x The 100 Review: Human Trials (Season 2, Episode 5) 1 z 5
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
TransformátoryLorem Ipsum1 z 5

100 je jedným z tých predstavení, ktoré sa stále zlepšuje. Ďalšia epizóda v knihách a autori vôbec nespomalili. Postavy sa stále vyvíjajú, príbeh sa stále vyvíja a s zásahmi dospelých alebo bez nich, Clarke (Eliza Taylor) a jej posádka stále robia všetko, čo je potrebné.

Väčšina hlavných postáv prešla prvou sezónou, ale nečudoval by som sa, keby sa Finn (Thomas McDonell) v druhej sezóne stal vedľajším poškodením. Zdá sa, že jeho nenásytná túžba po pomste proti komukoľvek, o kom si myslí, že je zapojený do všetkého, čo sa stalo Clarkovi, je zmarením logiky, ktorú mohol mať. Strata Clarka bola zlomovým bodom pre jeho postavu. S výnimkou správania sa pilota v showboate bol Finn v priebehu predstavenia relatívne neškodný (prečítané: zastarané). Sídlil v role mierotvorcu, keď sa vedenie Clarka a Bellamyho (Bob Morley) usadilo na svojom mieste. A aj pri prekvapivom príchode Ravena (Lindsey Morgan) sa mu nepodarilo prehrabať príliš veľa peria. Súdiac podľa jeho dnešných činov je však za bodom, odkiaľ niet návratu.

Strieľate nevinné uzemňovače? Strata mysle s poloautomatickou zbraňou, ktorú máte k dispozícii, je za každých okolností takmer najhorší scenár. Pohľad do jeho tváre, keď si konečne všimol, že Clarke bol len bolestivý, a zistil som, že si bol tou najchybnejšou (a srdcervúcou) líniou v celej epizóde. Neexistuje nijaká výhovorka, že Fin bude schopný vymyslieť to, čo vynahradí to, čo práve urobil. So svedkami o nič menej. To, že sa stal masovým vrahom, sa pre neho sotva zaregistroval, keď sa prvýkrát stretol s Clarkom v tejto sezóne, pričom namiesto vhodných výrazov hrôzy na všetky telá, ktoré práve odhodil, vyvolal naklonený úsmev.

Väčšinou postavy posudzujem ďalej 100 na posuvnej Murphyho (Richard Harmon) stupnici. Ak Murphy v rozhovore začne znieť ako ten racionálny, viete, že nastal problém. Ak Murphy stále znie ako nenávistný darebák, ktorým je, potom je všetko v poriadku so svetom. V tomto okamihu má Murphy väčšiu šancu vrátiť sa zo svojej epickej zrady, než kedy sa mohol Finn vykúpiť - a to hovorí veľa.