Recenzia 100: Mnoho šťastných návratov (Sezóna 2, Epizóda 4)

the-100

100 dnes večer zaradila do svojich radov ďalšiu akčnú epizódu. Mnoho Šťastných návratov bolo naplnených bojmi mačiek, ktoré v núdzi zachraňovali slečny a krvou. Na záver to bolo veľa potrebných stretnutí, ktoré zavŕšili hodinu drámy iba dotykom emočného uvoľnenia.

Sharon Stone základný inštinkt prechodu cez nohu

Lindsey Morgan dnes večer nasávala strašne veľa času na obrazovke, keď sa jej postava, Raven, snažila prispôsobiť životu, ktorý sa napravil. Morgan bola prekvapivou hviezdou prvej sezóny a naďalej prináša hĺbku obsadeniu, ktoré zúfalo potrebuje. Raven zdieľa veľa rovnakých odvážnych znakov ako Clarke (Eliza Taylor), ale má pre ňu skôr jemný nádych. Rovnako ako tupo hlavy, tak sa aj oveľa viac chvália.

Nie, že by Clarke nemohla zapnúť režim prežitia, keď si to vyžaduje situácia (videli ste ju, chlapci, bojovať s Anyou, však?), Ale príliš sa spolieha na ľudí okolo seba, aby robili to, v čom sú dobrí. Je vodca - nie niekto, kto robí grunt. Raven žije pre gruntovú prácu. Keď jej bojová rana zabránila vyliezť na vežu, mala 50 odtieňov depresívnych emócií, že nemôže túto prácu robiť sólo.

Táto epizóda nakoniec neurobila nič viac ako presun postáv z bodu A do bodu B, ale urobila to veľmi priamym spôsobom. Na podlahe strižne neskončili žiadne bezodplatné scény, ktoré by mohli (omyl mali). Žiadne trápne zápletky mimo postavy. Autori pomaly pripravujú pôdu pre stretnutie medzi niekoľkými odcudzenými členmi stotiny a dnes večer posúvali dopredu túto agendu, pričom jednotlivé časti posúvali len natoľko, aby sa to stalo.

Jedinou vecou v tejto epizóde, s ktorou sa ťažko motám okolo hlavy, je účel zabitia Anyy (Dichen Lachman). Jedno čarovné sesterstvo spojovacieho momentu cestovných nohavíc a splnilo svoj účel? Keď bol Lincoln (Ricky Whittle) v dohľadnej budúcnosti mimo funkcie komisára (a napriek tomu za skalných podmienok s jeho kamarátmi z firmy Grounder), mohla by byť Anya kontaktom medzi týmito dvoma skupinami. Prinajmenšom sa to javilo ako dejový bod, ktorý stojí za preskúmanie. Autori navyše už v epizóde zabili okrajovú postavu, takže sa nezdá, že by potrebovali pridať ďalšiu smrteľnosť, aby udržali svoj počet obetí na ceste.

Okrem tej kreatívnej voľby je Clarke späť so Sky People dobrá vec. Správny? Teraz môže Bellamy (Bob Morley) ísť vyhľadať Finna (Thomas McDonnel) a konečne môže prestať správať ako taký nástroj. Skutočne plánoval nechať to chudobné dievča visiace na boku toho útesu? Nechať nevinné dospievajúce dievča zomrieť nie je nič obdivuhodné, pretože to o pár minút zdržuje vašu agendu. V skutočnosti je to asi najviac ne-Clarkeho rozhodnutia, aké mohol urobiť. Hanebné.

Od chvíle, keď ho Raven vytlačil z hniezda, prijíma pochybné rozhodnutia. Je možné, že Murphy (Richard Harmon) si požičal svoj morálny kompas a zabudol ho znova nastaviť, keď ho vrátil. Zdá sa, že rovnako pravdepodobné je vysvetlenie jeho náhlej zmeny správania. Veľkou časťou však je, že je už mentálne pripravený na to, že ho odmietne Clarke, niečo, o čom si myslím, že všetci vieme, že prichádza - alebo aspoň dúfam, zúfalým spôsobom.

topánky, ktoré sú zakázané v rámci NBA

100 pokračuje v množení násilia, keď sa pripísali kredity, a Clarke ležala zablatená a strieľala do rúk svojich vlastných ľudí. Počkajte, kým sa o tom dozvie jej matka. Niekto definitívne stráca zbrane.