavú kulisu príbehu. Teraz existuje niekoľko siekt ľudí, ktorí sa snažia koexistovať - ​​členovia The Ark, ktorí vyvinuli túto šikovnú toleranciu voči žiareniu iba ako vedľajší efekt života vo vesmíre, Grounder and Reapers, ktorí skutočne prežili jadrové prostredie, a občania Mount Weather, ktorí boli tak dlho chránení pred prostredím, majú veľmi malú šancu na rozvoj akejkoľvek imunity.

V tomto nastavení boli postavy nútené vrátiť sa späť k primitívnym prostriedkom na prežitie. A dokonca aj bývalí obyvatelia Archy upadajú do tohto myslenia. Finna (Thomas McDonell) sme v tejto sezóne nevideli veľa cieľov, ale Reapercussions sa javia ako prelomový bod pre neho. Po tom, čo zapadol do pozadia niekde medzi posteľnou bielizňou Clarke a klamal Raven (Lindsey Mogan), bol pre posledných pár epizód oslavovanou periférnou postavou. Už však nie. Dnes večer prekročil hranicu a bude zaujímavé sledovať, či dokáže žiť s pocitom viny spojeným s chladnokrvným životom.

James Earl Jones nahrávanie Darth Vader