The 100 Review: Day Trip (Season 1, Episode 8)

the-100

Väčšina dnešnej epizódy z 100 sa konalo na zemi a pod oparom halucinogénnych bobúľ (chyba, orechy?). Názov, Denný výlet, nadobudol dvojaký význam, pričom oba zhrnuli, ako postavy trávili väčšinu svojho dňa (alebo v televíznom čase, zhruba 42 minút) - až na pár výnimiek. Tou hlavnou bola Octavia (Maria Avgeropoulos), ktorá využila dočasný chaos vo svoj prospech a oslobodila svojho pozemského záchrancu Lincolna (Ricky Whittle).

Vyskytlo sa niekoľko epizód, keď Octavii jediné, čo zamiešalo do pozadia so všetkými ostatnými neopísateľnými členmi skupiny, bola jej húževnatosť sťažovať sa hlasnejšie a nepríjemnejšie ako všetci ostatní. Titul princeznej sa jej na chvíľu zdal takmer lepšie pri nohách ako Clarke’s, aj napriek všetkej pozornosti venovanej tejto osobe sa z nej vyvinula jedna z najpútavejších postáv predstavenia. Najmä s tým, že Finn (Thomas McDonell) svojimi nedávnymi morálne bankrotovými akciami upadol do nemilosti.

S odstupom času Finn zistí, že jeho prvou chybou bolo, že Clarke (Eliza Taylor) nespomenul, že mal vážny vzťah skôr, ako bol prevezený na Zem. To by ho mohlo napadlo odhaliť skôr, ako ju uložíte do postele, nie až potom, čo bude vonku. Clarkeove pocity nemuseli okamžite zmiznúť, ale porušenie dôvery nie je niečo, čo by dokázal napraviť jednoduchou ospravedlnením. Aj po tom, čo sa šok z príchodu Raven’s (Lindsey Morgan) zjavne stal preceňovanou témou, musí Fín k tejto veci zaujať pevné stanovisko. Hoci si Clarke a Raven v súčasnosti užívajú výhody dospelosti, hneď ako Ravenova vďačnosť za úlohu, ktorú zohral Clarke pri záchrane Finnovho života, vyprchá, pravdepodobne to nebude trvať dlho, kým sa objaví tvrdá forma žiarlivosti.

Na konci epizódy sa Finn skutočne pokúsila dosiahnuť morálnu prevahu u Clarka, pretože sa postavila na jeho stranu nad Bellamyho (Bob Morley). Jedna vec je kázať etiku, keď žijete čistejšiu verziu života ako vaši rovesníci, ale druhá vec je úplne, keď ste len pokrytec, ktorý sa parádi ako posmešný dospievajúci chlapec, ktorý je naštvaný, pretože nemôže mať svoj koláč a jedz to tiež.

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...